Okresowo trzeba dłużej kręcić rozrusznikiem

skory85
klubowicz
klubowicz
Posty: 1373
Rejestracja: 16 paź 2016, 23:50
Przebieg: 173000
Silnik: 1.4 V8+lpg
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Sławków
Podziękował: 481 razy
Otrzymał podziękowań: 144 razy

Re: Okresowo trzeba dłużej kręcić rozrusznikiem

Post autor: skory85 »

A pompkę paliwa sprawdzałeś? Kiedyś też tak miałem. A przerywa podczas jazdy? Muli a później jest ostre zerwanie?
Fiat 125p, Polonez Atu, Fiat Palio, Fiat Cinquecento, Fiat Punto II no i Linijka i czarny pug 308 II sw
marek_gh
klubowicz
klubowicz
Posty: 151
Rejestracja: 04 mar 2010, 23:21
Przebieg: 177100
Silnik: 1,4 8V
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Lubuskie Gorzów Wlkp
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy

Re: Okresowo trzeba dłużej kręcić rozrusznikiem

Post autor: marek_gh »

Pompa dobrze , pracuje, mam problem tylko przy odpalaniu.
Przy wyższych obrotach ,prędkościach jedzie jak strzała.
Normalna praca .Nic nie przerywa ,nie muli .
marek_gh
klubowicz
klubowicz
Posty: 151
Rejestracja: 04 mar 2010, 23:21
Przebieg: 177100
Silnik: 1,4 8V
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Lubuskie Gorzów Wlkp
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy

Re: Okresowo trzeba dłużej kręcić rozrusznikiem

Post autor: marek_gh »

Witam,
Dziś doszły kolejne błędy
U1707
B1032
Odpalił za drugim razem dopiero.
Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 7013
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 98000
Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 424 razy
Otrzymał podziękowań: 967 razy
Kontakt:

Re: Okresowo trzeba dłużej kręcić rozrusznikiem

Post autor: mwas »

Masz możliwość odczytu tych błędów przez Multiecuscan ?
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
marek_gh
klubowicz
klubowicz
Posty: 151
Rejestracja: 04 mar 2010, 23:21
Przebieg: 177100
Silnik: 1,4 8V
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Lubuskie Gorzów Wlkp
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy

Re: Okresowo trzeba dłużej kręcić rozrusznikiem

Post autor: marek_gh »

Muszę tak zrobić ,bo ten który mam jakieś głupoty pokazuje.
marek_gh
klubowicz
klubowicz
Posty: 151
Rejestracja: 04 mar 2010, 23:21
Przebieg: 177100
Silnik: 1,4 8V
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Lubuskie Gorzów Wlkp
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy

Re: Okresowo trzeba dłużej kręcić rozrusznikiem

Post autor: marek_gh »

Witam,
Odczytałem i wygląda to tak.
Na pierwszym przed wypięciem modułu Blue&Me(taka moja sugestia uszkodzenia) , a na drugim po wypięciu.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
smak56
klubowicz
klubowicz
Posty: 5176
Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
Przebieg: 280000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Zielona Góra
Podziękował: 407 razy
Otrzymał podziękowań: 662 razy

Re: Okresowo trzeba dłużej kręcić rozrusznikiem

Post autor: smak56 »

Kilka z Twoich błędów miałem w swoim samochodzie. Rozwiązanie ich (teraz) jest proste. Posłużę się moimi odczytami.
2.png
3.png
4.png
5.png
1.png
Za te błędy odpowiada kabel masowy przy lewym progu. Odsunąć lewą nakładkę progową i wyczyścić masę. Skasować błędy i koniec.
Błąd U1707 to błąd Węzła ... :
3(1) Blou&Me.jpg
Naprawa polegała na pokazaniu węzła komputerowi za pomocą PROXI
3(2) komp nie widzi.jpg
Do sprawdzenia również główna masa. Błędem tylnej wycieraczki się nie przejmuj. Pojawia się w pakiecie :) Inne błędy były wynikiem rozładowanego akumulatora. Może komuś się przyda. Przerabiałem ten temat razem z Maćkiem mwas-em
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
smak56
* * * *
Obrazek
marek_gh
klubowicz
klubowicz
Posty: 151
Rejestracja: 04 mar 2010, 23:21
Przebieg: 177100
Silnik: 1,4 8V
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Lubuskie Gorzów Wlkp
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy

Re: Okresowo trzeba dłużej kręcić rozrusznikiem

Post autor: marek_gh »

Dzięki wielkie.Znajdę czas i muszę działać.
marek_gh
klubowicz
klubowicz
Posty: 151
Rejestracja: 04 mar 2010, 23:21
Przebieg: 177100
Silnik: 1,4 8V
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Lubuskie Gorzów Wlkp
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy

