Błędy P0300 P0302 P0303
-
Onlinemwas
- Prezes
- Posty: 6954
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 405 razy
- Otrzymał podziękowań: 950 razy
- Kontakt:
Re: Błędy P0300 P0302 P0303
O jaką adaptację pytasz ? Chodzi o koło foniczne ?
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
-
Onlinemwas
- Prezes
- Posty: 6954
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 405 razy
- Otrzymał podziękowań: 950 razy
- Kontakt:
Re: Błędy P0300 P0302 P0303
Silnik musi być rozgrzany do temperatury roboczej. Kasowanie konfiguracji koła należy wykonać przy wyłączonym silniku. Po wykasowaniu i odpaleniu silnika, powinna zacząć migać żółta kontrolka od silnika. Dalej procedura adaptacyjna koła fonicznego wygląda tak, jak ją już kilka razy na forum opisywałem w tym, m.in. na trzeciej stronie tego wątku
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
-
- klubowicz
- Posty: 47
- Rejestracja: 28 lis 2012, 19:10
- Przebieg: 170000
- Silnik: 1.4 8V+LPG
- Rocznik: 2007
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Błędy P0300 P0302 P0303
Po kalibracji wszystko śmiga ! Autko całkiem inne !
Dzięki za radę.
Pozdrawiam,
Michał
Dzięki za radę.
Pozdrawiam,
Michał
-
- klubowicz
- Posty: 67
- Rejestracja: 29 cze 2018, 15:23
- Przebieg: 80000
- Silnik: 1.4 8V + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Żywiec
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Błędy P0300 P0302 P0303
Ja dzisiaj doświadczyłem tego samego problemu ale tylko podczas jazdy na gazie. Nagle autko zrobiło się ospale i po nasłuchu doszedłem do wniosku że chodzi tak jakby na 3 garach o dziwo na benzynie wszystko jest ok. Wyszedł mi check engine błąd p300 i p302, skasowałem je i problem ustal. Czy wiecie o co chodzi?
-
Onlinemwas
- Prezes
- Posty: 6954
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 405 razy
- Otrzymał podziękowań: 950 razy
- Kontakt:
Re: Błędy P0300 P0302 P0303
Zapewne wypadanie zapłonu a jeśli tylko na gazie, to pewnie instalacja do sprawdzenia. Może któryś z wtryskiwaczy gazowych złapał "zawieszkę" ?
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
-
- klubowicz
- Posty: 67
- Rejestracja: 29 cze 2018, 15:23
- Przebieg: 80000
- Silnik: 1.4 8V + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Żywiec
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Błędy P0300 P0302 P0303
A tak odbiegając trochę od tematu chciałbym zapytać o interfejs bo na razie mam taki na bluetooth który to się tylko nadaje do kasowania błędów . Jaki polecacie do pełnej diagnostyki?
-
Onlinemwas
- Prezes
- Posty: 6954
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 405 razy
- Otrzymał podziękowań: 950 razy
- Kontakt:
Re: Błędy P0300 P0302 P0303
Cały wątek o interfejsach -> http://www.lineaklubpolska.pl/viewtopic.php?f=38&t=2327
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
-
- klubowicz
- Posty: 67
- Rejestracja: 29 cze 2018, 15:23
- Przebieg: 80000
- Silnik: 1.4 8V + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Żywiec
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Błędy P0300 P0302 P0303
Wygląda na to że rzeczywiście wtryskiwacz się zawiesił bo od wczoraj zrobiłem 200km i jak na razie spokój . Czyżby się listwa kończyła? A może gaz lipnej jakości i przy przymrozku go chwyciło?
-
- klubowicz
- Posty: 67
- Rejestracja: 29 cze 2018, 15:23
- Przebieg: 80000
- Silnik: 1.4 8V + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Żywiec
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Błędy P0300 P0302 P0303
No i problem znowu powrócił cały weekend samochód chodził na 3 garach tylko na LPG dzisiaj rano podjechałem do gazownika i jak na złość wszystko pracowało cacy , stwierdził że może listwa padła a koszt wymiany to 400-600zl jako że nie jestem za bardzo zwolennikiem warsztatów bo oni to by najlepiej wszystko powymieniali na nowe to mam pytanie co jeszcze mogę we własnym zakresie sprawdzić bo trochę dziwne według mnie że auto raz chodzi dobrze a raz nie
-
Onlinemwas
- Prezes
- Posty: 6954
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 405 razy
- Otrzymał podziękowań: 950 razy
- Kontakt:
Re: Błędy P0300 P0302 P0303
Problem może jeszcze leżeć po stronie elektryki przy tym wtrysku, który nie chce działać Może coś na stykach tam się zaczęło dziać i raz styka a raz nie Problem z instalacją elektryczną po "gaziarzach" już tu kiedyś przerabiałem z jednym z kolegów z forum Tylko że tam był T-Jet
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
-
- klubowicz
- Posty: 67
- Rejestracja: 29 cze 2018, 15:23
- Przebieg: 80000
- Silnik: 1.4 8V + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Żywiec
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Błędy P0300 P0302 P0303
No wyginałem kable w te i we wte i nic się nie zmieniało dodam że auto kupiłem z gazem a paproki co zakładali gaz listwę zamontowali między grodzią silnika a kolektorem więc za bardzo ręki tam nie idzie wsadzić
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 13 lis 2017, 16:44
- Przebieg: 180000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2008
- