Panowie, założyłem nowy temat bo nie mogę znaleźć rozwiązania. Otóż lata mi obudowa filtra powietrza w wyniku tego że zużyły się gumki dystansowe na mocowaniach obudowy (te przykręcane śrubami po lewej i prawej stronie, klucz 10). Sworzeń z tyłu obudowy jest cały i w dobrym stanie. Oczywiście, mogę zastosować prowizorkę i rozwiązanie jakiekolwiek ale chciałem zastąpić je oryginałami. I tu pojawia się problem: EPER (patrz obrazek), internety i nasze forum milczą na ten temat. Może źle szukam ale nie znalazłem numeru tej gumowo-metalowej tulei wspornika obudowy.
Potrzebuję tulei która mocuje obudowę w miejscu zaznaczonym na czerwono.
(jakby ktoś potrzebował, to numer śruby mocującej z podkładką to: 82485531)
Mocowanie filtra powietrza 1.4 8V
- karollino
- klubowicz
- Posty: 781
- Rejestracja: 21 sty 2011, 11:10
- Przebieg: 182000
- Silnik: 1,4 77KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 104 razy
- Otrzymał podziękowań: 96 razy
Mocowanie filtra powietrza 1.4 8V
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Fiat Linea Dynamic:
+ DRL
+ subwoofer i maty w drzwiach
+ lusterko wsteczne autochrom z kamerą cofania
+ elektryczna regulacja lędźwi
+ regulacja wysokości fotela pasażera
+ podłokietnik z nawiewem
+ klimatronik
+ tempomat
+ DRL
+ subwoofer i maty w drzwiach
+ lusterko wsteczne autochrom z kamerą cofania
+ elektryczna regulacja lędźwi
+ regulacja wysokości fotela pasażera
+ podłokietnik z nawiewem
+ klimatronik
+ tempomat
- mwas
- Prezes
- Posty: 6952
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 404 razy
- Otrzymał podziękowań: 949 razy
- Kontakt:
Re: Mocowanie filtra powietrza 1.4 8V
No i muszę Cię zmartwić Niestety ale obawiam się, że te gumy są elementem składowym całej obudowy filtra
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
- Sebek
- klubowicz
- Posty: 1247
- Rejestracja: 04 sty 2014, 20:09
- Przebieg: 100
- Silnik: 1.0 Turbo
- Rocznik: 2023
- Lokalizacja: SWD
- Podziękował: 161 razy
- Otrzymał podziękowań: 134 razy
Re: Mocowanie filtra powietrza 1.4 8V
Ja zastosowałem większe podkładki z małym otworem i jest OK. Z resztą moja obudowa filtra jest tak tandetna że złamało się ucho mocujące obudowę filtra pod szybą, bolec mocujący rurę powietrza oraz standardowo rurka z cienkiej odmy
FSO 1500, SKODA FAVORIT lpg BRC, FIAT SIENA lpg BRC, RENAULT CLIO II dCi, FIAT LINEA lpg TARTARINI, RENAULT CLIO V, SKODA KAMIQ
-
- Posty: 103
- Rejestracja: 29 lis 2016, 19:01
- Przebieg: 108000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował: 9 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Mocowanie filtra powietrza 1.4 8V
Spróbuj w sklepie z uszczelnieniami dobrać quadring - koszt niski a może to pomoże. A co do tylnego ucha to mi tez się urwało, ale pomogło spawanie plastików z nadlewką.
- karollino
- klubowicz
- Posty: 781
- Rejestracja: 21 sty 2011, 11:10
- Przebieg: 182000
- Silnik: 1,4 77KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 104 razy
- Otrzymał podziękowań: 96 razy
Re: Mocowanie filtra powietrza 1.4 8V
Dzięki Panowie za odpowiedzi . Zerknę na quadring, pokombinuję z różnymi rozwiązaniami skoro te gumy są elementem składowym filtra (gupi Fijat ).
Widzę że moja obudowa jest w niezłej formie, bo Sebek - Ty chyba masz koncentrację wszystkiego co się mogło przydarzyć obudowie.
A jak myślicie - może ktoś z Was już wpadł na taki pomysł - przeróbka tego mocowania na takie jak w Pandzie/Doblo/Punto zdałaby egzamin? EPER i aukcje Allegro pokazują dostępność frezowanego trzpienia (który zastępuje naszą śrubę z podkładką) i gumową "moletowaną" tuleję (zamiast naszego elementu met-gum).
Widzę że moja obudowa jest w niezłej formie, bo Sebek - Ty chyba masz koncentrację wszystkiego co się mogło przydarzyć obudowie.
A jak myślicie - może ktoś z Was już wpadł na taki pomysł - przeróbka tego mocowania na takie jak w Pandzie/Doblo/Punto zdałaby egzamin? EPER i aukcje Allegro pokazują dostępność frezowanego trzpienia (który zastępuje naszą śrubę z podkładką) i gumową "moletowaną" tuleję (zamiast naszego elementu met-gum).
Fiat Linea Dynamic:
+ DRL
+ subwoofer i maty w drzwiach
+ lusterko wsteczne autochrom z kamerą cofania
+ elektryczna regulacja lędźwi
+ regulacja wysokości fotela pasażera
+ podłokietnik z nawiewem
+ klimatronik
+ tempomat
+ DRL
+ subwoofer i maty w drzwiach
+ lusterko wsteczne autochrom z kamerą cofania
+ elektryczna regulacja lędźwi
+ regulacja wysokości fotela pasażera
+ podłokietnik z nawiewem
+ klimatronik
+ tempomat