Lód na wycieraczkach

Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 287 razy
Otrzymał podziękowań: 304 razy

Post autor: Tomek »

rafcio082 pisze:a i jeszcze zamarzł mi bolec który odbija klapkę wlewu paliwa- dobrze że w pozycji zamkniętej
Ha ha mam to samo.
Dzisiaj tankowałem i miałem fart że już parę dni paznokci nie obcinałem :zlośnik
Byle do wiosny...
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6774
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 144000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 219 razy
Otrzymał podziękowań: 375 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Sebi pisze:Wczoraj przeżyłem identyczną historię - lewe tylne drzwi, elegancko się otworzyły i już nie chciały się zamknąć. Ewidentnie zamarzła stalowa linka w drzwiach która powinna odbić żeby zblokować zamek. Jak linka przymarznie i zamek nie odbije to efekt jest dokładnie taki jakby miało się naciśnięta klamkę. Zamiast wiązać drzwi od środka wsadziłem na tylne siedzenie szwagra, kazałem trzymać drzwi i pojechałem zagrzać auto. Po 10 min jazdy drzwi odtajały i zamknęły się jakby nigdy nic
To nie linka (nie mylić z Linka) tylko rygle. To samo przeżyłem w poprzednim roku, kiedy jechałem do domu z drzwiami związanymi sznurówkami. Jak odtają to napsikaj tam dużo WD40, nie smaruje najlepiej, ale wypiera wodę. Docelowo jakiś rzadki smar lub olej. W tym roku takich problemów już nie mam. W Turcji nadal nie wiedzą, że ruchome elementy się smaruje.
Awatar użytkownika
cichy
klubowicz
klubowicz
Posty: 3701
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
Przebieg: 217000
Silnik: 2.0 110KM HDi
Lokalizacja: LBN
Podziękował: 104 razy
Otrzymał podziękowań: 70 razy
Kontakt:

Post autor: cichy »

Coval pisze:To samo przeżyłem w poprzednim roku
to samo miałem w ubiegłym sezonie, związałem drzwi sznurkiem po przejechaniu kilku kilometrów pościło, w domu przesmarowałem wszystkie zamki smarem w silikonie i już się więcej nie powtórzyło. W tym sezonie wszystkie zamki przesmarowane, uszczelki w drzwiach i kufrze również, przez te ostatnie dni auto mam oblodzone i nie mam z niczym problemu
Sympatyk forum :-)
duskap
klubowicz
klubowicz
Posty: 1818
Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
Przebieg: 113000
Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 27 razy

Post autor: duskap »

Coval pisze:W Turcji nadal nie wiedzą, że ruchome elementy się smaruje.
W Tychach także nie :-]
Awatar użytkownika
NRG
klubowicz
klubowicz
Posty: 368
Rejestracja: 22 maja 2010, 21:34
Lokalizacja: Śląsk
Podziękował: 3 razy

Post autor: NRG »

duskap, rozwaliłeś mnie. Postanowiłem zabierać wycieraczki do domu. Mina sąsiada który przybiegł późno wieczorem żeby mi oznajmić, że ktoś zakosił mi wycieraczki - bezcenna :D
FIAT Tipo SW Business Lounge T-Jet 1.4 @ 120KM
will
Moderator
Moderator
Posty: 3423
Rejestracja: 04 gru 2009, 20:04
Przebieg: 120000
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Markotów Duży
Podziękował: 127 razy
Otrzymał podziękowań: 61 razy

Post autor: will »

Na zamarznięty bolec wlewu paliwa skuteczny sznureczek awaryjnego otwierania w bagażniku
testowałem :ink
LINEA 1.4 8V DYNAMIC
Astra K 1.4
Awatar użytkownika
Fish
klubowicz
klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 lut 2010, 18:31
Przebieg: 145000
Silnik: 1.4 16V T-Jet (LPG)
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 15 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy

Post autor: Fish »

will pisze:Na zamarznięty bolec wlewu paliwa skuteczny sznureczek awaryjnego otwierania w bagażniku
testowałem :ink
no gdyby mi kiedys kumpel nie powiedzial o tym sznurku to zeszlej zimy chyba bym nie zatankowal, dzisiaj tez sie niezle umordowalem ale dalem rade.
<<FISH>>
Awatar użytkownika
cichy
klubowicz
klubowicz
Posty: 3701
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
Przebieg: 217000
Silnik: 2.0 110KM HDi
Lokalizacja: LBN
Podziękował: 104 razy
Otrzymał podziękowań: 70 razy
Kontakt:

