Okresowo trzeba dłużej kręcić rozrusznikiem
-
- klubowicz
- Posty: 1373
- Rejestracja: 16 paź 2016, 23:50
- Przebieg: 173000
- Silnik: 1.4 V8+lpg
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Sławków
- Podziękował: 481 razy
- Otrzymał podziękowań: 144 razy
Re: Okresowo trzeba dłużej kręcić rozrusznikiem
A pompkę paliwa sprawdzałeś? Kiedyś też tak miałem. A przerywa podczas jazdy? Muli a później jest ostre zerwanie?
Fiat 125p, Polonez Atu, Fiat Palio, Fiat Cinquecento, Fiat Punto II no i Linijka i czarny pug 308 II sw
-
- klubowicz
- Posty: 151
- Rejestracja: 04 mar 2010, 23:21
- Przebieg: 177100
- Silnik: 1,4 8V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Lubuskie Gorzów Wlkp
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Re: Okresowo trzeba dłużej kręcić rozrusznikiem
Pompa dobrze , pracuje, mam problem tylko przy odpalaniu.
Przy wyższych obrotach ,prędkościach jedzie jak strzała.
Normalna praca .Nic nie przerywa ,nie muli .
Przy wyższych obrotach ,prędkościach jedzie jak strzała.
Normalna praca .Nic nie przerywa ,nie muli .
-
- klubowicz
- Posty: 151
- Rejestracja: 04 mar 2010, 23:21
- Przebieg: 177100
- Silnik: 1,4 8V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Lubuskie Gorzów Wlkp
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Re: Okresowo trzeba dłużej kręcić rozrusznikiem
Witam,
Dziś doszły kolejne błędy
U1707
B1032
Odpalił za drugim razem dopiero.
Dziś doszły kolejne błędy
U1707
B1032
Odpalił za drugim razem dopiero.
- mwas
- Prezes
- Posty: 7013
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 424 razy
- Otrzymał podziękowań: 967 razy
- Kontakt:
Re: Okresowo trzeba dłużej kręcić rozrusznikiem
Masz możliwość odczytu tych błędów przez Multiecuscan ?
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
-
- klubowicz
- Posty: 151
- Rejestracja: 04 mar 2010, 23:21
- Przebieg: 177100
- Silnik: 1,4 8V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Lubuskie Gorzów Wlkp
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Re: Okresowo trzeba dłużej kręcić rozrusznikiem
Muszę tak zrobić ,bo ten który mam jakieś głupoty pokazuje.
-
- klubowicz
- Posty: 151
- Rejestracja: 04 mar 2010, 23:21
- Przebieg: 177100
- Silnik: 1,4 8V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Lubuskie Gorzów Wlkp
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Re: Okresowo trzeba dłużej kręcić rozrusznikiem
Witam,
Odczytałem i wygląda to tak.
Na pierwszym przed wypięciem modułu Blue&Me(taka moja sugestia uszkodzenia) , a na drugim po wypięciu.
Odczytałem i wygląda to tak.
Na pierwszym przed wypięciem modułu Blue&Me(taka moja sugestia uszkodzenia) , a na drugim po wypięciu.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5176
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 280000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 407 razy
- Otrzymał podziękowań: 662 razy
Re: Okresowo trzeba dłużej kręcić rozrusznikiem
Kilka z Twoich błędów miałem w swoim samochodzie. Rozwiązanie ich (teraz) jest proste. Posłużę się moimi odczytami.
Błąd U1707 to błąd Węzła ... : Naprawa polegała na pokazaniu węzła komputerowi za pomocą PROXI Do sprawdzenia również główna masa. Błędem tylnej wycieraczki się nie przejmuj. Pojawia się w pakiecie Inne błędy były wynikiem rozładowanego akumulatora. Może komuś się przyda. Przerabiałem ten temat razem z Maćkiem mwas-em
Za te błędy odpowiada kabel masowy przy lewym progu. Odsunąć lewą nakładkę progową i wyczyścić masę. Skasować błędy i koniec.Błąd U1707 to błąd Węzła ... : Naprawa polegała na pokazaniu węzła komputerowi za pomocą PROXI Do sprawdzenia również główna masa. Błędem tylnej wycieraczki się nie przejmuj. Pojawia się w pakiecie Inne błędy były wynikiem rozładowanego akumulatora. Może komuś się przyda. Przerabiałem ten temat razem z Maćkiem mwas-em
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
smak56
* * * *
* * * *
-
- klubowicz
- Posty: 151
- Rejestracja: 04 mar 2010, 23:21
- Przebieg: 177100
- Silnik: 1,4 8V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Lubuskie Gorzów Wlkp
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Re: Okresowo trzeba dłużej kręcić rozrusznikiem
A czy macie schemat poglądowy umiejscowienia wszystkich mas w naszych autach, gdzieś go widziałem , ale nie mogę go znaleźć ?
Mówimy o punkcie G021.
Mówimy o punkcie G021.
