Ogłoszenia z Linkami
- mwas
- Prezes
- Posty: 6951
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 403 razy
- Otrzymał podziękowań: 949 razy
- Kontakt:
Re: Ogłoszenia z Linkami
Spoko Tomek, nie pali się
A tak w międzyczasie, po VINie zdekodowałem konfigurację auta Generalnie wszystko co w ogłoszeniu się zgadza Natomiast pojawiły mi się pewne wątpliwości co do zastosowanej w tym aucie skrzyni biegów Mianowicie to auto ma "automat" a dokładniej jest to skrzynia typu Selespeed. Chodzi o to, że jest to zwykła skrzynia manualna tylko ze zautomatyzowanym mechanizmem przełączania biegów a co za tym idzie posiada również sprzęgło, które jednak jest w pełni sterowane przez układ elektroniczny Biegi można przełączać ręcznie poprzez "kliknięcia" drążkiem zmiany biegów lub ustawić ją w tryb w pełni automatyczny. I wszystko brzmi fajnie, jest tylko kilka ale: skrzynie te mają tendencję do zacinania się oraz sprzęgło, tak jak w skrzyni manualnej, również się zużywa. To, że sprzęgło ulega zużyciu można jeszcze przeżyć, ale ponoć problematyczna jest jego wymiana, ponieważ należy przeprowadzić jego kalibrację a z tym niestety nie wszyscy sobie radzą Dodatkowo dochodzą jeszcze okresowe czynności obsługowe samej skrzyni, czyli wymiany oleju i płynów hydraulicznych oraz okresowe odpowietrzanie układu. Ogólnie ostrzegają, że to rozwiązanie jest dość kosztowne podczas eksploatacji
I teraz, biorąc pod uwagę powyższe, nasuwa się pytanie: w jakim stanie jest skrzynia i sprzęgło w oferowanym egzemplarzu ?
Jakby ktoś chciał poczytać nieco o tych skrzyniach, to tak na szybko dwa linki:
https://www.automatskrzynia.pl/selespeed.html
https://www.hq.gniezno.pl/index.php/ofe ... speed.html
A tak w międzyczasie, po VINie zdekodowałem konfigurację auta Generalnie wszystko co w ogłoszeniu się zgadza Natomiast pojawiły mi się pewne wątpliwości co do zastosowanej w tym aucie skrzyni biegów Mianowicie to auto ma "automat" a dokładniej jest to skrzynia typu Selespeed. Chodzi o to, że jest to zwykła skrzynia manualna tylko ze zautomatyzowanym mechanizmem przełączania biegów a co za tym idzie posiada również sprzęgło, które jednak jest w pełni sterowane przez układ elektroniczny Biegi można przełączać ręcznie poprzez "kliknięcia" drążkiem zmiany biegów lub ustawić ją w tryb w pełni automatyczny. I wszystko brzmi fajnie, jest tylko kilka ale: skrzynie te mają tendencję do zacinania się oraz sprzęgło, tak jak w skrzyni manualnej, również się zużywa. To, że sprzęgło ulega zużyciu można jeszcze przeżyć, ale ponoć problematyczna jest jego wymiana, ponieważ należy przeprowadzić jego kalibrację a z tym niestety nie wszyscy sobie radzą Dodatkowo dochodzą jeszcze okresowe czynności obsługowe samej skrzyni, czyli wymiany oleju i płynów hydraulicznych oraz okresowe odpowietrzanie układu. Ogólnie ostrzegają, że to rozwiązanie jest dość kosztowne podczas eksploatacji
I teraz, biorąc pod uwagę powyższe, nasuwa się pytanie: w jakim stanie jest skrzynia i sprzęgło w oferowanym egzemplarzu ?
