Za ogrom prac i środków, jakie władowałeś w to auto, wielkie
Teraz nie ma bata - musi się odwdzięczyć bezawaryjnością i powodować "banan na twarzy" podczas jazdy
Odnośnie pokazanego przez Ciebie alternatora: to co masz na fotkach wskazuje, że jest to alternator o mocy 120A. Penetrując ePER (fabryczny katalog części Fiata) wychodzi, że do Twojego modelu auta dedykowany był model alternatora o mocy 115A - numery katalogowe: 51788658 lub 51854903. Patrząc na Twoje zdjęcia, masz alternator o numerze 51874105 a ten w katalogu wskazuje, że jest dedykowany do:
FIAT - 83 500 MY2012 (2012-....)
FIAT - 73 500L (2012-....)
FIAT - 3P NUOVA 500 (2007-2012)
FIAT - 33 NUOVA PANDA (2012-....)
FIAT - 51 NUOVA PUNTO MY2012 (2012-2013)
FIAT - 6U PUNTO MY 2013 (2013-....)
ALFA ROMEO - 5Y GIULIETTA M.Y. 2013 (2013 - ...)
ALFA ROMEO - QZ MITO MY2011 (2011-2013)
ALFA ROMEO - 10 MITO MY2013 (2013-....)
LANCIA - TK NEW YPSILON (2011-....)
Jak widać, nie ma na liście Linei, ALE... to co wskazuje katalog nie oznacza, że nie będzie działać
Wręcz odwrotnie - będzie działać JAK CHOLERA
Ze zdjęć wychodzi, że punkty montażowe są identyczne, jak u Ciebie
I to jest klucz
Jeśli ten alternator ma takie samy punkty montażowe, to możesz go zakładać w ciemno
W tym przypadku: im więcej mocy tym lepiej
Mocy, mam na myśli parametry podane w Amperach (oznaczenie liczby przed literką A
) - w oryginale siedzi 115A (amper), ten, który znalazłeś ma 120A (amper) więc jest mocniejszy
W tym przypadku to nawet lepiej, więc jeśli ten altek jest w dobrym stanie i punkty mocowania są takie same, to montuj to bez zastanawiania