Pogubiłem się już.
Na fiatautoparts pokazuje że jest 51 782 034
U Ciebie pokazuje że do czego jest ten numer ?
Nie mogę powiększyć Twoich screenow
Dymi po odpaleniu
- mwas
- Prezes
- Posty: 6953
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 405 razy
- Otrzymał podziękowań: 950 razy
- Kontakt:
Re: Dymi po odpaleniu
Jak klikniesz, to się nie powiększa ?
OK, temat się troszkę zakręcił, więc jeszcze raz: numer, który podałeś powyżej, tj. 51 782 034 ePER wyświetla przekreślony przy Twoim nr VIN.
Na schemacie, wyszukując po numerze Twojego VIN'u wygląda to tak: Mam nadzieję, że teraz będzie dobrze widoczne - jak klikniesz, obrazek powinien się powiększyć Jak będzie problem, to daj znać, podeślę Ci inaczej
W każdym razie - to co widać na obrazku, to jest to, co wyświetla ePER po wpisaniu Twojego numeru VIN. Jak widzisz, element oznaczony na schemacie cyferką 13 i nazwany "MIERNIK PRZEPŁYWU" o numerze katalogowym, który podałeś, czyli 51782034 jest PRZEKREŚLONY (podkreśliłem go na czerwono). Jak jest przekreślony to oznacza, że ePER twierdzi, że nie powinien być zastosowany do Twojego auta Nie wiem - być może jest on przeznaczony do modeli z DPFem W każdym razie, do Twojego powinien być zastosowany element z pozycji wyżej (podkreśliłem go na zielono), o numerze 55183650. I teraz: ePER informuje, że obydwa powyższe elementy zostały zastąpione nowymi: ten, który powinien być u Ciebie został zastąpiony numerem 71789484, a ten, który jest przekreślony numerem 71793250. Oznaczyłem zieloną strzałką ten właściwy, zamieniony, który powinien być do Twojego auta I tutaj zaczyna się zagwozdka, gdyż smak56 słusznie zauważył, że przy obydwóch zamiennikach, pod spodem (podkreślone kolorem filetowym) widnieje element o tym samym numerze, tj 71789489 i poszła teoria, że jest to zupełnie nowy zamiennik tych obydwóch Tylko że... no i tutaj są właśnie moje ustalenia z poprzedniego posta Najprawdopodobniej jest to tylko jakaś część wspólna tych części, prawdopodobnie sama obudowa, ale tutaj jej wymiana raczej nic nie da Mało tego - ePER nawet nie podaje ceny tej części
Ogólna konkluzja więc jest taka: do Twojego auta POWINIENEŚ założyć element o numerze 55183650, który został zastąpiony elementem o numerze 71789484 Natomiast jak się auto zachowa jeśli założysz ten drugi (ten, który podałeś) - nie mam pojęcia Ja tylko podaje czystą teorię, którą czerpię ze źródła, jakim jest ePER
OK, temat się troszkę zakręcił, więc jeszcze raz: numer, który podałeś powyżej, tj. 51 782 034 ePER wyświetla przekreślony przy Twoim nr VIN.
Na schemacie, wyszukując po numerze Twojego VIN'u wygląda to tak: Mam nadzieję, że teraz będzie dobrze widoczne - jak klikniesz, obrazek powinien się powiększyć Jak będzie problem, to daj znać, podeślę Ci inaczej
W każdym razie - to co widać na obrazku, to jest to, co wyświetla ePER po wpisaniu Twojego numeru VIN. Jak widzisz, element oznaczony na schemacie cyferką 13 i nazwany "MIERNIK PRZEPŁYWU" o numerze katalogowym, który podałeś, czyli 51782034 jest PRZEKREŚLONY (podkreśliłem go na czerwono). Jak jest przekreślony to oznacza, że ePER twierdzi, że nie powinien być zastosowany do Twojego auta Nie wiem - być może jest on przeznaczony do modeli z DPFem W każdym razie, do Twojego powinien być zastosowany element z pozycji wyżej (podkreśliłem go na zielono), o numerze 55183650. I teraz: ePER informuje, że obydwa powyższe elementy zostały zastąpione nowymi: ten, który powinien być u Ciebie został zastąpiony numerem 71789484, a ten, który jest przekreślony numerem 71793250. Oznaczyłem zieloną strzałką ten właściwy, zamieniony, który powinien być do Twojego auta I tutaj zaczyna się zagwozdka, gdyż smak56 słusznie zauważył, że przy obydwóch zamiennikach, pod spodem (podkreślone kolorem filetowym) widnieje element o tym samym numerze, tj 71789489 i poszła teoria, że jest to zupełnie nowy zamiennik tych obydwóch Tylko że... no i tutaj są właśnie moje ustalenia z poprzedniego posta Najprawdopodobniej jest to tylko jakaś część wspólna tych części, prawdopodobnie sama obudowa, ale tutaj jej wymiana raczej nic nie da Mało tego - ePER nawet nie podaje ceny tej części
Ogólna konkluzja więc jest taka: do Twojego auta POWINIENEŚ założyć element o numerze 55183650, który został zastąpiony elementem o numerze 71789484 Natomiast jak się auto zachowa jeśli założysz ten drugi (ten, który podałeś) - nie mam pojęcia Ja tylko podaje czystą teorię, którą czerpię ze źródła, jakim jest ePER
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
- michalexc
- klubowicz
- Posty: 345
- Rejestracja: 24 sie 2015, 22:15
- Przebieg: 137000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował: 104 razy
- Otrzymał podziękowań: 49 razy
Re: Dymi po odpaleniu
przecież korekty były w poprawnym zakresie ? swoją drogą taki przebieg i wtryski do regeneracji ?