Końcówka wydechu.
- mwas
- Prezes
- Posty: 6950
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 402 razy
- Otrzymał podziękowań: 949 razy
- Kontakt:
Kiedyś w ASO rozmawiałem z pewnym specem-mechanikiem, który jak się okazało był również posiadaczem Linki w wersji 1.4 8V. Sprzedał mi wtedy cekawostkę, że jeśli chciałbym kiedyś założyć końcówkę na rurę, to najlepsza jest taka od Pandy bo ponoć idealnie pasuje, fajnie wygląda i nie trzeba zbyt dużo kombinować przy montażu. Osobiście nie posiadam, bo nie potrzebuję, ale jakby ktoś kombinował, to może się ta wiedza przydać
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
- Hummel
- klubowicz
- Posty: 110
- Rejestracja: 19 maja 2010, 21:25
- Przebieg: 0
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Łódź
Chyba coś jednak nie bardzo z tą Pandą. W Pandzie koniec wydechu jest prosty i widoczny na zewnątrz zderzaka. Łatwo dokupić i zamontować PROSTĄ końcówkę, w naszych autach rura jest niewidoczna i do tego odgięta ku dołowi, założenie prostej końcówki będzie albo niewykonalne albo wygląd będzie paskudny. Musi być podgięta jak w T-jetach. No chyba, że mechanik mówił o jakiejś konkretnej wersji silnikowej.mwas pisze:Kiedyś w ASO rozmawiałem z pewnym specem-mechanikiem, który jak się okazało był również posiadaczem Linki w wersji 1.4 8V. Sprzedał mi wtedy cekawostkę, że jeśli chciałbym kiedyś założyć końcówkę na rurę, to najlepsza jest taka od Pandy bo ponoć idealnie pasuje, fajnie wygląda i nie trzeba zbyt dużo kombinować przy montażu.
- mwas
- Prezes
- Posty: 6950
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 402 razy
- Otrzymał podziękowań: 949 razy
- Kontakt:
Niestety nie wiem o jakiej wersji silnikowej Pandy mówił mechanior, gdyż, tak jak wspominałem, nie interesował mnie nigdy temat końcówki na rurę Ale myślę, że jakbyście podpytali w ASO, ale nie gościa na "recepcji" tylko mechanika, to pewnie będzie wiedział co i jak.
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
- adamson
- klubowicz
- Posty: 2375
- Rejestracja: 11 gru 2009, 19:46
- Przebieg: 41000
- Silnik: 1.4 16V Turbo
- Rocznik: 2018
- Lokalizacja: SW / Świętochłowice / O. S.
- Podziękował: 338 razy
- Otrzymał podziękowań: 195 razy
Tak jak kiedyś ktoś pisał, ciężko dobrać końcówkę wydechu do naszych bolidów z powodu dziwnego zagięcia rury wydechowej, na odległość lepiej nie kupować, trzeba mierzyć pod sklepem. A ja kupiłem przez przypadek, byłem reklamować światełka do jazdy dziennej (jedna z diód się spaliła), które mam założone w Pandzie mojej żonki i w tym sklepie wypatrzyłem końcówki wydechu, coś mnie tknęło i przymierzyłem do auta i spasowała . Koszt 37 zł, sklep CTS w Będzinie, ul.Wolności 346, produkcja słowacka - nie chińska, zobaczymy czy nie zgnije po jednym sezonie
FIAT TIPO HB Lounge 1.4 T-jet 120 KM