Interfejs diagnostyczny

Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 6157
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 184444
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Gdańsk
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy
Kontakt:

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: mwas » 09 wrz 2019, 9:31

Nie mam pojęcia co oni tam wymyślili, ale z "opcji bezpieczeństwa" to ja widzę chyba tylko jakieś zabezpieczenia antyzwarciowe/przepięciowe, bo przecież w interfejsie nie ma raczej wgranego antywirusa i firewalla :lacha :ryczy A jeśli chodzi o stabilność połączenia to moim zdaniem jest dużo stabilniej jak przy urządzeniach BT czy WiFi, z którymi nierzadko są dodatkowo kłopoty przy połączeniu z autem poprzez Multiecuscan'a.
Linea Dynamic 1.4 8V '2007

Szczepan
klubowicz
klubowicz
Posty: 249
Rejestracja: 29 sty 2019, 21:00
Przebieg: 130000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Lublin
Otrzymał Piw: razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: Szczepan » 09 wrz 2019, 23:01

Polecam ds150e praktycznie wszystko się zrobi w każdym aucie.

Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 6157
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 184444
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Gdańsk
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy
Kontakt:

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: mwas » 10 wrz 2019, 8:26

Szczepan pisze:
09 wrz 2019, 23:01
Polecam ds150e praktycznie wszystko się zrobi w każdym aucie.
A coś jaśniej ? Jaki dokładnie sprzęt diagnostyczny ? Z jakim softem współpracuje ? Jakie koszty ? :pomysli
Linea Dynamic 1.4 8V '2007

Szczepan
klubowicz
klubowicz
Posty: 249
Rejestracja: 29 sty 2019, 21:00
Przebieg: 130000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Lublin
Otrzymał Piw: razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: Szczepan » 10 wrz 2019, 9:24

Sprzęt taki jak napisałem ds150e. Koszt 42$ z wysyłką z Czech. Oprogramowanie Delphi lub Wurth Wow. Oczywiście nie jest to oryginał bo taki kosztuje kilka tysięcy. Ale wszystko działa bo oprogramowanie jest bez ograniczeń. Podpinam się tym pod auta osobowe jak i ciężarówki. Są wszystkie procedury w zależności od auta np cofanie tloczkow w Audi.
Programowanie wtryskow itd itp. W tej cenie nie ma nic lepszego.

Phenix
klubowicz
klubowicz
Posty: 156
Rejestracja: 04 cze 2016, 8:30
Przebieg: 0
Silnik: 1.4 8V
Rocznik: 2007
Otrzymał Piw: razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: Phenix » 13 wrz 2019, 21:22

@Szczepan możesz dać przykłady co można zrobić tym twoim interfejsem ? Da radę zrobić adaptację przepustnicy, zmienić licznik serwisów kiedy był robiony i kiedy ma być następny serwis ?

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka


Szczepan
klubowicz
klubowicz
Posty: 249
Rejestracja: 29 sty 2019, 21:00
Przebieg: 130000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Lublin
Otrzymał Piw: razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: Szczepan » 14 wrz 2019, 7:27

Kolego pisałem, wszystko praktycznie możesz zrobić. To co napisałeś też.

ODPOWIEDZ