Interfejs diagnostyczny

Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 6946
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 98000
Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 402 razy
Otrzymał podziękowań: 948 razy
Kontakt:

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: mwas »

Szczepan pisze: 09 wrz 2019, 23:01 Polecam ds150e praktycznie wszystko się zrobi w każdym aucie.
A coś jaśniej ? Jaki dokładnie sprzęt diagnostyczny ? Z jakim softem współpracuje ? Jakie koszty ? :pomysli
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
Szczepan
klubowicz
klubowicz
Posty: 279
Rejestracja: 29 sty 2019, 21:00
Przebieg: 130000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Lublin
Otrzymał podziękowań: 9 razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: Szczepan »

Sprzęt taki jak napisałem ds150e. Koszt 42$ z wysyłką z Czech. Oprogramowanie Delphi lub Wurth Wow. Oczywiście nie jest to oryginał bo taki kosztuje kilka tysięcy. Ale wszystko działa bo oprogramowanie jest bez ograniczeń. Podpinam się tym pod auta osobowe jak i ciężarówki. Są wszystkie procedury w zależności od auta np cofanie tloczkow w Audi.
Programowanie wtryskow itd itp. W tej cenie nie ma nic lepszego.
Phenix
klubowicz
klubowicz
Posty: 344
Rejestracja: 04 cze 2016, 8:30
Przebieg: 0
Silnik: 1.4 8V
Rocznik: 2007
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 29 razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: Phenix »

@Szczepan możesz dać przykłady co można zrobić tym twoim interfejsem ? Da radę zrobić adaptację przepustnicy, zmienić licznik serwisów kiedy był robiony i kiedy ma być następny serwis ?

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka

Szczepan
klubowicz
klubowicz
Posty: 279
Rejestracja: 29 sty 2019, 21:00
Przebieg: 130000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Lublin
Otrzymał podziękowań: 9 razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: Szczepan »

Kolego pisałem, wszystko praktycznie możesz zrobić. To co napisałeś też.
Awatar użytkownika
karollino
klubowicz
klubowicz
Posty: 781
Rejestracja: 21 sty 2011, 11:10
Przebieg: 182000
Silnik: 1,4 77KM
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 104 razy
Otrzymał podziękowań: 96 razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: karollino »

Szczepan 42 dolce za interfejs i program? Dobrze zrozumialem?

Mozesz napisac jak wyglada odpowietrzanie pompy ABS? Jest procedura jak w VAG czy klasycznie zabawa cewkami jak pod MESem?
Fiat Linea Dynamic:
+ DRL
+ subwoofer i maty w drzwiach
+ lusterko wsteczne autochrom z kamerą cofania
+ elektryczna regulacja lędźwi
+ regulacja wysokości fotela pasażera
+ podłokietnik z nawiewem
+ klimatronik
+ tempomat
Phenix
klubowicz
klubowicz
Posty: 344
Rejestracja: 04 cze 2016, 8:30
Przebieg: 0
Silnik: 1.4 8V
Rocznik: 2007
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 29 razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: Phenix »

Dalej myślę nad ds150e lub mes z viakenem. Bardzo chętnie bym zobaczył b chociaż demo tego denso lub Wurtha

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka

Szczypior
klubowicz
klubowicz
Posty: 818
Rejestracja: 03 lut 2018, 1:06
Przebieg: 170000
Silnik: 1,3 mjet
Rocznik: 2007
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 60 razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: Szczypior »

Nie ma co myśleć tylko brać za taką cenę.
Phenix
klubowicz
klubowicz
Posty: 344
Rejestracja: 04 cze 2016, 8:30
Przebieg: 0
Silnik: 1.4 8V
Rocznik: 2007
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 29 razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: Phenix »

Panowie żeby skasować edytować licznik wymiany oleju-serwisu trzeba oprócz interfejsu viakena v3 jakiś adapter?

