Jak w temacie mechanik zdjol koło zębate i śrubę
Stan idealny bez uszkodzeń czy rdzy połączenie kola też bez zastrzeżeń choc zostało oczyszczone zostało wymienione
wszystko co było mozna wymienić
Czyli
Oba paski ,koło pasowe,uszczelniacz, koło zębate, śrubę oraz plyn chyba nic nie ominomem
I co po załączeniu silnika bez paska 3pk wszystko ok po założeniu paska i przypatrzeniu się widać bardzo ,bardzo delikatne bujanie kola pasowego
Po przejechaniu koło 1000 km teraz ewidentnie widać bujanie kola pasowego
No i tyle w temacie ........Jak dla mnie
Niech każdy kto ma 120 koni sam sobie ta sytuację wytłumaczy
Czy ktoś.....wymieniał koło pasowe na wale korbowym
-
- klubowicz
- Posty: 104
- Rejestracja: 17 gru 2018, 22:10
- Przebieg: 117000
- Silnik: 1.4 16v turbo
- Rocznik: 2010
- Podziękował: 6 razy
- Otrzymał podziękowań: 29 razy
Re: Czy ktoś.....wymieniał koło pasowe na wale korbowym
Fiat 126 p granatowy 140 km
Daewoo Nubira sluzbowa 300 km
Fiat Siena 150 km
Fiat linea 120 km
Fiat linea 120 psi 20 km
Fiat linea 1.4 gaz 78 km granatowa Dynamic
Fiat linea 1.4 gaz 120 km srebrna Emotion
Parki się lepiej trzymają
Daewoo Nubira sluzbowa 300 km
Fiat Siena 150 km
Fiat linea 120 km
Fiat linea 120 psi 20 km
Fiat linea 1.4 gaz 78 km granatowa Dynamic
Fiat linea 1.4 gaz 120 km srebrna Emotion
Parki się lepiej trzymają
-
- klubowicz
- Posty: 1818
- Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
- Przebieg: 113000
- Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 27 razy
Re: Czy ktoś.....wymieniał koło pasowe na wale korbowym
Mnie nie tłumaczy to nic Coś nie gra ale co?TERMINATOR pisze: ↑04 lip 2019, 11:55 Jak w temacie mechanik zdjol koło zębate i śrubę
Stan idealny bez uszkodzeń czy rdzy połączenie kola też bez zastrzeżeń choc zostało oczyszczone zostało wymienione
wszystko co było mozna wymienić
Czyli
Oba paski ,koło pasowe,uszczelniacz, koło zębate, śrubę oraz plyn chyba nic nie ominomem
I co po załączeniu silnika bez paska 3pk wszystko ok po założeniu paska i przypatrzeniu się widać bardzo ,bardzo delikatne bujanie kola pasowego
Po przejechaniu koło 1000 km teraz ewidentnie widać bujanie kola pasowego
No i tyle w temacie ........Jak dla mnie
Niech każdy kto ma 120 koni sam sobie ta sytuację wytłumaczy
-
- klubowicz
- Posty: 104
- Rejestracja: 17 gru 2018, 22:10
- Przebieg: 117000
- Silnik: 1.4 16v turbo
- Rocznik: 2010
- Podziękował: 6 razy
- Otrzymał podziękowań: 29 razy
Re: Czy ktoś.....wymieniał koło pasowe na wale korbowym
No właśnie
Fiat 126 p granatowy 140 km
Daewoo Nubira sluzbowa 300 km
Fiat Siena 150 km
Fiat linea 120 km
Fiat linea 120 psi 20 km
Fiat linea 1.4 gaz 78 km granatowa Dynamic
Fiat linea 1.4 gaz 120 km srebrna Emotion
Parki się lepiej trzymają
Daewoo Nubira sluzbowa 300 km
Fiat Siena 150 km
Fiat linea 120 km
Fiat linea 120 psi 20 km
Fiat linea 1.4 gaz 78 km granatowa Dynamic
Fiat linea 1.4 gaz 120 km srebrna Emotion
Parki się lepiej trzymają
- zibi186
- klubowicz
- Posty: 1847
- Rejestracja: 09 lis 2012, 3:19
- Przebieg: 195000
- Silnik: 1.4 T-jet + lpg
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: k / Pszczyny
- Podziękował: 336 razy
- Otrzymał podziękowań: 154 razy
Re: Czy ktoś.....wymieniał koło pasowe na wale korbowym
To dosyć proste - nasze kolo pasowe nie jest jednym metalowym krążkiem , który po wytoczeniu powinien idealnie chodzić w osi . Zewnętrzna bierznia zawulkanizowana jest na gumie , a takie połączenie pod dużym obciążeniem moze przeciez wykazywać pewne wahania . W koncu to guma . . .