Żarówki
-
- klubowicz
- Posty: 647
- Rejestracja: 30 lis 2010, 20:21
- Przebieg: 0
- Silnik: 1.4 8v 77KM
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Stolica podziemnych pomarańczy
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Czyli możliwe że te philipsy i carrefourowskie z jednej fabryki wyjechały
Wczoraj nie miałem dostępu do mojego kompa to dziś wrzucam fotkę poglądową:
-u góry stare (prawie 2,5 letnie) oryginalne jeszcze Philipsy jakie dostałem razem z Linką
-u dołu nowe Carefourowskie H7
Aby nie było przekłamań - w aparacie ustawiłem na sztywno balans bieli, ISO, czas otwarcia migawki i wielkość otwarcia przesłony i powiem że fotki dobrze oddają rzeczywistość.
Niestety zgapiłem się i nie zrobiłem fotki "długich" przed zmianą aby porównać ale także była podobna różnica.
O ile w starych H1 żarnik wyglądał jak nówka to w H7 był nieźle "zmasakrowany" - długich używam sporadycznie, zarówno w H1 jak i H7 był lekki nalot od środka bańki.
Wyliczyłem sobie że dzienne świeciły w sumie już ponad 600 godzin.
Jak znajdzie się sponsor to mogę zrobić test porównawczy nowych Carefourowskich z nowymi Philipsami Vision
Wczoraj nie miałem dostępu do mojego kompa to dziś wrzucam fotkę poglądową:
-u góry stare (prawie 2,5 letnie) oryginalne jeszcze Philipsy jakie dostałem razem z Linką
-u dołu nowe Carefourowskie H7
Aby nie było przekłamań - w aparacie ustawiłem na sztywno balans bieli, ISO, czas otwarcia migawki i wielkość otwarcia przesłony i powiem że fotki dobrze oddają rzeczywistość.
Niestety zgapiłem się i nie zrobiłem fotki "długich" przed zmianą aby porównać ale także była podobna różnica.
O ile w starych H1 żarnik wyglądał jak nówka to w H7 był nieźle "zmasakrowany" - długich używam sporadycznie, zarówno w H1 jak i H7 był lekki nalot od środka bańki.
Wyliczyłem sobie że dzienne świeciły w sumie już ponad 600 godzin.
Jak znajdzie się sponsor to mogę zrobić test porównawczy nowych Carefourowskich z nowymi Philipsami Vision
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Odrzucam Waszą rzeczywistość i tworzę sobie własną
- Rafcio
- Moderator
- Posty: 3747
- Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
- Przebieg: 106000
- Silnik: 1.4 Turbo 120KM
- Rocznik: 2013
- Lokalizacja: Cieszyn
- Podziękował: 365 razy
- Otrzymał podziękowań: 200 razy
Dzisiaj jadąc Liną kierowcy przez CB wołali mi że nie mam świateł mijania - tylko postojówki. Patrzę i faktycznie przepaliły się oby dwie naraz.
Osramy Night Breaker Plus lepiej świecą ale żywotność ich jest dość słaba. Wytrzymały rok ale przebieg z 9 tysięcy wydaje mi się trochę mało.
Komputer nie pokazuje przepalonych żarówek świateł mijania - ciekawe jak długo jeździłem z przepalonymi bo ostatnio po zmroku nie jeździłem
Osramy Night Breaker Plus lepiej świecą ale żywotność ich jest dość słaba. Wytrzymały rok ale przebieg z 9 tysięcy wydaje mi się trochę mało.