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 6946
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 98000
Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 402 razy
Otrzymał podziękowań: 948 razy
Kontakt:

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: mwas »

Nie, żadnych adapterów, wystarczy goły interfejs i Multiecuscan :ink Adapter jest potrzebny tylko do podłączenia się do modułu ABS :ink
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
Szczypior
klubowicz
klubowicz
Posty: 818
Rejestracja: 03 lut 2018, 1:06
Przebieg: 170000
Silnik: 1,3 mjet
Rocznik: 2007
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 60 razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: Szczypior »

Mając Delphi łączy się z każdym modułem ale cena trochę wyższa
Szczypior
klubowicz
klubowicz
Posty: 818
Rejestracja: 03 lut 2018, 1:06
Przebieg: 170000
Silnik: 1,3 mjet
Rocznik: 2007
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 60 razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: Szczypior »

Mając Delphi łączy się z każdym modułem ale cena trochę wyższa
Phenix
klubowicz
klubowicz
Posty: 344
Rejestracja: 04 cze 2016, 8:30
Przebieg: 0
Silnik: 1.4 8V
Rocznik: 2007
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 29 razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: Phenix »

@Szczepan. Możesz podesłać link do Twojego interfejsu. Bo mam elm 327 od viakena i dupa nie chce się łączyć tylko mogę wejść do ECU wszystko inne nie jest aktywne albo wyświetla mi się błąd połączenia. Tak jakby nie widział interfejsu.

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
smak56
klubowicz
klubowicz
Posty: 5143
Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
Przebieg: 276000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Zielona Góra
Podziękował: 396 razy
Otrzymał podziękowań: 649 razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: smak56 »

Phenix pisze: 12 gru 2019, 22:03 Bo mam elm 327 od viakena i dupa nie chce się łączyć tylko mogę wejść do ECU Obrazek wszystko inne nie jest aktywne albo wyświetla mi się błąd połączenia. Tak jakby nie widział interfejsu.
Po podłączeniu, w zakładce ustawienia (dolny lewy róg F9 pod register) należy wybrać "szukaj interfejsów".
smak56
* * * *
Obrazek
Szczypior
klubowicz
klubowicz
Posty: 818
Rejestracja: 03 lut 2018, 1:06
Przebieg: 170000
Silnik: 1,3 mjet
Rocznik: 2007
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 60 razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: Szczypior »

Phenix pisze:@Szczepan. Możesz podesłać link do Twojego interfejsu. Bo mam elm 327 od viakena i dupa nie chce się łączyć tylko mogę wejść do ECU Obrazek wszystko inne nie jest aktywne albo wyświetla mi się błąd połączenia. Tak jakby nie widział interfejsu.

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
Wcześniej już miałeś napisane że Delphi ds150e
118,12 zł 7%OFF | 2019 nowy VCI vd ds150e cdp pro plus 2016. r0 z keygen dla delphis obd2 diagnostyczne narzędzie do naprawy led 3w1 skaner akcesoria samochodowe
https://s.click.aliexpress.com/e/10wihNH8J
Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 6946
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 98000
Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 402 razy
Otrzymał podziękowań: 948 razy
Kontakt:

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: mwas »

Phenix pisze: 12 gru 2019, 22:03 Bo mam elm 327 od viakena i dupa nie chce się łączyć tylko mogę wejść do ECU Obrazek wszystko inne nie jest aktywne albo wyświetla mi się błąd połączenia. Tak jakby nie widział interfejsu.
Są dwie możliwości: albo nie masz pełnej wersji programu, ale wtedy większość opcji będzie "wyszarzona" - nie da rady nic wybrać a błąd połączenia może być spowodowany tym, że nieprawidłowo skonfigurowałeś interfejs :ink Pamiętaj, że Interfejs od Viaken'a zbudowany na układzie STN to nie jest zwykły ELM327 i nie można takiego wybrać w ustawieniach, bo wtedy właśnie będą problemy z połączeniem :ink Trzeba wybrać, o ile dobrze pamiętam, opcję OBDLink :luzak
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
ODPOWIEDZ