Post autor: cichy »

will pisze:sznureczek awaryjnego otwierania w bagażniku
a co to takiego, nie jestem za bardzo w temacie
Sympatyk forum :-)
Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 287 razy
Otrzymał podziękowań: 304 razy

Post autor: Tomek »

pawe1_c pisze:a co to takiego, nie jestem za bardzo w temacie
Bo Ty jesteś szczęśliwcem u którego w Activie klapka wlewu nie jest pokombinowana z jakimiś linkami i otwieraniem ze środka auta.
Ja też wolałbym mieć to klasycznie rozwiązane jak Ty.
Awatar użytkownika
Fish
klubowicz
klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 lut 2010, 18:31
Przebieg: 145000
Silnik: 1.4 16V T-Jet (LPG)
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 15 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy

Post autor: Fish »

pawe1_c pisze:a co to takiego, nie jestem za bardzo w temacie
no widzisz ile w klubie mozemy sie wzajemnie nauczyc jeszcze :):):)
Normalnie klapke otwierasz linka przy siedzeniu kierowcy ale jak to zawiedzie to w bagazniku, po prawej stronie (od drugiej strony klapki) wisi taki sznureczek do awaryjnego otwierania klapki, moze go nie zauwazyles bo slyszalem glosy, ze lubi sie gdzies schowac pod material.
Hehe jutro pewnie wszyscy do sznureczkow :)
<<FISH>>
Awatar użytkownika
cichy
klubowicz
klubowicz
Posty: 3701
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
Przebieg: 217000
Silnik: 2.0 110KM HDi
Lokalizacja: LBN
Podziękował: 104 razy
Otrzymał podziękowań: 70 razy
Kontakt:

Post autor: cichy »

ok dzięki, dla mnie klasyczne otwieranie jest ok, nie jestem wymagający.

a wiecie co, czasami mam problem z zamknięciem kalpy bagażnika już kilka razy mi się tak przydarzyło, myślałem że coś z zamkiem, okazało się że problem jest czasami z linką od wihajstra przy fotelu do otwierania, wystarczy kilka razy góra dół i pomaga, klapa się zatrzaskuje
Ostatnio zmieniony 30 lis 2010, 21:54 przez cichy, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Fish
klubowicz
klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 lut 2010, 18:31
Przebieg: 145000
Silnik: 1.4 16V T-Jet (LPG)
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 15 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy

Post autor: Fish »

Tomek pisze:Bo Ty jesteś szczęśliwcem u którego w Activie klapka wlewu nie jest pokombinowana
to zaraz to nie w kazdej opcji to jest, a to tego nie wiedzialem, no jak napisalem - wzajemna nauka :)
<<FISH>>
Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 287 razy
Otrzymał podziękowań: 304 razy

Post autor: Tomek »

pawe1_c pisze:okazało się że problem jest czasami z linką od wihajstra przy fotelu do otwierania
O widzisz.. to w Dynamicu tym wichajstrem otwiera się klapkę wlewu paliwa.
Awatar użytkownika
Fish
klubowicz
klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 lut 2010, 18:31
Przebieg: 145000
Silnik: 1.4 16V T-Jet (LPG)
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 15 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy

Post autor: Fish »

no to zaraz to jak w Active otwiera sie klapke wlewu paliwa, po prostu palcami, ona sie nie zatrzaskuje? (swoja droga o kant d.... w Dynamicu to zatrzaskiwanie).
<<FISH>>
Awatar użytkownika
cichy
klubowicz
klubowicz
Posty: 3701
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
Przebieg: 217000
Silnik: 2.0 110KM HDi
Lokalizacja: LBN
Podziękował: 104 razy
Otrzymał podziękowań: 70 razy
Kontakt:

Post autor: cichy »

Fish pisze:jak w Active otwiera sie klapke wlewu paliwa, po prostu palcami, ona sie nie zatrzaskuje
nic skomplikowane, dokładnie palcem odchylasz a ręką zamykasz
Sympatyk forum :-)
ODPOWIEDZ