Strona 1 z 1
Wymiana silnika
: 03 lis 2014, 11:13
autor: heldan
Hej,
czy ktoś zakładał do Linei 8v 77KM, turbosprężarkę? Jakie to koszta?
A może da się wymienić silnik na ten z T-JETa. Kupiłbym tamten, sprzedał ten i dużo by mnie to nie wyszło. Co o tym sądzicie?
Pozdr.
Re: Wymiana silnika
: 03 lis 2014, 11:58
autor: mwas
Co do dołożenia sprężarki się nie wypowiem bo się na tym aż tak nie znam, ale obstawiam że kosztowo wyjdzie masakrycznie o ile w ogóle się da. Swap silnika na T-Jeta będzie raczej mało opłacalny, bo silnik to nie wszystko - dochodzi jeszcze cały osprzęt, skrzynia a także zawieszenie i układ hamulcowy ! Różnica np jest taka, że w 8V z tyłu mamy bębny a T-Jet ma tarcze. Chyba bardziej opłacalne jest sprzedać "osiołka" i kupić T-Jeta.
Re: Wymiana silnika
: 03 lis 2014, 12:02
autor: ślimak
Do 8v nie zapniesz turbo - tak mi się wydaje. Jedynie zostaje przegrzebanie silnika - wałek, korbowody, tłoki, głowica, kolektor wydechowy i mapa body comp.
Prawdopodobnie taniej wyjdzie swap z TJET.
Tyle że tam do wymiany
Silnik
wiązki
skrzynia - prawdopodobnie też
comp
pompa paliwa
cała belka tył - chyba że chcesz to hamować bębnami
tarcze i zaciski przód
Ogólnie masa roboty - > jednak decyzja należy do Ciebie
Ps. Ja już bym szukał gratów z PUNTO ABARTH przynajmniej 150 KM.
Ps 2. Zapewne taniej by było sprowadzić portugalkę ze 150 km
Re: Wymiana silnika
: 03 lis 2014, 12:55
autor: emmer
pewnie wykonalne w cenie jakiegoś używanego kolejnego 1.4 77Km albo i t-jeta
Re: Wymiana silnika
: 03 lis 2014, 12:58
autor: heldan
Czyli nie ma sensu. Szkoda bo miałem nadzieję, że można linkę trochę przyspieszyć bez jakiś ogromnych kosztów. Trudno.
A z tego Abartha, też tyle rzeczy do wymiany? Myślałem, że może da się wymienić sam silnik, no z jakimiś niewielkimi zmianami...
Pozdr.
Re: Wymiana silnika
: 03 lis 2014, 13:16
autor: ślimak
Więc zamykam