Jakby ktoś chciał poczytać nieco o tych skrzyniach, to tak na szybko dwa linki:
https://www.automatskrzynia.pl/selespeed.html
https://www.hq.gniezno.pl/index.php/ofe ... speed.html
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
- adamson
- klubowicz
- Posty: 2375
- Rejestracja: 11 gru 2009, 19:46
- Przebieg: 41000
- Silnik: 1.4 16V Turbo
- Rocznik: 2018
- Lokalizacja: SW / Świętochłowice / O. S.
- Podziękował: 338 razy
- Otrzymał podziękowań: 195 razy
Re: Ogłoszenia z Linkami
Problemy z tą skrzynią już były w Stilo
FIAT TIPO HB Lounge 1.4 T-jet 120 KM
-
- klubowicz
- Posty: 1354
- Rejestracja: 16 paź 2016, 23:50
- Przebieg: 173000
- Silnik: 1.4 V8+lpg
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Sławków
- Podziękował: 478 razy
- Otrzymał podziękowań: 141 razy
Re: Ogłoszenia z Linkami
Maciej to masz teraz głowę pełna myśli... Serce mówi co innego rozum co innego... Mysle, że najlepsza będzie chłodna kalkulacja... W majowkowy weekend przy
Fiat 125p, Polonez Atu, Fiat Palio, Fiat Cinquecento, Fiat Punto II no i Linijka i czarny pug 308 II sw
- mwas
- Prezes
- Posty: 6951
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 403 razy
- Otrzymał podziękowań: 949 razy
- Kontakt:
Re: Ogłoszenia z Linkami
Najchętniej, to bym dorwał najświeższego jak się da T-Jet'a na wypasie, w sensie w wersji Emotion z ESP, tempomatem (chociaż z tym bym sobie poradził ), jakby miał automatyczne światła i czujnik deszczu to już w ogóle czad a potem wsadzić w niego gazownię i... zajeździć dziada Fajnie by było, gdyby miał 6cio biegową skrzynię, ale w T-Jet'cie chyba takie nie występowały
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
-
- klubowicz
- Posty: 1354
- Rejestracja: 16 paź 2016, 23:50
- Przebieg: 173000
- Silnik: 1.4 V8+lpg
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Sławków
- Podziękował: 478 razy
- Otrzymał podziękowań: 141 razy
Re: Ogłoszenia z Linkami
Panie Maćku damy radę pytanie jeszcze czy przerobić jak coś to na kombi prezes miał by jedyna linijkę kombi
A tak swoją drogą jak coś znajdę to podeślę
A tak swoją drogą jak coś znajdę to podeślę
Fiat 125p, Polonez Atu, Fiat Palio, Fiat Cinquecento, Fiat Punto II no i Linijka i czarny pug 308 II sw
- karollino
- klubowicz
- Posty: 781
- Rejestracja: 21 sty 2011, 11:10
- Przebieg: 182000
- Silnik: 1,4 77KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 104 razy
- Otrzymał podziękowań: 96 razy
Re: Ogłoszenia z Linkami
Uuu, widze ze temat rozgorzal i z mojego niedzielnego przegladania ogloszen bedziemy mieli auto przeswietlone przed ew. zakupem . Bardzo dobrze
Macieju - widze ze masz ochote. Ja na Modlinskiej pojawie sie dopiero w polowie maja (juz prawie pewne) zeby organoleptycznie stwierdzic co to za cudak. (Tak, Modlinska 335 - w necie brak opinii o tym komisie). Jesli do tego czasu zniknie - trudno. Mi sie nie pali, moje V8 jakos sie toczy a po wymianie sprzegla i synchro 2. biegu moja zona krytycznie patrzy na zakup "nowego" auta :(.
Skoro sprzedajacy udostepnil VIN to juz cos znaczy, ciekawe jak odnioslby sie do wizyty w warsztacie?
