Statystyka ustrek
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
-
- klubowicz
- Posty: 1818
- Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
- Przebieg: 113000
- Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 27 razy
W ostateczności tak jak piszecie pozostanie próba regeneracji/naprawy tego zacisku. Nie mniej uważam, że nie powinienem za to płacić! Pierwsza awaria wystąpiła na trasie. Naprawiono, klocki zmieniono. Potem problem powtórzył 3 razy. Nie po to serwisuję auto w ASO i nie po to zgłaszam tę usterkę w serwisie gwarancyjnym aby na końcu dowiedzieć się, że będę musiał zapłacić za naprawę (wymianę) zacisku. Przecież to nie ja to popsułem i ja w tym nie grzebałem. Jedynie ASO Fiata, więc moim zdaniem FAP powinien szukać winnych w swoich szeregach a mnie naprawić auto bezpłatnie.
[ Dodano: |16 Wrz 2011|, o 23:53 ]
Fiat Linea to nie auto. To masakra jakaś... Fatalna Imitacja Auta Turystycznego.
3 awaria klimatyzacji (poszedł zawór jakiś). Wymienili na wszelki wypadek oba zawory.
Po 3 dniach... awaria klimatyzacji po raz 4. Znowu zawór, który wymienili 3 dni wcześniej.
Oprócz tego 4 komplecik łączników stabilizatora. Jakość wymienianych części rozwala dosłownie. I to w takich pierdołach FIAT nie może osiągnąć dobrej i POWTARZALNEJ jakości/trwałości, że to po prostu ośmiesza tę markę. Dobre rzeczy (silniki) potrafią robić a pierdoły po całości leżą. A i jeszcze wariacje obrotów->czyszczenie przepustnicy.
O ASO już pisać nie będę bo po prostu ręce opadają już doszczętnie...
Stopień zadowolenia spada na najniższy. Piękne auto w fatalnej trwałości.
[ Dodano: |16 Wrz 2011|, o 23:53 ]
Fiat Linea to nie auto. To masakra jakaś... Fatalna Imitacja Auta Turystycznego.
3 awaria klimatyzacji (poszedł zawór jakiś). Wymienili na wszelki wypadek oba zawory.
Po 3 dniach... awaria klimatyzacji po raz 4. Znowu zawór, który wymienili 3 dni wcześniej.
Oprócz tego 4 komplecik łączników stabilizatora. Jakość wymienianych części rozwala dosłownie. I to w takich pierdołach FIAT nie może osiągnąć dobrej i POWTARZALNEJ jakości/trwałości, że to po prostu ośmiesza tę markę. Dobre rzeczy (silniki) potrafią robić a pierdoły po całości leżą. A i jeszcze wariacje obrotów->czyszczenie przepustnicy.
O ASO już pisać nie będę bo po prostu ręce opadają już doszczętnie...
Stopień zadowolenia spada na najniższy. Piękne auto w fatalnej trwałości.
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
Coś muszą źle robić, bo to jest niemożliwe, żeby łączniki tak szybko padały. Mnie wymienili jeden, bo guma się potargała, chociaż przypuszczam, że to mechanik zniszczył gdy majstrował przy odbojach. Potem sam grzebałem przy podwoziu, odkręcałem przykręcałem i nadal ich nie słychać, odpukać.
Odświeżając temat, historia istotnych usterek mojego auta:
0km zdarta konserwacja podłogi
3600km pęknięta kratka nawiewu
5700km stukające odboje
5900km smarowanie wahaczy
6300km wymiana łożysk mcphersona
8200km stukające odboje
13000km łącznik stabilizatora
15000km wymiana odbojów i smarowanie łożysk mcphersona, samodzielnie nie w ASO
19000km zarwany fotel,zepsute radio, deformacja słupka
23000km popękane lampy tylne - przyczyna nieznana
24000km popsuty zawias klapy bagażnika, obdarta kalpa bagażnika
Odświeżając temat, historia istotnych usterek mojego auta:
0km zdarta konserwacja podłogi
3600km pęknięta kratka nawiewu
5700km stukające odboje
5900km smarowanie wahaczy
6300km wymiana łożysk mcphersona
8200km stukające odboje
13000km łącznik stabilizatora
15000km wymiana odbojów i smarowanie łożysk mcphersona, samodzielnie nie w ASO
19000km zarwany fotel,zepsute radio, deformacja słupka
23000km popękane lampy tylne - przyczyna nieznana
24000km popsuty zawias klapy bagażnika, obdarta kalpa bagażnika
- karollino
- klubowicz
- Posty: 781
- Rejestracja: 21 sty 2011, 11:10
- Przebieg: 182000
- Silnik: 1,4 77KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 104 razy
- Otrzymał podziękowań: 96 razy
No i jak tu nie być przesądnym?
No i jak tu nie być przesądnym? No właśnie... Zaraz po tym jak na "blacie" pojawiło mi się 13 000 km, Lina strzeliła mi pierwszego (po nieszczelnej tylnej lampie, ale to Turasy nie zamknęły klipsów) focha.
Podjechałem na myjnię i chciałem wysiąść. Więc pociągnąłem za klamkę, a ta już nie wróciła to położenia pierwotnego. Co więcej, zamek pozostał w pozycji "otwarty", bo trzasnięcie drzwiami nie skutkowało ich zamknięciem. Do póki nie odwiedzę serwisu, klamkę muszę popychać ręcznie do pozycji "zerowej".
