[1.3] Utrata mocy w 1.3 multijet

Szczepan
klubowicz
klubowicz
Posty: 222
Rejestracja: 29 sty 2019, 21:00
Przebieg: 130000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Lublin
Otrzymał Piw: razy

Re: [1.3] Utrata mocy w 1.3 multijet

Post autor: Szczepan » 02 lut 2019, 9:19

Pisałem, że wyciągnąłem cały egr i jest wyczyszczony, cały ten zawór na sprężynien.
Dlatego pytam oprócz niego coś się w nim może zepsuć czy tylko część elektroniczna?

Awatar użytkownika
marcin24
klubowicz
klubowicz
Posty: 939
Rejestracja: 30 mar 2011, 19:34
Przebieg: 150000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Skoczów
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: [1.3] Utrata mocy w 1.3 multijet

Post autor: marcin24 » 02 lut 2019, 9:21

Elektromagnes może się blokować bądź zepsuty będzie, zrób tak jak mówiłem pojeździj tydzień dwa z odpiętym EGRem

Wysłane z mojego Plus E przy użyciu Tapatalka

Pozdrawiam wszystkich

Awatar użytkownika
marcin24
klubowicz
klubowicz
Posty: 939
Rejestracja: 30 mar 2011, 19:34
Przebieg: 150000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Skoczów
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: [1.3] Utrata mocy w 1.3 multijet

Post autor: marcin24 » 02 lut 2019, 11:47

https://youtu.be/K_FJe4WOH5w. Można powiedzieć że mój pierwszy film także proszę o wyrozumiałość ;-)

Wysłane z mojego Plus E przy użyciu Tapatalka

Pozdrawiam wszystkich

Szczepan
klubowicz
klubowicz
Posty: 222
Rejestracja: 29 sty 2019, 21:00
Przebieg: 130000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Lublin
Otrzymał Piw: razy

Re: [1.3] Utrata mocy w 1.3 multijet

Post autor: Szczepan » 02 lut 2019, 14:54

Dzięki wielkie. Czyscilem ten zawór na sprężynie jak wyciągalem cały egr ale nie sprawdziłem czy przy wolnych ruchach się nie blokuje. Zaraz zobaczę.

Sprawdziłem i nie chodził tak gładko jak na twoim filmie.
Jaka końcówkę zakładasz na wkrętarke aby rozruszac trzpień?
Wziąłem kawałek rurki i zgialem, udało się tak że chodzi płynnie i słychać po puszczeniu zaworu jak stuka czyli zamyka się.

Szczepan
klubowicz
klubowicz
Posty: 222
Rejestracja: 29 sty 2019, 21:00
Przebieg: 130000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Lublin
Otrzymał Piw: razy

Re: [1.3] Utrata mocy w 1.3 multijet

Post autor: Szczepan » 18 lut 2019, 19:32

Marcin24 a sciagales kolektor dolotowy do czyszczenia? Chodzi mi to po głowie.

Awatar użytkownika
marcin24
klubowicz
klubowicz
Posty: 939
Rejestracja: 30 mar 2011, 19:34
Przebieg: 150000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Skoczów
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: [1.3] Utrata mocy w 1.3 multijet

Post autor: marcin24 » 18 lut 2019, 20:40

nie ściągałem, raz się przymierzałem ale jedna śruba jest za alternatorem i bez jego odkręcenia nie da rady, na razie sobie odpuściłem
Pozdrawiam wszystkich

Szczepan
klubowicz
klubowicz
Posty: 222
Rejestracja: 29 sty 2019, 21:00
Przebieg: 130000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Lublin
Otrzymał Piw: razy

Re: [1.3] Utrata mocy w 1.3 multijet

Post autor: Szczepan » 18 lut 2019, 22:27

marcin24 pisze:nie ściągałem, raz się przymierzałem ale jedna śruba jest za alternatorem i bez jego odkręcenia nie da rady, na razie sobie odpuściłem
A miałem się za niego brać na weekend.
Jesteś pewny na 100 % że bez ściągania alternatora się nie uda? Oglądałem flim YT z agili to altka chyba nie ruszał tylko rozrusznik.

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka


Szczepan
klubowicz
klubowicz
Posty: 222
Rejestracja: 29 sty 2019, 21:00
Przebieg: 130000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Lublin
Otrzymał Piw: razy

Re: [1.3] Utrata mocy w 1.3 multijet

Post autor: Szczepan » 18 lut 2019, 22:36

I jeszcze jedno pytanie, dawno wyciągalem egr, nie pamiętam czy po odkreceniu śrub, da radę lekko go odsunąć aby włożyć blaszke do zaślepienia? Czy trzeba go całego wyciągać.
Mam go usuniętego elektronicznie ale pasuje go jeszcze zaslepic.

Awatar użytkownika
marcin24
klubowicz
klubowicz
Posty: 939
Rejestracja: 30 mar 2011, 19:34
Przebieg: 150000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Skoczów
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: [1.3] Utrata mocy w 1.3 multijet

Post autor: marcin24 » 19 lut 2019, 22:45

Da się tylko jeszcze musisz odkręcić tę opaskę od rurki co idzie do kolektora ona na sztywno jest złączona, reszta na gumach powinna lekko się odgiać, jak pamiętam to rozrusznik mi wcale w niczym nie przeszkadzał, miałem z jedną śruba problem przy alternatorze, tylko ja robiłem to z góry, a nie patrzyłem od spodu niemałem dostępu wtedy do kanału
Pozdrawiam wszystkich

ODPOWIEDZ