Taaak - TJet na wypasie to tez takie powiedzmy marzenie. Takim moglbym pojezdzic kolejne 10 lat. A moze i dluzej? Poki buda sie nie rozsypie ;)
W kazdym razie, sledze watek i losy Liny z ogloszenia
Macieju - widze ze masz ochote. Ja na Modlinskiej pojawie sie dopiero w polowie maja (juz prawie pewne) zeby organoleptycznie stwierdzic co to za cudak. (Tak, Modlinska 335 - w necie brak opinii o tym komisie). Jesli do tego czasu zniknie - trudno. Mi sie nie pali, moje V8 jakos sie toczy a po wymianie sprzegla i synchro 2. biegu moja zona krytycznie patrzy na zakup "nowego" auta :(.
Skoro sprzedajacy udostepnil VIN to juz cos znaczy, ciekawe jak odnioslby sie do wizyty w warsztacie?
Taaak - TJet na wypasie to tez takie powiedzmy marzenie. Takim moglbym pojezdzic kolejne 10 lat. A moze i dluzej? Poki buda sie nie rozsypie ;)
W kazdym razie, sledze watek i losy Liny z ogloszenia
Fiat Linea Dynamic:
+ DRL
+ subwoofer i maty w drzwiach
+ lusterko wsteczne autochrom z kamerą cofania
+ elektryczna regulacja lędźwi
+ regulacja wysokości fotela pasażera
+ podłokietnik z nawiewem
+ klimatronik
+ tempomat
+ DRL
+ subwoofer i maty w drzwiach
+ lusterko wsteczne autochrom z kamerą cofania
+ elektryczna regulacja lędźwi
+ regulacja wysokości fotela pasażera
+ podłokietnik z nawiewem
+ klimatronik
+ tempomat
-
- klubowicz
- Posty: 186
- Rejestracja: 26 cze 2017, 23:35
- Przebieg: 0
- Silnik: 1.4 T-Jet + LPG
- Rocznik: 2008
- Podziękował: 20 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Ogłoszenia z Linkami
Oj niefajnie by było. Najpewniej trafiłaby ta sama skrzynia co w Bravo/Delcie/Punto, tj. M32 z Opla. Wadliwa i to bardzo (wystarczy wpisać "skrzynia M32" w google). W zasadzie tylko dlatego, że Linea nie ma tej skrzyni to kupiłem ten samochód (tak, zależało mi na dupowozie z dynamiką co najmniej przeciętną, pod LPG z minimalną ilością poważnych wad fabrycznych). Bardzo chciałem Deltę/Bravo ale właśnie M32 je zdyskwalifikowały.
W zasadzie nie wiem czy czasem Linea nie jest jedynym samochodem z tą skrzynią. Może jeszcze Fiorino? lub jakieś inne Brazylijskie wynalazki? Ktoś wie?
- adamson
- klubowicz
- Posty: 2375
- Rejestracja: 11 gru 2009, 19:46
- Przebieg: 41000
- Silnik: 1.4 16V Turbo
- Rocznik: 2018
- Lokalizacja: SW / Świętochłowice / O. S.
- Podziękował: 338 razy
- Otrzymał podziękowań: 195 razy
Re: Ogłoszenia z Linkami
Cofam pytanie .
W Tipo jest skrzynia o symbolu C514, cokolwiek to znaczy .
W Tipo jest skrzynia o symbolu C514, cokolwiek to znaczy .