Re: Okresowo trzeba dłużej kręcić rozrusznikiem

Post autor: marek_gh »

A czy macie schemat poglądowy umiejscowienia wszystkich mas w naszych autach, gdzieś go widziałem , ale nie mogę go znaleźć ?
Mówimy o punkcie G021.
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2024, 9:07 przez marek_gh, łącznie zmieniany 1 raz.
marek_gh
klubowicz
klubowicz
Posty: 151
Rejestracja: 04 mar 2010, 23:21
Przebieg: 177100
Silnik: 1,4 8V
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Lubuskie Gorzów Wlkp
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy

Re: Okresowo trzeba dłużej kręcić rozrusznikiem

Post autor: marek_gh »

Ok, sam wstawiałem.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
smak56
klubowicz
klubowicz
Posty: 5176
Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
Przebieg: 280000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Zielona Góra
Podziękował: 407 razy
Otrzymał podziękowań: 662 razy

Re: Okresowo trzeba dłużej kręcić rozrusznikiem

Post autor: smak56 »

Dodatkowo dołączam schemat mas i połączeń przodu. Widok ogólny i widok zza kierownicy:
schemat_wiazka_elektryczna_front.png
schemat_front.png
Jak widzisz masa C15 odpowiada za: body comp, panel sterowania, Airbag w kierownicy, sterowanie w kierownicy, coś z pedałami i dochodzi do centralki Airbaga C050A. Masa C20 odpowiada za: Blu&Me (P143), poduszkę pasażera, centralny panel sterujący i dochodzi do drugiej śruby centralki Airbag. Centralka umiejscowiona jest dokładnie w ten sposób ja na schemacie. Dostęp do niej, po zdjęciu prawej osłony tunelu środkowego. Schematy przed naprawieniem usterki udostępnił mi mwas
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
smak56
* * * *
Obrazek
marek_gh
klubowicz
klubowicz
Posty: 151
Rejestracja: 04 mar 2010, 23:21
Przebieg: 177100
Silnik: 1,4 8V
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Lubuskie Gorzów Wlkp
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy

Re: Okresowo trzeba dłużej kręcić rozrusznikiem

Post autor: marek_gh »

Witam,

Wielkie dzięki, jeszcze nie zacząłem pracy , a dodatkowo przestała działać klimatyzacja.
Tylko pali się lampka kontrolna na przycisku , kompresor nie pracuje.
marek_gh
klubowicz
klubowicz
Posty: 151
Rejestracja: 04 mar 2010, 23:21
Przebieg: 177100
Silnik: 1,4 8V
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Lubuskie Gorzów Wlkp
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy

Re: Okresowo trzeba dłużej kręcić rozrusznikiem

Post autor: marek_gh »

Tak patrząc na układ połączeń , to łączenia są w gwiazdę.
Ciekawi mnie temat, czy szyna CAN ma podobna topologię ?
Awatar użytkownika
smak56
klubowicz
klubowicz
Posty: 5176
Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
Przebieg: 280000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Zielona Góra
Podziękował: 407 razy
Otrzymał podziękowań: 662 razy

Re: Okresowo trzeba dłużej kręcić rozrusznikiem

Post autor: smak56 »

U1601, U1602 i U1700 jest błędem szyny can. Za ten błąd odpowiada również ta masa. Masz na moich zrzutach.
smak56
* * * *
Obrazek
marek_gh
klubowicz
klubowicz
Posty: 151
Rejestracja: 04 mar 2010, 23:21
Przebieg: 177100
Silnik: 1,4 8V
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Lubuskie Gorzów Wlkp
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy

Re: Okresowo trzeba dłużej kręcić rozrusznikiem

Post autor: marek_gh »

Witam.Oczyściłem te dwie masy.Niestety na razie nie mogę podłączyć programu ponieważ mam problem z moim interfejsem "Viakena ELM327" wersja bluetooth(zapomniałem jak ustawić port komunikacji i prędkość transmisji)
Dodatkowo zauważyłem rosnącą oporność podczas pracy silnika z 1-2ohm w postoju do ok.50ohm podczas pracy , czy to normalny objaw? Pomiar pomiędzy "Aku" a np.punktem na kompresorze klimatyzacji.
Wczoraj tyle mogłem tylko ogarnąć. Myślę ,że muszą sprawdzić jeszcze masę główna(choć z drugiej strony mam ładowanie , oraz rozrusznik kręci bez problemu). Z tego co widzę z masa "Aku". idzie na podłużnice pod nim i dalej na skrzynie biegów?

Niestety nie chce mój interfejs współpracować z Multiecusckanem , tylko z AlfaObd (tu nic nie można za wiele zrobić).
Musze zakupić na kablu USB , dla pewności.
Ostatnio zmieniony 24 wrz 2024, 8:53 przez marek_gh, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