stuki w układzie kierowniczym, łożyska amortyzatorów
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
Re: stuki w układzie kierowniczym, łożyska amortyzatorów
Po prostu przykręciłem, nakrętka samohamowna. Wystający gwint pomalowałem konserwacją do podwozi.
-
- klubowicz
- Posty: 344
- Rejestracja: 04 cze 2016, 8:30
- Przebieg: 0
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 29 razy
Re: stuki w układzie kierowniczym, łożyska amortyzatorów
Ja kupowałem 2 nakrętki amortyzatora, jedna kosztowała mnie ok 8 zł. Poszukam jak znajdę paragon to ci powiem dokładnie ... Szukam sprężyn na przód, (które będą idealnie odpowiadać oryginałowi) i wymienie wszytko amory, poduszki ...
Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
-
- klubowicz
- Posty: 1352
- Rejestracja: 16 paź 2016, 23:50
- Przebieg: 173000
- Silnik: 1.4 V8+lpg
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Sławków
- Podziękował: 477 razy
- Otrzymał podziękowań: 141 razy
Re: stuki w układzie kierowniczym, łożyska amortyzatorów
Sklep w Łodzi tam gdzie Egon pracował sprowadza zamienniki do naszych aut. Mam założone na tyle i mi nic nie przeszkadza w wyglądzie czy coś.
4263021277 zadzwoń zapytaj
4263021277 zadzwoń zapytaj
Fiat 125p, Polonez Atu, Fiat Palio, Fiat Cinquecento, Fiat Punto II no i Linijka i czarny pug 308 II sw
- zibi186
- klubowicz
- Posty: 1846
- Rejestracja: 09 lis 2012, 3:19
- Przebieg: 195000
- Silnik: 1.4 T-jet + lpg
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: k / Pszczyny
- Podziękował: 336 razy
- Otrzymał podziękowań: 152 razy
Re: stuki w układzie kierowniczym, łożyska amortyzatorów
Chyba jedna siódemka za duzo na koncu numeru . . .
-
- klubowicz
- Posty: 1352
- Rejestracja: 16 paź 2016, 23:50
- Przebieg: 173000
- Silnik: 1.4 V8+lpg
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Sławków
- Podziękował: 477 razy
- Otrzymał podziękowań: 141 razy
Re: stuki w układzie kierowniczym, łożyska amortyzatorów
Racja
Fiat 125p, Polonez Atu, Fiat Palio, Fiat Cinquecento, Fiat Punto II no i Linijka i czarny pug 308 II sw
- Rafcio
- Moderator
- Posty: 3747
- Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
- Przebieg: 106000
- Silnik: 1.4 Turbo 120KM
- Rocznik: 2013
- Lokalizacja: Cieszyn
- Podziękował: 365 razy
- Otrzymał podziękowań: 200 razy
Re: stuki w układzie kierowniczym, łożyska amortyzatorów
Od paru miesięcy po myciu auta słyszałem stuki i skrzypienia wydobywające się z podszybia prawy przód. Od jakiegoś czasu stukało na nierównościach już cały czas. Okazało się, że łożyska firmy Teknorot kupione w firmie Polcar wymieniane w zeszłym roku przy okazji wymiany sprężyn okazały się badziewne. Z prawej strony łożysko dostało takiego luzu że stukało i nie był to luz z przyczyny poluzowania nakrętki amora tylko luz na łożysku. Z lewej strony na razie cisza ale to pewnie kwestia czasu.
Przerabiałem już kilka kompletów łożysk ale żadne nie padło tak szybko.
Założyłem teraz łożysko polecane przez kolegę Macieja @mwas łożysko firmy KYB, więc mam nadzieję na dłuższe działanie
Nie polecam firmy Teknorot, lepiej dołożyć 20zł do łożyska i kupić coś sprawdzonego.
Niestety sprawdza się tu przysłowie, że "oszczędny" dwa razy traci, a nawet 3 razy bo oprócz zakupu następnego łożyska dochodzi jeszcze koszt montażu
Przerabiałem już kilka kompletów łożysk ale żadne nie padło tak szybko.
Założyłem teraz łożysko polecane przez kolegę Macieja @mwas łożysko firmy KYB, więc mam nadzieję na dłuższe działanie
Nie polecam firmy Teknorot, lepiej dołożyć 20zł do łożyska i kupić coś sprawdzonego.
Niestety sprawdza się tu przysłowie, że "oszczędny" dwa razy traci, a nawet 3 razy bo oprócz zakupu następnego łożyska dochodzi jeszcze koszt montażu
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna
1.4 Turbo 120KM Benzyna