FIAT TIPO HB Lounge 1.4 T-jet 120 KM
- mwas
- Prezes
- Posty: 6951
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 403 razy
- Otrzymał podziękowań: 949 razy
- Kontakt:
Re: Ogłoszenia z Linkami
Dzisiaj, wracając z pracy, w związku z tym, że mam po drodze, zajechałem do mojego zaprzyjaźnionego ASO No i miły pan elegancko ustalił mi odnośnie tej Linki z ogłoszenia co następuje:
1) Wszystko w opisie się zgadza - wersja Emotion, z ESP i tempomatem i z półautomatyczną skrzynią biegów... i w tym miejscu nieco się skrzywił Ale o tym za chwilkę
2) Rozpoczęcie gwarancji nastąpiło w dniu 25.05.2009 - auto wyjechało z salonu
3) luty 2010 - pierwsza awaria skrzyni biegów, naprawa gwarancyjna, przebieg 15900 km
4) 15.06.2010 - druga awaria skrzyni biegów, naprawa gwarancyjna, przebieg 19500 km
5) 24.09.2011 - awaria rozrusznika - wymiana, w ramach gwarancji, przebieg 37000 km
6) 24.01.2012 - awaria wtrysków, najprawdopodobniej wymiana, przebieg 41450 km
I to tyle jeśli chodzi o historię serwisową z systemu Fiata, więcej wpisów nie ma. I teraz pojawiają się dwie kwestie. Pierwsza, to auto w trzy lata eksploatacji nabiło ponad 40 tyś km, średnio wychodziło ok 15 tyś na rok, czyli normalna eksploatacja. Mamy rok 2019, auto ma 10 lat i teraz pytanie: czy ktoś nagle przestał tym autem jeździć ? Czy może auto magicznie zgubiło trochę przebiegu po przekroczeniu granicy z PL ? Druga kwestia, to skrzynia - serwis tylko mi potwierdził wcześniej odnalezione opinie, że to jednostka strasznie awaryjna i niosąca ze sobą koszmarne koszty naprawy Dodatkowo potwierdzili również, że niewielu fachmanów się za nie zabiera i jest w stanie cokolwiek przy niej zrobić Notorycznie blokują się biegi i siadają układy elektryczno-hydrauliczne. Wskazał mi na piękne Grande Punto za szybką serwisu i mówi: widzi pan ? Tutaj jest dokładnie ten sam silnik i ta sama skrzynia. Zablokowało się na 4tym biegu i ni cholery nie chce odpuścić, musimy to wszystko rozebrać i najprawdopodobniej skończy się na wymianie układu sterującego. Koszt w ASO ? Nie pytajcie Ogólnie facet jak tylko wbił VIN i zobaczył w konfiguracji auta, że siedzi tam ta skrzynia, to od razu stwierdził, że jeśli myślę nad zakupem tego cuda, to żebym się 10 razy dobrze zastanowił właśnie z uwagi na skrzynię biegów Z resztą w historii serwisowej auta widać, że działo się z nią już coś i to nie raz - tyle udokumentowane, a z tego co nieudokumentowane ? Tego nie wiemy Mało tego - te skrzynie mają to do siebie, że jak zaczyna świrować ale się odblokuje, to kasuje się błędy i auto jedzie dalej... tylko nigdy nie wiadomo jak daleko zajedziemy Więc obawiam się, że "niemiec" mógł nie chcieć już pompować w wieczne naprawy skrzyni w tym aucie i się go chciał po prostu pozbyć To oczywiście tylko teoria, ale... jakże może być prawdziwa w naszych polskich realiach
Także ja się raczej wyleczyłem Jak ktoś chce jeszcze coś ustalać, to podaję VIN: ZFA32300003091800
1) Wszystko w opisie się zgadza - wersja Emotion, z ESP i tempomatem i z półautomatyczną skrzynią biegów... i w tym miejscu nieco się skrzywił Ale o tym za chwilkę
2) Rozpoczęcie gwarancji nastąpiło w dniu 25.05.2009 - auto wyjechało z salonu
3) luty 2010 - pierwsza awaria skrzyni biegów, naprawa gwarancyjna, przebieg 15900 km
4) 15.06.2010 - druga awaria skrzyni biegów, naprawa gwarancyjna, przebieg 19500 km
5) 24.09.2011 - awaria rozrusznika - wymiana, w ramach gwarancji, przebieg 37000 km
6) 24.01.2012 - awaria wtrysków, najprawdopodobniej wymiana, przebieg 41450 km
I to tyle jeśli chodzi o historię serwisową z systemu Fiata, więcej wpisów nie ma. I teraz pojawiają się dwie kwestie. Pierwsza, to auto w trzy lata eksploatacji nabiło ponad 40 tyś km, średnio wychodziło ok 15 tyś na rok, czyli normalna eksploatacja. Mamy rok 2019, auto ma 10 lat i teraz pytanie: czy ktoś nagle przestał tym autem jeździć ? Czy może auto magicznie zgubiło trochę przebiegu po przekroczeniu granicy z PL ? Druga kwestia, to skrzynia - serwis tylko mi potwierdził wcześniej odnalezione opinie, że to jednostka strasznie awaryjna i niosąca ze sobą koszmarne koszty naprawy Dodatkowo potwierdzili również, że niewielu fachmanów się za nie zabiera i jest w stanie cokolwiek przy niej zrobić Notorycznie blokują się biegi i siadają układy elektryczno-hydrauliczne. Wskazał mi na piękne Grande Punto za szybką serwisu i mówi: widzi pan ? Tutaj jest dokładnie ten sam silnik i ta sama skrzynia. Zablokowało się na 4tym biegu i ni cholery nie chce odpuścić, musimy to wszystko rozebrać i najprawdopodobniej skończy się na wymianie układu sterującego. Koszt w ASO ? Nie pytajcie Ogólnie facet jak tylko wbił VIN i zobaczył w konfiguracji auta, że siedzi tam ta skrzynia, to od razu stwierdził, że jeśli myślę nad zakupem tego cuda, to żebym się 10 razy dobrze zastanowił właśnie z uwagi na skrzynię biegów Z resztą w historii serwisowej auta widać, że działo się z nią już coś i to nie raz - tyle udokumentowane, a z tego co nieudokumentowane ? Tego nie wiemy Mało tego - te skrzynie mają to do siebie, że jak zaczyna świrować ale się odblokuje, to kasuje się błędy i auto jedzie dalej... tylko nigdy nie wiadomo jak daleko zajedziemy Więc obawiam się, że "niemiec" mógł nie chcieć już pompować w wieczne naprawy skrzyni w tym aucie i się go chciał po prostu pozbyć To oczywiście tylko teoria, ale... jakże może być prawdziwa w naszych polskich realiach
Także ja się raczej wyleczyłem Jak ktoś chce jeszcze coś ustalać, to podaję VIN: ZFA32300003091800
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
- michalexc
- klubowicz
- Posty: 345
- Rejestracja: 24 sie 2015, 22:15
- Przebieg: 137000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował: 104 razy
- Otrzymał podziękowań: 49 razy
Re: Ogłoszenia z Linkami
w takim wypadku to strach gdzieś dalej jechać. Myślę że przebieg jest zasługa skrzyni. Swoją drogą aż taki bubel ta skrzynia ? Lepiej nie próbować. Szkoda bo widać auto niczemu sobie.do tego awaria wtryskow przy 40000. Ciekawe co tutaj się zadziałało. Przecież niemieckie paliwo najlepsze hehe
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
Re: Ogłoszenia z Linkami
To nie klasyczny hydrokinetyczny automat, tylko zwykła skrzynia manualna tyle że zautomatyzowana. Zamiast wybieraka i wysprzęglika jest moduł z siłownikami. Ten moduł jest powodem wszystkich problemów.
Klasyczny automat (produkcji Aisin) był tylko w Tipo E-Torq. Konstrukcja sprawdzona i wytrzymała. Reszta pojazdów marki: 1,4MA i 1.6MJ mają dwusprzęglową skrzynię produkcji Fiata.
Klasyczny automat (produkcji Aisin) był tylko w Tipo E-Torq. Konstrukcja sprawdzona i wytrzymała. Reszta pojazdów marki: 1,4MA i 1.6MJ mają dwusprzęglową skrzynię produkcji Fiata.