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2024, 9:07 przez marek_gh, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- klubowicz
- Posty: 151
- Rejestracja: 04 mar 2010, 23:21
- Przebieg: 177100
- Silnik: 1,4 8V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Lubuskie Gorzów Wlkp
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Re: Okresowo trzeba dłużej kręcić rozrusznikiem
Ok, sam wstawiałem.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5176
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 280000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 407 razy
- Otrzymał podziękowań: 662 razy
Re: Okresowo trzeba dłużej kręcić rozrusznikiem
Dodatkowo dołączam schemat mas i połączeń przodu. Widok ogólny i widok zza kierownicy:mwas
Jak widzisz masa C15 odpowiada za: body comp, panel sterowania, Airbag w kierownicy, sterowanie w kierownicy, coś z pedałami i dochodzi do centralki Airbaga C050A. Masa C20 odpowiada za: Blu&Me (P143), poduszkę pasażera, centralny panel sterujący i dochodzi do drugiej śruby centralki Airbag. Centralka umiejscowiona jest dokładnie w ten sposób ja na schemacie. Dostęp do niej, po zdjęciu prawej osłony tunelu środkowego. Schematy przed naprawieniem usterki udostępnił mi Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
smak56
* * * *
* * * *
-
- klubowicz
- Posty: 151
- Rejestracja: 04 mar 2010, 23:21
- Przebieg: 177100
- Silnik: 1,4 8V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Lubuskie Gorzów Wlkp
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Re: Okresowo trzeba dłużej kręcić rozrusznikiem
Witam,
Wielkie dzięki, jeszcze nie zacząłem pracy , a dodatkowo przestała działać klimatyzacja.
Tylko pali się lampka kontrolna na przycisku , kompresor nie pracuje.
Wielkie dzięki, jeszcze nie zacząłem pracy , a dodatkowo przestała działać klimatyzacja.
Tylko pali się lampka kontrolna na przycisku , kompresor nie pracuje.
-
- klubowicz
- Posty: 151
- Rejestracja: 04 mar 2010, 23:21
- Przebieg: 177100
- Silnik: 1,4 8V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Lubuskie Gorzów Wlkp
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Re: Okresowo trzeba dłużej kręcić rozrusznikiem
Tak patrząc na układ połączeń , to łączenia są w gwiazdę.
Ciekawi mnie temat, czy szyna CAN ma podobna topologię ?
Ciekawi mnie temat, czy szyna CAN ma podobna topologię ?
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5176
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 280000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 407 razy
- Otrzymał podziękowań: 662 razy
Re: Okresowo trzeba dłużej kręcić rozrusznikiem
U1601, U1602 i U1700 jest błędem szyny can. Za ten błąd odpowiada również ta masa. Masz na moich zrzutach.
smak56
* * * *
* * * *
-
- klubowicz
- Posty: 151
- Rejestracja: 04 mar 2010, 23:21
- Przebieg: 177100
- Silnik: 1,4 8V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Lubuskie Gorzów Wlkp
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Re: Okresowo trzeba dłużej kręcić rozrusznikiem
Witam.Oczyściłem te dwie masy.Niestety na razie nie mogę podłączyć programu ponieważ mam problem z moim interfejsem "Viakena ELM327" wersja bluetooth(zapomniałem jak ustawić port komunikacji i prędkość transmisji)
Dodatkowo zauważyłem rosnącą oporność podczas pracy silnika z 1-2ohm w postoju do ok.50ohm podczas pracy , czy to normalny objaw? Pomiar pomiędzy "Aku" a np.punktem na kompresorze klimatyzacji.
Wczoraj tyle mogłem tylko ogarnąć. Myślę ,że muszą sprawdzić jeszcze masę główna(choć z drugiej strony mam ładowanie , oraz rozrusznik kręci bez problemu). Z tego co widzę z masa "Aku". idzie na podłużnice pod nim i dalej na skrzynie biegów?
Niestety nie chce mój interfejs współpracować z Multiecusckanem , tylko z AlfaObd (tu nic nie można za wiele zrobić).
Musze zakupić na kablu USB , dla pewności.
Dodatkowo zauważyłem rosnącą oporność podczas pracy silnika z 1-2ohm w postoju do ok.50ohm podczas pracy , czy to normalny objaw? Pomiar pomiędzy "Aku" a np.punktem na kompresorze klimatyzacji.
Wczoraj tyle mogłem tylko ogarnąć. Myślę ,że muszą sprawdzić jeszcze masę główna(choć z drugiej strony mam ładowanie , oraz rozrusznik kręci bez problemu). Z tego co widzę z masa "Aku". idzie na podłużnice pod nim i dalej na skrzynie biegów?
Niestety nie chce mój interfejs współpracować z Multiecusckanem , tylko z AlfaObd (tu nic nie można za wiele zrobić).
Musze zakupić na kablu USB , dla pewności.
Ostatnio zmieniony 24 wrz 2024, 8:53 przez marek_gh, łącznie zmieniany 1 raz.