Tak , ale to nie jest jakiś ogromny problem Większy problem możesz mieć z jej dokręceniem na aucie , jeśli nie będziesz miał odpowiednich narzędzi . . .
stuki w układzie kierowniczym, łożyska amortyzatorów
- zibi186
- klubowicz
- Posty: 1846
- Rejestracja: 09 lis 2012, 3:19
- Przebieg: 195000
- Silnik: 1.4 T-jet + lpg
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: k / Pszczyny
- Podziękował: 336 razy
- Otrzymał podziękowań: 152 razy
9Re: stuki w układzie kierowniczym, łożyska amortyzatorów
-
- klubowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 29 sty 2019, 21:00
- Przebieg: 130000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Lublin
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Re: stuki w układzie kierowniczym, łożyska amortyzatorów
O jakich narzędziach mówisz? Jeśli chodzi o klucze płaskie, oczkowe, nasadowe to mam pod dostatkiem
- zibi186
- klubowicz
- Posty: 1846
- Rejestracja: 09 lis 2012, 3:19
- Przebieg: 195000
- Silnik: 1.4 T-jet + lpg
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: k / Pszczyny
- Podziękował: 336 razy
- Otrzymał podziękowań: 152 razy
Re: stuki w układzie kierowniczym, łożyska amortyzatorów
Musisz mieć klucz oczkowy , odsadzony - żeby wejść w kielich poduszki a jednocześnie móc kontrować oś amortyzatora kluczem imbusowym
-
- klubowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 29 sty 2019, 21:00
- Przebieg: 130000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Lublin
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Re: stuki w układzie kierowniczym, łożyska amortyzatorów
A widzisz, nie mam oczkowego gietego tylko płaskie. Pamiętasz jaki rozmiar tam jest? Zwykłym płaski nie podejdę?
-
- klubowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 29 sty 2019, 21:00
- Przebieg: 130000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Lublin
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Re: stuki w układzie kierowniczym, łożyska amortyzatorów
Położyłem rękę na mocowaniu amortyzatora od góry i podczas bujania auta góra-dół jest wyczuwalny duży luz.
Brak innych objawów podczas kręcenia kierownica. Czy łożysko się rozpadło czy poluzowalo?
Brak innych objawów podczas kręcenia kierownica. Czy łożysko się rozpadło czy poluzowalo?
- mwas
- Prezes
- Posty: 6940
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 218600
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 402 razy
- Otrzymał podziękowań: 944 razy
- Kontakt:
Re: stuki w układzie kierowniczym, łożyska amortyzatorów
Może być to koniec żywota łożyska albo po prostu poluzowała się górna nakrętka na amortyzatorze - miałem tak u siebie ze dwa razy. Nic Ci nie stuka na nierównościach albo na progach zwalniających ?
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
-
- klubowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 29 sty 2019, 21:00
- Przebieg: 130000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Lublin
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Re: stuki w układzie kierowniczym, łożyska amortyzatorów
Poduszki wymienione febi 72zl szt plus 50zl osłony z odbojami kyb.
Prawa strona podczas bujaniem auta góra dół miała duży luz, niestety jak było tak jest głuche stukanie podczas jazdy po trelince.
Kupiłem oczywiście lewa i prawa stronę i jakie było zdziwienie po wyjęciu starych że są inne, ktoś wczesniej założył jakby dwie lewe poduszki. Teraz gwint amortyzatora w stosunku do poduszki jest z obu stron bliżej podszybia ( albo na odwrót) wcześniej jedna strona była bliżej w stronę silnika przez co teraz mam lekko krzywa kierownicę.
I teraz wielka prośba. Czy ma ktoś może śrubę z nakrętka klucz 19 którą jest przykrecona amortyzator do zwrotnica? Skąd to dostać? Zerwał się gwint i muszę ją wymienić, narazie zabrałem podkładki i dociagnelo.
Prawa strona podczas bujaniem auta góra dół miała duży luz, niestety jak było tak jest głuche stukanie podczas jazdy po trelince.
Kupiłem oczywiście lewa i prawa stronę i jakie było zdziwienie po wyjęciu starych że są inne, ktoś wczesniej założył jakby dwie lewe poduszki. Teraz gwint amortyzatora w stosunku do poduszki jest z obu stron bliżej podszybia ( albo na odwrót) wcześniej jedna strona była bliżej w stronę silnika przez co teraz mam lekko krzywa kierownicę.
I teraz wielka prośba. Czy ma ktoś może śrubę z nakrętka klucz 19 którą jest przykrecona amortyzator do zwrotnica? Skąd to dostać? Zerwał się gwint i muszę ją wymienić, narazie zabrałem podkładki i dociagnelo.
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
Re: stuki w układzie kierowniczym, łożyska amortyzatorów
Ja po kilku wymianach łożysk kupiłem nowe w ASO. To dosyć istotny element i nie chciałem ryzykować z szukaniem zamienników. Stare wyrzuciłem. Ceny nie pamiętam.
-
- klubowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 29 sty 2019, 21:00
- Przebieg: 130000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Lublin
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Re: stuki w układzie kierowniczym, łożyska amortyzatorów
Mówisz o tej ? 51 813 540
Jej potrzebuje a aso u mnie stwierdziło, że ich nie mają....masakra
I skąd teraz wziąć, najlepiej zamówić przez internet ale gdzie.
Jej potrzebuje a aso u mnie stwierdziło, że ich nie mają....masakra
I skąd teraz wziąć, najlepiej zamówić przez internet ale gdzie.
-
- klubowicz
- Posty: 344
- Rejestracja: 04 cze 2016, 8:30
- Przebieg: 0
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 29 razy
Re: stuki w układzie kierowniczym, łożyska amortyzatorów
@Szczepan https://www.google.com/search?client=ms ... =1&pi=fiat 51813540
Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
-
- klubowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 29 sty 2019, 21:00
- Przebieg: 130000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Lublin
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Re: stuki w układzie kierowniczym, łożyska amortyzatorów
Jakiś link do sklepu? Otwiera mi się Google
-
- klubowicz
- Posty: 344
- Rejestracja: 04 cze 2016, 8:30
- Przebieg: 0
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 29 razy
Re: stuki w układzie kierowniczym, łożyska amortyzatorów
Tak. I masz kilka sklepów w wynikach wyszukiwania jaki ci pasuje wybierz.
Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
Re: stuki w układzie kierowniczym, łożyska amortyzatorów
To że w ASO nie mają, nie znaczy, że nie mogą sprowadzić.
-
- klubowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 29 sty 2019, 21:00
- Przebieg: 130000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Lublin
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Re: stuki w układzie kierowniczym, łożyska amortyzatorów
Powiedzieli,że nie ma dostępnej. Specjalnie im się nie chce.
Powiedz pamiętasz ile śruba z nakrętka kosztowała?
Czy smarować gwint tej śruby czy może lepiej klej dać żeby się nie odkręciła?
Powiedz pamiętasz ile śruba z nakrętka kosztowała?
Czy smarować gwint tej śruby czy może lepiej klej dać żeby się nie odkręciła?