-
- klubowicz
- Posty: 527
- Rejestracja: 20 sie 2013, 22:35
- Przebieg: 72000
- Silnik: 1.4 16v Turbo
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Tarnowskie góry
- Podziękował: 37 razy
- Otrzymał podziękowań: 44 razy
Re: Ogłoszenia z Linkami
kumpel ma już parę lat citroen prulier z takim mechanizmem zautomatyzowanym, fajna sprawa, w citroenie mechanizm przeżucania biegów jest bezawaryjny
- karollino
- klubowicz
- Posty: 781
- Rejestracja: 21 sty 2011, 11:10
- Przebieg: 182000
- Silnik: 1,4 77KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 104 razy
- Otrzymał podziękowań: 96 razy
Re: Ogłoszenia z Linkami
Macieju, powinieneś pomyśleć nad przyciskiem "superpiwo" za kompleksową pomoc lub opisanie sprawy. Bo takie Ci się należy
A teraz już bez podlizywania się ;P. Dzięki za kawał dobrej roboty! Po Twoim wpisie dostałem kubełek schłodzonej wody na głowę i chyba wyleczyłem się z mariażu automatu i Linei. Skoro auto na gwarancji tyle razy odwiedziło serwis to nie ma sensu się w nie pchać (przynajmniej taka jest moja opinia). Tak, ciekawi mnie co działo się z wtryskami bo to niespotykana przypadłość przy tym przebiegu. Patrząc na historię serwisową auta to było ono użytkowane prywatnie - choć wady fabrycznej nie można wykluczyć, to nie zdziwiłbym się gdyby lana była "oranżada" zamiast normalnego paliwa.
Szkoda, bo miałem chrapke. Mimo wszystko podjadę i obejrzę czy nie było tłuczone, ale tylko z ciekawości
A teraz już bez podlizywania się ;P. Dzięki za kawał dobrej roboty! Po Twoim wpisie dostałem kubełek schłodzonej wody na głowę i chyba wyleczyłem się z mariażu automatu i Linei. Skoro auto na gwarancji tyle razy odwiedziło serwis to nie ma sensu się w nie pchać (przynajmniej taka jest moja opinia). Tak, ciekawi mnie co działo się z wtryskami bo to niespotykana przypadłość przy tym przebiegu. Patrząc na historię serwisową auta to było ono użytkowane prywatnie - choć wady fabrycznej nie można wykluczyć, to nie zdziwiłbym się gdyby lana była "oranżada" zamiast normalnego paliwa.
Szkoda, bo miałem chrapke. Mimo wszystko podjadę i obejrzę czy nie było tłuczone, ale tylko z ciekawości
Fiat Linea Dynamic:
+ DRL
+ subwoofer i maty w drzwiach
+ lusterko wsteczne autochrom z kamerą cofania
+ elektryczna regulacja lędźwi
+ regulacja wysokości fotela pasażera
+ podłokietnik z nawiewem
+ klimatronik
+ tempomat
+ DRL
+ subwoofer i maty w drzwiach
+ lusterko wsteczne autochrom z kamerą cofania
+ elektryczna regulacja lędźwi
+ regulacja wysokości fotela pasażera
+ podłokietnik z nawiewem
+ klimatronik
+ tempomat
-
- klubowicz
- Posty: 491
- Rejestracja: 15 sie 2010, 22:12
- Podziękował: 19 razy
- Otrzymał podziękowań: 17 razy
Re: Ogłoszenia z Linkami
Jako że miałem blisko, to pojeździłem po okolicznych i nie tylko salonach / komisach, co tam stoi i czy jakby wyglądała podmianka za active`a.
https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-line ... c8ec43f48d
Rozwalona chłodnica klimatyzacji, pęknięty zderzak tylny, kapeć z tyłu, puchnące progi, zimówki - każda z innej wsi, uszkodzone lewe lusterko, oderwane spryskiwacze. Nawet nie odpalałem.