Komputer nie pokazuje przepalonych żarówek świateł mijania - ciekawe jak długo jeździłem z przepalonymi bo ostatnio po zmroku nie jeździłem
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna
1.4 Turbo 120KM Benzyna
- mwas
- Prezes
- Posty: 6952
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 404 razy
- Otrzymał podziękowań: 949 razy
- Kontakt:
Niestety, żarówki mijania i drogowe nie są monitorowane przezkomputer, trzeba więc co jakiś czas zerknąć, czy wszystko jest tam OK To że obie na raz padły akurat mnie nie dziwi, moja żonka miała identycznie w swoim wozidełku, i też dziwiła się, "dlaczego wszyscy migają mi światłami, przeż mam włączone !" Co do żarówek, to się już nauczyłem, żeby nie kombinować z żadnymi ulepszanymi, tylko najnormalniejsze żarówy, ale nie firm noname, tylko coś bardziej "normalnego". Mijania ostatnim razem wymieniałem ponad rok temu, od tego czasu nalatane ok 20 tyś. km i jak na razie (odpukać) - świecą A wstawiałem coś, co akurat mieli na Shellu, firmy nie pamiętam, ale wyglądały solidnie (i tak też świecą)rafcio082 pisze:Komputer nie pokazuje przepalonych żarówek świateł mijania
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
- cichy
- klubowicz
- Posty: 3701
- Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
- Przebieg: 217000
- Silnik: 2.0 110KM HDi
- Lokalizacja: LBN
- Podziękował: 105 razy
- Otrzymał podziękowań: 82 razy
- Kontakt:
Wczoraj padła mi żarówka H7-12V55W która była wymieniona rok i 8 m-cy temu. Wymieniana była w ASO szkoda że nie napisali co za marka żarówki, policzyli sobie za nią 20 zł. a z m-c temu kupowałem do punciaka marki Osram za 9zł. w hurtowni motoryzacyjnej. Tym razem sam sobie wymienię, niestety to od strony akumulatora.
Sympatyk forum :-)
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
- mpsfc
- klubowicz
- Posty: 1136
- Rejestracja: 16 maja 2010, 23:40
- Lokalizacja: Orłowo k. Inowrocławia
- Podziękował: 57 razy
- Otrzymał podziękowań: 33 razy
No i dzisiaj jeden z moich OSRAMÓW Night Breakerów Plus się osr...ł
Będzie coś koło roku od wymiany a to i tak długo dzięki dziennym.
Oczywiście wymieniam parami, założyłem Phlilipsy Premium +30% kupione na wyprzedaży w Nomi za 6,99 za sztukę .
I tylko światła już nie są takie jasne
Będzie coś koło roku od wymiany a to i tak długo dzięki dziennym.
Oczywiście wymieniam parami, założyłem Phlilipsy Premium +30% kupione na wyprzedaży w Nomi za 6,99 za sztukę .
I tylko światła już nie są takie jasne
Piszę poprawnie po polsku. Ortograficznym ofermom, pseudodyslektykom i innym patentowanym leniom mówimy stanowcze nie
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
- mpsfc
- klubowicz
- Posty: 1136
- Rejestracja: 16 maja 2010, 23:40
- Lokalizacja: Orłowo k. Inowrocławia
- Podziękował: 57 razy
- Otrzymał podziękowań: 33 razy
Przy markowych żarówkach jest taki sam, auto-świat testował. Supermarketowe "no name" żrą więcej.Coval pisze:Chciałbym zobaczyć jaki jest pobór prądu normalnej H7 do jakiś wypasionych przełamywaczy nocy
Piszę poprawnie po polsku. Ortograficznym ofermom, pseudodyslektykom i innym patentowanym leniom mówimy stanowcze nie
-
- klubowicz
- Posty: 647
- Rejestracja: 30 lis 2010, 20:21
- Przebieg: 0
- Silnik: 1.4 8v 77KM
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Stolica podziemnych pomarańczy
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Szczególnie te z niebieskimi bańkami - żarnik musi mieć większą moc aby po przefiltrowaniu przez niebieskie szkło utrzymać zgodny z przepisami strumień światła, a że niebieskie światło jest najbardziej efektowne i jednocześnie najmniej efektywne to żarnik może pobierać nawet do 100W zamiast 55W.mpsfc pisze:Supermarketowe "no name" żrą więcej.
Ponieważ na światło idzie nadal ok 5-10W to mamy grzałkę elektryczną o mocy 90W (zamiast 45W) i po krótkim czasie przepalone klosze..
Odrzucam Waszą rzeczywistość i tworzę sobie własną
Koledzy, dopadło i mnie :p Oślepłem z lewej strony. Kupiłem dzisiaj żarówy Osram NightBreaker Plus. Jutro spróbuję je założyć choć dzisiaj jak dźwignąłem klapę bagażnika nie wyglądało to ciekawie ... Mam nadzieję że nie stracę kilku litrów krwi przy ich wymianie ...
FIAT Tipo SW Business Lounge T-Jet 1.4 @ 120KM
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy