stuki w układzie kierowniczym, łożyska amortyzatorów

Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6771
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 145000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 293 razy
Otrzymał podziękowań: 404 razy

Re: stuki w układzie kierowniczym, łożyska amortyzatorów

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Po prostu przykręciłem, nakrętka samohamowna. Wystający gwint pomalowałem konserwacją do podwozi.
Phenix
klubowicz
klubowicz
Posty: 344
Rejestracja: 04 cze 2016, 8:30
Przebieg: 0
Silnik: 1.4 8V
Rocznik: 2007
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 29 razy

Re: stuki w układzie kierowniczym, łożyska amortyzatorów

Post autor: Phenix »

Ja kupowałem 2 nakrętki amortyzatora, jedna kosztowała mnie ok 8 zł. Poszukam jak znajdę paragon to ci powiem dokładnie ... Szukam sprężyn na przód, (które będą idealnie odpowiadać oryginałowi) i wymienie wszytko amory, poduszki ...

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka

skory85
klubowicz
klubowicz
Posty: 1352
Rejestracja: 16 paź 2016, 23:50
Przebieg: 173000
Silnik: 1.4 V8+lpg
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Sławków
Podziękował: 477 razy
Otrzymał podziękowań: 141 razy

Re: stuki w układzie kierowniczym, łożyska amortyzatorów

Post autor: skory85 »

Sklep w Łodzi tam gdzie Egon pracował sprowadza zamienniki do naszych aut. Mam założone na tyle i mi nic nie przeszkadza w wyglądzie czy coś.
4263021277 zadzwoń zapytaj 😉
Fiat 125p, Polonez Atu, Fiat Palio, Fiat Cinquecento, Fiat Punto II no i Linijka i czarny pug 308 II sw
Awatar użytkownika
zibi186
klubowicz
klubowicz
Posty: 1846
Rejestracja: 09 lis 2012, 3:19
Przebieg: 195000
Silnik: 1.4 T-jet + lpg
Rocznik: 2008
Lokalizacja: k / Pszczyny
Podziękował: 336 razy
Otrzymał podziękowań: 152 razy

Re: stuki w układzie kierowniczym, łożyska amortyzatorów

Post autor: zibi186 »

skory85 pisze: 16 wrz 2019, 8:36 Sklep w Łodzi tam gdzie Egon pracował sprowadza zamienniki do naszych aut. Mam założone na tyle i mi nic nie przeszkadza w wyglądzie czy coś.
4263021277 zadzwoń zapytaj 😉
Chyba jedna siódemka za duzo na koncu numeru . . . :pomysli
skory85
klubowicz
klubowicz
Posty: 1352
Rejestracja: 16 paź 2016, 23:50
Przebieg: 173000
Silnik: 1.4 V8+lpg
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Sławków
Podziękował: 477 razy
Otrzymał podziękowań: 141 razy

Re: stuki w układzie kierowniczym, łożyska amortyzatorów

Post autor: skory85 »

Racja 😉
Fiat 125p, Polonez Atu, Fiat Palio, Fiat Cinquecento, Fiat Punto II no i Linijka i czarny pug 308 II sw
Awatar użytkownika
Rafcio
Moderator
Moderator
Posty: 3747
Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
Przebieg: 106000
Silnik: 1.4 Turbo 120KM
Rocznik: 2013
Lokalizacja: Cieszyn
Podziękował: 365 razy
Otrzymał podziękowań: 200 razy

Re: stuki w układzie kierowniczym, łożyska amortyzatorów

Post autor: Rafcio »

Od paru miesięcy po myciu auta słyszałem stuki i skrzypienia wydobywające się z podszybia prawy przód. Od jakiegoś czasu stukało na nierównościach już cały czas. Okazało się, że łożyska firmy Teknorot kupione w firmie Polcar wymieniane w zeszłym roku przy okazji wymiany sprężyn okazały się badziewne. Z prawej strony łożysko dostało takiego luzu że stukało i nie był to luz z przyczyny poluzowania nakrętki amora tylko luz na łożysku. Z lewej strony na razie cisza ale to pewnie kwestia czasu.
Przerabiałem już kilka kompletów łożysk ale żadne nie padło tak szybko.
Założyłem teraz łożysko polecane przez kolegę Macieja @mwas łożysko firmy KYB, więc mam nadzieję na dłuższe działanie :ink
Nie polecam firmy Teknorot, lepiej dołożyć 20zł do łożyska i kupić coś sprawdzonego.
Niestety sprawdza się tu przysłowie, że "oszczędny" dwa razy traci, a nawet 3 razy bo oprócz zakupu następnego łożyska dochodzi jeszcze koszt montażu :przykry
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna :jazda
ODPOWIEDZ