https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-line ... c8ec43f48d
Perełka pod znakiem PZMotu. Z zewnatrz delikatne obicia, ale nie ma tragedii, korozja na kapie bagażnika, łyse opony, spód troche skorodowany, listwy chromowane troche odstają, pokrywa silnika troche sfatygowana, oderwane wyciszenie silnika. I najlepsze - silnik cały w rudej. Dosłownie wszystko, każda blaszka zjedzona, blaszki od mocowana przekaźnika świec oberwana. Silnik odpalił, turbina "była robiona", ładnie się zbierała, ale słychać niepokojące dźwięki z rozrządu. W środku urwana dźwignia od schowka, i tylna kratka nawiewu, poza tym - spoko w środku, ujdzie na zewnątrz, ale jak doprowadzono do takiego stanu silnika? Stał w morzu przez kilka lat czy coś?
https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-line ... c8ec43f48d
W tym przypadku spód ok, progi za chlapaczami z przodu zjedzone, ogólnie progi też zaczynają puchnąć, w środku igła ( jak to w komisach), natomiast przednia szyba wymieniana i po całym obwodzie szyby przedniej odchodząca farba / purchle rdzy. Nie odpalałem silnika, jakoś mnie odrzuciło od niej.
Byłem jeszcze w Płońsku, stał tam złoty t-jet. Z zewnątrz i wewnątrz wychuchany, trudno było się do czegoś przyczepić. Sprowadzony z Niemiec. Nawet przy wymianie cena była spoko, jednak po uruchomieniu silnika od razu kilka komunikatów ws silnika, w czasie jazdy silne szarpanie - przy 30 km/h nie dało się już jechać, na co gość jeszcze mówił, że dopiero co jeździł - czyli standardowo. Jeszcze na odchodne poprosili o chwile czasu na usunięcie usterki, ale już nie mieliśmy czasu. I chęci.
Gdyby ktoś w swojej okolicy spotkał coś ciekawego do obejrzenia, to prosiłbym o kontakt.
https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-line ... c8ec43f48d
Rozwalona chłodnica klimatyzacji, pęknięty zderzak tylny, kapeć z tyłu, puchnące progi, zimówki - każda z innej wsi, uszkodzone lewe lusterko, oderwane spryskiwacze. Nawet nie odpalałem.
https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-line ... c8ec43f48d
Perełka pod znakiem PZMotu. Z zewnatrz delikatne obicia, ale nie ma tragedii, korozja na kapie bagażnika, łyse opony, spód troche skorodowany, listwy chromowane troche odstają, pokrywa silnika troche sfatygowana, oderwane wyciszenie silnika. I najlepsze - silnik cały w rudej. Dosłownie wszystko, każda blaszka zjedzona, blaszki od mocowana przekaźnika świec oberwana. Silnik odpalił, turbina "była robiona", ładnie się zbierała, ale słychać niepokojące dźwięki z rozrządu. W środku urwana dźwignia od schowka, i tylna kratka nawiewu, poza tym - spoko w środku, ujdzie na zewnątrz, ale jak doprowadzono do takiego stanu silnika? Stał w morzu przez kilka lat czy coś?
https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-line ... c8ec43f48d
W tym przypadku spód ok, progi za chlapaczami z przodu zjedzone, ogólnie progi też zaczynają puchnąć, w środku igła ( jak to w komisach), natomiast przednia szyba wymieniana i po całym obwodzie szyby przedniej odchodząca farba / purchle rdzy. Nie odpalałem silnika, jakoś mnie odrzuciło od niej.
Byłem jeszcze w Płońsku, stał tam złoty t-jet. Z zewnątrz i wewnątrz wychuchany, trudno było się do czegoś przyczepić. Sprowadzony z Niemiec. Nawet przy wymianie cena była spoko, jednak po uruchomieniu silnika od razu kilka komunikatów ws silnika, w czasie jazdy silne szarpanie - przy 30 km/h nie dało się już jechać, na co gość jeszcze mówił, że dopiero co jeździł - czyli standardowo. Jeszcze na odchodne poprosili o chwile czasu na usunięcie usterki, ale już nie mieliśmy czasu. I chęci.
Gdyby ktoś w swojej okolicy spotkał coś ciekawego do obejrzenia, to prosiłbym o kontakt.