temat drażę dalej bo nie usiecha mi sie placic za nowy silnik .....wedlug mechanika na jednym pasku czyli 5PK1150 kolo nie bije po zalozeniu paska 3pk895 KOLO ZACZYNA BIĆzibi186 pisze: ↑24 maja 2019, 16:26 Jeśli po zdjęciu paska wspomagania ( ukladu kierowniczego ) kolo pasowe pracuje normalnie i bez bicia , to może masz to kolo już rozwulkanizowane ? Wymiana kola zębatego w Twoim przypadku moim zdaniem nic nie da . Natomiast możliwe, że kolo pasowe masz do wymiany . . .
zamówilem nowy pasek w fiacie i tu o dziwo okazuje sie ze oni go pod taka nazwa rodzajem 3PK895 nie maja (podobno) bede wiedziec jutro jak go dostane jade do mechanika wymienic go i sam na wlasne oczy
zobacze czy po zdjeciu jest cos nie tak i oczywiscie po zalozeniu tez wiem napewno ze ten pasek jest tak mocno do****y (nie przeklinamy!!! - mod) na tym kole ten 3PK895 ze az strach a mial byc elastyczny
dodam jeszcze ze kolo pasowe na wale te stare wyglada jak nowe zadnych uszkodzen
ale tutaj pytanie DO tych co robili a dokladnie postanowienie po sprawdzeniu chce wymienic kolo zebate z klinem paska rozrządu ta srube no i ponownie pasek rozrządu
na co mam patrzeć co wyczyścić itp zeby ta operacja miala sens