Strona 4 z 4

Re: Linea T-Jet Egon

: 07 mar 2019, 19:56
autor: Szczepan
Kuzyn_z_Sosnowca pisze:Bo koszty utrzymania z wiekiem nie maleją, czasem wręcz rosną. Ilość zamienników spada i jesteś co raz bardziej uzależniony od ASO.
Kolejna sprawa to czas poświęcony na poszukiwanie zadbanego egzemplarza.
Czyli zaprzeczyłes temu co wczesniej pisałeś. Z tym się zgadzam, z poprzednim nie. Druga sprawa tamta Lancia żadnej klasy w sobie nie ma.

Re: Linea T-Jet Egon

: 07 mar 2019, 20:58
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Niczemu nie zaprzeczyłem, taka jest moja opinia.

Re: Linea T-Jet Egon

: 07 mar 2019, 21:26
autor: TERMINATOR
Kuzyn_z_Sosnowca pisze: 07 mar 2019, 17:50 To nie jest jeszcze stare auto.
Nie wiek, a stan i klasa pojazdu ma znaczenie.

Okres produkcji: 1994 – 2001 nawet najmłodszy rocznik na 18 lat więc jest pełnoletni.....To gdzie tu nie ma starości
Linea 10 letnia to już stare auto

Re: Linea T-Jet Egon

: 08 lip 2019, 20:41
autor: will
Witaj ten R Stop wydajny jest no zamierzam kupić, tylko nie wiem czy zawracać sobie głowę 100 ml czy od razu więcej kupić?

Re: Linea T-Jet Egon

: 16 lip 2019, 0:28
autor: buhert
Szczepan pisze: 07 mar 2019, 18:14 hmmm nie stare auto ? Czemu jeździsz linea a nie jakimś autem premium z 98r ?
Odpowiem Ci krótko - bo (prawdopodobnie) było go stać wejść do salonu - kupić nowe i wie co ma. Proste.

Re: Linea T-Jet Egon

: 16 lip 2019, 19:31
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
...bo stare auto to luksus na który mnie nie stać. Auto, nie styrany odpicowany rzęch zza Odry.