Strona 14 z 17

: 18 gru 2011, 23:48
autor: mpsfc
piaskun pisze:Tylko blue & me - sterowanie radiem działa
Życie :zlośnik A poważnie przy B&Me pomaga resecik, odpinasz "-" przy aku, wypijasz kawę i zapinasz klemę. Sprzęcik hula jak nówka :)

: 19 gru 2011, 11:01
autor: piaskun
mpsfc pisze:
piaskun pisze:Tylko blue & me - sterowanie radiem działa
Życie :zlośnik A poważnie przy B&Me pomaga resecik, odpinasz "-" przy aku, wypijasz kawę i zapinasz klemę. Sprzęcik hula jak nówka :)
Też tak myślałem :) Ale okazało się że gdzieś przetarł się przewód i było zwarcie... sprawa już załatwiona i po południu mam odebrać bolida. A tak z niespodziewajek to jeden z wiodących ASO w Poznaniu użyczył mi zastępczego pandziocha z nieważnym OC... ehhh...

: 29 sty 2012, 18:59
autor: jony11
witam mial ktos problemy z turbina

: 30 sty 2012, 10:40
autor: emmer
to zależy co masz na myśli problemy?

chyba jeszcze nie.

: 30 sty 2012, 11:02
autor: mireks
jony11 pisze:witam mial ktos problemy z turbina
A o co dokładnie chodzi? Masz jakieś problemy? Jesteś pierwszy, który porusza ten temat. Załóż oddzielny wątek w dziale technicznym. Może warto poświęcić mu więcej uwagi. W wątku "statystyka usterek" pytanie się zgubi.

: 28 lip 2012, 20:23
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Ależ mi się temat przypomniał :ink

0km zdarta konserwacja podłogi
3600km pęknięta kratka nawiewu
5700km stukające odboje
5900km smarowanie wahaczy
6300km wymiana łożysk mcphersona
8200km stukające odboje
13000km łącznik stabilizatora
15000km wymiana odbojów i smarowanie łożysk mcphersona - samodzielnie
19000km zarwany fotel,zepsute radio, deformacja słupka
23000km popękane lampy tylne - przyczyna nieznana
24000km popsuty zawias klapy bagażnika, obdarta kalpa bagażnika - malowanie
29000km zepsuty wzmacniacz radia - brak połowy stacji

: 28 lip 2012, 20:33
autor: CrazyKetchup
Kuzyn_z_Sosnowca pisze:19000km zarwany fotel,zepsute radio, deformacja słupka
Wymienili tak z ciekawości ? Mały nie jestem i pewnie to też mnie czeka :(.

: 28 lip 2012, 20:46
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
To ostatnia rzecz zrobiona na gwarancji. Od tego momentu z własnej kasy.
Wsio oprócz ostatniej usterki jest zrobione,

Re: Statystyka ustrek

: 30 paź 2012, 6:42
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
0km zdarta konserwacja podłogi
3600km pęknięta kratka nawiewu
5700km stukające odboje
5900km smarowanie wahaczy
6300km wymiana łożysk mcphersona
8200km stukające odboje
13000km łącznik stabilizatora
15000km wymiana odbojów i smarowanie łożysk mcphersona - samodzielnie
19000km zarwany fotel,zepsute radio, deformacja słupka
23000km popękane lampy tylne - przyczyna nieznana
24000km popsuty zawias klapy bagażnika, obdarta kalpa bagażnika - malowanie
29000km zepsuty wzmacniacz radia - brak połowy stacji
34000km nie obija lewy tyny zacisk hamulca

No i czas na mnie, by w tym wątku co nieco napisać:

: 30 paź 2012, 20:24
autor: karollino
20 km zalana deszczówką tylna lampa
31 000 km nieszczelność skrzyni biegów przy półosiach
36 000 km niedziałająca syrena klaksonu

Re: Statystyka ustrek

: 31 paź 2012, 10:59
autor: helletic
- 13300 km wymiana łożysk obrotnicy amortyzatora
- 25000 km wymiana odmy (sparciała)
- 25500 km wymiana łożysk obrotnicy amortyzatora
- 25500 km wymiana łącznika stabilizatora prawego
- od 25000 km wieczne problemy z zatykającą się odmą, brudną przepustnicą, wszechobecnym majonezem w układzie odpowietrzania korbowodu)
- 33900 km wymiana relingów na dachu – zdeformowane
- 36200 km wymiana przedniego zewnętrznego podszybia – odkształcenia
- od 65000 km koniec problemów z odpowietrzaniem korbowodu i majonezem po wymianie oleju z Selenii na Mobil 1
- 60100 km wymiana łożysk obrotnicy amortyzatora
- 60100 km wymiana łącznika stabilizatora lewego
- od 34000 km problemy ze szczelnością wybieraka skrzyni biegów (serwisowane)
- od 63000 km po trzeciej próbie uszczelniania w/w wyciek ustąpił
- 68200 km wymiana alternatora (pęknięta obudowa)
- 68200 km wymiana końcówki drążka kierowniczego/prawa strona

Re: Statystyka ustrek

: 01 lis 2012, 23:43
autor: kylo
- 68200 km wymiana alternatora (pęknięta obudowa)
A czym się to objawiało, czy odkryłeś przypadkiem?

Re: Statystyka ustrek

: 02 lis 2012, 9:12
autor: helletic
Dziwny dźwięk, jakby jakiś kawałek metalu wpadł do silnika (słyszalne przy mocnych mrozach). Później bardzo głośne wycie/piszczenie o niskich tonach (zdarzyło się dwa razy w wilgotne dni). Za tym drugim razem podjechałem do ASO, gdzie stwierdzono, że mam już dłuższy czas pękniętą obudowę alternatora.

Re: Statystyka ustrek

: 02 lis 2012, 12:26
autor: kylo
U mnie też tak wyje jak jest mokro (może reumatyzm szarpie Linkę :ink ), ale nie zawsze i ustaje jak się wyciśnie na chwilę sprzęgło. ASO wykluczyło problem z alternatorem.

Re: Statystyka ustrek

: 02 lis 2012, 18:06
autor: smak56
kylo pisze:U mnie też tak wyje i ustaje jak się wyciśnie na chwilę sprzęgło. ASO wykluczyło problem z alternatorem.
Takie objawy wykazuje psujące się łożysko oporowe sprzęgła. :pomysli