[quote
Jest jakiś manual jak taką pompę wymienić?
[/quote]
Zanim zluzujesz pasek luzuj
śruby koła pasowego. Potem luzuj śrubę napinacza. Następnie śruby korpusu pompy i przewodów olejowych. Trochę oleju poleci. Z tego co pamiętam przy T-jet do uwolnienia pompy są 4 śruby do odkręcenia. Montaż w odwrotnej kolejności.
Czyli 3 śruby kola pasowego, 3 śruby od strony koła na korpusie pompy i jedna z tyłu .. plus taki że nie musisz odkręcać filtra oleju.....
Co może tak świszczeć?
- Motorek4612
- klubowicz
- Posty: 317
- Rejestracja: 18 sie 2023, 19:34
- Przebieg: 206000
- Silnik: 1.4 t-jet
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: ZCH
- Podziękował: 36 razy
- Otrzymał podziękowań: 72 razy
- Motorek4612
- klubowicz
- Posty: 317
- Rejestracja: 18 sie 2023, 19:34
- Przebieg: 206000
- Silnik: 1.4 t-jet
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: ZCH
- Podziękował: 36 razy
- Otrzymał podziękowań: 72 razy
- alvaro
- klubowicz
- Posty: 640
- Rejestracja: 15 wrz 2010, 22:30
- Przebieg: 205000
- Silnik: 1.4 8v + LPG BRC
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Brzeszcze/Babice
- Podziękował: 51 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: Co może tak świszczeć?
Gdzie mogę dostać taką śrubę?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Motorek4612
- klubowicz
- Posty: 317
- Rejestracja: 18 sie 2023, 19:34
- Przebieg: 206000
- Silnik: 1.4 t-jet
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: ZCH
- Podziękował: 36 razy
- Otrzymał podziękowań: 72 razy
Re: Co może tak świszczeć?
Agroma. Sklep rolniczy, Castorama... zaprzyjaźniony mechanik też będzie miał taką
- alvaro
- klubowicz
- Posty: 640
- Rejestracja: 15 wrz 2010, 22:30
- Przebieg: 205000
- Silnik: 1.4 8v + LPG BRC
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Brzeszcze/Babice
- Podziękował: 51 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: Co może tak świszczeć?
Nie zmierzyłem tego co najważniejsze - grubości gwintu ehhh.... Wkręciłem już torxem a przydało by się wymienić.