Spalanie 77KM

Szczypior
klubowicz
klubowicz
Posty: 818
Rejestracja: 03 lut 2018, 1:06
Przebieg: 170000
Silnik: 1,3 mjet
Rocznik: 2007
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 60 razy

Re: Spalanie 77KM

Post autor: Szczypior »

Czytamy ze zrozumieniem wcześniejsze wpisy
Jest coś takiego jak stft i ltft, auto ma być ustawione pod nie, ewentualnie na czasy wtrysków
Także masz 6 lat doświadczenia ze strojeniem jednego auta i wiesz o nim wszystko . Pozdrawiam i miłej nocki :)
CrazyKetchup
klubowicz
klubowicz
Posty: 629
Rejestracja: 24 mar 2012, 22:12
Przebieg: 0
Silnik: kijanka :)
Rocznik: 2018
Podziękował: 27 razy
Otrzymał podziękowań: 26 razy

Re: Spalanie 77KM

Post autor: CrazyKetchup »

Szczypior pisze: 26 sie 2018, 22:19 Czytamy ze zrozumieniem wcześniejsze wpisy
Jest coś takiego jak stft i ltft, auto ma być ustawione pod nie, ewentualnie na czasy wtrysków
Także masz 6 lat doświadczenia ze strojeniem jednego auta i wiesz o nim wszystko . Pozdrawiam i miłej nocki :)
Tak i dlatego się odzywam tylko w tym temacie bo czegoś się nauczyłem i chcę to wiedzę przekazać. Mi jest ona nie potrzebna już ale Linea są teraz tanie i weszły w drugi obieg za moment pewnie pojawią się na forum"nowi" właściciele ze "starymi" problemami.
Na screenie który wrzuciłem jest pokazane strojenie "na czas" z uwzględnieniem dodatkowo mapy benzynowej i lpg (to te dwie linie zielona i brązowa) po to żeby w czasie rzeczywistym można było oprócz czasów które zmienia strojący można było sprawdzić jak się to odnosi do ustawień pracy na benzynie. Ale jak widzę po komentarzu Twoim do tego :
Szczypior pisze: 26 sie 2018, 22:02 Co do screeny dobrze mówisz, nic mi nie powie bo nikt kto ma pojęcie o strojeniu lpg nie patrzy na mapy, mapy to sobie można w buty wsadzić , dlaczego? odsyłam do google :P
To chyba się pogubiłeś a przecież to jest zwykłe "strojenie na czasy" o którym pisałeś :ryczy tylko z dodatkową pomocą w postaci mapy lpg rysowanej w czasie rzeczywistym co 6 lat temu nie każdy sterownik gazu potrafił. Jedno drugiemu nie przeszkadza - mapy są tylko po to żeby pomóc w sytuacjach gdy tak jak w tym przypadku na odczyt stft i ltft nie ma co liczyć.


edit: Jest jeszcze jedna ewentualność być może od 2014 roku pojawiły się jakieś nowe sterowniki w Lineach które tak jak w Punto Evo pokazują normalne wartości - ja już tego nie będę sprawdzał/śledził bo zawitałem do salonu KIA (i tu są dopiero problemy z zaworami i głowicami). Ale jeśli Ty masz tak rozległą wiedzę o LPG to może warto żebyś to sprawdził inni na tym forum będą Ci wdzięcznie :) .
ODPOWIEDZ