Strona 14 z 17
: 18 gru 2011, 23:48
autor: mpsfc
piaskun pisze:Tylko blue & me - sterowanie radiem działa
Życie
A poważnie przy B&Me pomaga resecik, odpinasz "-" przy aku, wypijasz kawę i zapinasz klemę. Sprzęcik hula jak nówka
: 19 gru 2011, 11:01
autor: piaskun
mpsfc pisze:piaskun pisze:Tylko blue & me - sterowanie radiem działa
Życie
A poważnie przy B&Me pomaga resecik, odpinasz "-" przy aku, wypijasz kawę i zapinasz klemę. Sprzęcik hula jak nówka
Też tak myślałem
Ale okazało się że gdzieś przetarł się przewód i było zwarcie... sprawa już załatwiona i po południu mam odebrać bolida. A tak z niespodziewajek to jeden z wiodących ASO w Poznaniu użyczył mi zastępczego pandziocha z nieważnym OC... ehhh...
: 29 sty 2012, 18:59
autor: jony11
witam mial ktos problemy z turbina
: 30 sty 2012, 10:40
autor: emmer
to zależy co masz na myśli problemy?
chyba jeszcze nie.
: 30 sty 2012, 11:02
autor: mireks
jony11 pisze:witam mial ktos problemy z turbina
A o co dokładnie chodzi? Masz jakieś problemy? Jesteś pierwszy, który porusza ten temat. Załóż oddzielny wątek w dziale technicznym. Może warto poświęcić mu więcej uwagi. W wątku "statystyka usterek" pytanie się zgubi.
: 28 lip 2012, 20:23
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Ależ mi się temat przypomniał
0km zdarta konserwacja podłogi
3600km pęknięta kratka nawiewu
5700km stukające odboje
5900km smarowanie wahaczy
6300km wymiana łożysk mcphersona
8200km stukające odboje
13000km łącznik stabilizatora
15000km wymiana odbojów i smarowanie łożysk mcphersona - samodzielnie
19000km zarwany fotel,zepsute radio, deformacja słupka
23000km popękane lampy tylne - przyczyna nieznana
24000km popsuty zawias klapy bagażnika, obdarta kalpa bagażnika - malowanie
29000km zepsuty wzmacniacz radia - brak połowy stacji
: 28 lip 2012, 20:33
autor: CrazyKetchup
Kuzyn_z_Sosnowca pisze:19000km zarwany fotel,zepsute radio, deformacja słupka
Wymienili tak z ciekawości ? Mały nie jestem i pewnie to też mnie czeka :(.
: 28 lip 2012, 20:46
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
To ostatnia rzecz zrobiona na gwarancji. Od tego momentu z własnej kasy.
Wsio oprócz ostatniej usterki jest zrobione,
Re: Statystyka ustrek
: 30 paź 2012, 6:42
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
0km zdarta konserwacja podłogi
3600km pęknięta kratka nawiewu
5700km stukające odboje
5900km smarowanie wahaczy
6300km wymiana łożysk mcphersona
8200km stukające odboje
13000km łącznik stabilizatora
15000km wymiana odbojów i smarowanie łożysk mcphersona - samodzielnie
19000km zarwany fotel,zepsute radio, deformacja słupka
23000km popękane lampy tylne - przyczyna nieznana
24000km popsuty zawias klapy bagażnika, obdarta kalpa bagażnika - malowanie
29000km zepsuty wzmacniacz radia - brak połowy stacji
34000km nie obija lewy tyny zacisk hamulca
No i czas na mnie, by w tym wątku co nieco napisać:
: 30 paź 2012, 20:24
autor: karollino
20 km zalana deszczówką tylna lampa
31 000 km nieszczelność skrzyni biegów przy półosiach
36 000 km niedziałająca syrena klaksonu
Re: Statystyka ustrek
: 31 paź 2012, 10:59
autor: helletic
- 13300 km wymiana łożysk obrotnicy amortyzatora
- 25000 km wymiana odmy (sparciała)
- 25500 km wymiana łożysk obrotnicy amortyzatora
- 25500 km wymiana łącznika stabilizatora prawego
- od 25000 km wieczne problemy z zatykającą się odmą, brudną przepustnicą, wszechobecnym majonezem w układzie odpowietrzania korbowodu)
- 33900 km wymiana relingów na dachu – zdeformowane
- 36200 km wymiana przedniego zewnętrznego podszybia – odkształcenia
- od 65000 km koniec problemów z odpowietrzaniem korbowodu i majonezem po wymianie oleju z Selenii na Mobil 1
- 60100 km wymiana łożysk obrotnicy amortyzatora
- 60100 km wymiana łącznika stabilizatora lewego
- od 34000 km problemy ze szczelnością wybieraka skrzyni biegów (serwisowane)
- od 63000 km po trzeciej próbie uszczelniania w/w wyciek ustąpił
- 68200 km wymiana alternatora (pęknięta obudowa)
- 68200 km wymiana końcówki drążka kierowniczego/prawa strona
Re: Statystyka ustrek
: 01 lis 2012, 23:43
autor: kylo
- 68200 km wymiana alternatora (pęknięta obudowa)
A czym się to objawiało, czy odkryłeś przypadkiem?
Re: Statystyka ustrek
: 02 lis 2012, 9:12
autor: helletic
Dziwny dźwięk, jakby jakiś kawałek metalu wpadł do silnika (słyszalne przy mocnych mrozach). Później bardzo głośne wycie/piszczenie o niskich tonach (zdarzyło się dwa razy w wilgotne dni). Za tym drugim razem podjechałem do ASO, gdzie stwierdzono, że mam już dłuższy czas pękniętą obudowę alternatora.
Re: Statystyka ustrek
: 02 lis 2012, 12:26
autor: kylo
U mnie też tak wyje jak jest mokro (może reumatyzm szarpie Linkę
), ale nie zawsze i ustaje jak się wyciśnie na chwilę sprzęgło. ASO wykluczyło problem z alternatorem.
Re: Statystyka ustrek
: 02 lis 2012, 18:06
autor: smak56
kylo pisze:U mnie też tak wyje i ustaje jak się wyciśnie na chwilę sprzęgło. ASO wykluczyło problem z alternatorem.
Takie objawy wykazuje psujące się łożysko oporowe sprzęgła.