Panie i Panowie, odnotujmy:
13 100 km - klamka wewnętrzna kierowcy
Może ktoś już miał podobny problem (i go rozwiązał), bo przyznam szczerze - nie chcę jechać z tym do ASO. Raczej będą ściagali mi boczki drzwi, a niech im coś pęknie i będę miał świerszcza w samochodzie.
Podjechałem na myjnię i chciałem wysiąść. Więc pociągnąłem za klamkę, a ta już nie wróciła to położenia pierwotnego. Co więcej, zamek pozostał w pozycji "otwarty", bo trzasnięcie drzwiami nie skutkowało ich zamknięciem. Do póki nie odwiedzę serwisu, klamkę muszę popychać ręcznie do pozycji "zerowej".
Panie i Panowie, odnotujmy:
13 100 km - klamka wewnętrzna kierowcy
Może ktoś już miał podobny problem (i go rozwiązał), bo przyznam szczerze - nie chcę jechać z tym do ASO. Raczej będą ściagali mi boczki drzwi, a niech im coś pęknie i będę miał świerszcza w samochodzie.
Fiat Linea Dynamic:
+ DRL
+ subwoofer i maty w drzwiach
+ lusterko wsteczne autochrom z kamerą cofania
+ elektryczna regulacja lędźwi
+ regulacja wysokości fotela pasażera
+ podłokietnik z nawiewem
+ klimatronik
+ tempomat
+ DRL
+ subwoofer i maty w drzwiach
+ lusterko wsteczne autochrom z kamerą cofania
+ elektryczna regulacja lędźwi
+ regulacja wysokości fotela pasażera
+ podłokietnik z nawiewem
+ klimatronik
+ tempomat
- karollino
- klubowicz
- Posty: 781
- Rejestracja: 21 sty 2011, 11:10
- Przebieg: 182000
- Silnik: 1,4 77KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 104 razy
- Otrzymał podziękowań: 96 razy
No to mnie trochę uspokoiłeś.rafcio082 pisze: Od roku spokój, z przednich drzwi nic nie trzeszczy
Wiesz jak to jest, gdyby sypnęło się coś większego (skrzynka biegów, wał korbowy) to nawet bym nie myślał o możliwych efektach ubocznych. Ale tu taka "pierdoła" (no bo w sumie to jest pierdoła) wyszła i obawiam się efektu "zamienił stryjek (...)". Dlatego ociągam się trochę z wizytą w ASO.
Fiat Linea Dynamic:
+ DRL
+ subwoofer i maty w drzwiach
+ lusterko wsteczne autochrom z kamerą cofania
+ elektryczna regulacja lędźwi
+ regulacja wysokości fotela pasażera
+ podłokietnik z nawiewem
+ klimatronik
+ tempomat
+ DRL
+ subwoofer i maty w drzwiach
+ lusterko wsteczne autochrom z kamerą cofania
+ elektryczna regulacja lędźwi
+ regulacja wysokości fotela pasażera
+ podłokietnik z nawiewem
+ klimatronik
+ tempomat
- Szulcik74
- klubowicz
- Posty: 381
- Rejestracja: 16 paź 2011, 21:57
- Przebieg: 100000
- Silnik: 1.4 16V 120KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: ŁÓdź
- Podziękował: 19 razy
- Otrzymał podziękowań: 24 razy
Przeraża mnie Wasze pisanie o usterkach. Ja mam linkę roczną kupioną jako nówkę, mam ją 3 miesiąc i miałem dwie usterki mianowicie: zacięty zamek tylniej kanapy oraz wycieki z trójnika przewodów płynu chłodzącego (występuje tylko wersjach T-jet). Pierwszą usterką usunięto w prosty sposób zamek nasmarowano a z drugą w aso byłem aż cztery razy raz mi założono obejmę na jedną rurkę ale i tak ciekło spod pozostałych elementów, serwis twierdził ze wszystko jest ok, pojechałem do innego aso w którym wymieniono mi cały trójnik oczywiście nie od razu bo część trzeba było zamówić. W sumie wizyty w aso nie były bardzo kłopotliwe ponieważ warsztaty znajdują w drodze do domu z pracy i jeden koło pracy a serwisują w takich godzinach że nie muszę rezygnować z czasu wolnego ani zwalniać się z pracy, rzeczy naprawiono w ramach gwarancji ale zastanawiam się czy nie będzie prześladowało jak co poniektórych obecnych na forum mnie widmo powtarzających się usterek.
- Szulcik74
- klubowicz
- Posty: 381
- Rejestracja: 16 paź 2011, 21:57
- Przebieg: 100000
- Silnik: 1.4 16V 120KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: ŁÓdź
- Podziękował: 19 razy
- Otrzymał podziękowań: 24 razy
Mam nadzieje że to tylko usterki wieku dziecięcego. Bardzo lubię swoją line i przykro by mi było gdybym narzekał na to auto jak niektórzy na tym forum. Czy ty jesteś zadowolony ze swoje linei? Dużo miałeś usterek?mwas pisze:Szulcik74, nie pozostaje stwierdzić nic innego, jak tylko: pożyjemy, zobaczymy To, że coniektórym na forum wywalają się poszczególne usterki nie znaczy, że u Ciebie też będą one występowały Wszystko zależy od egzemplarza, jaki Ci się trafił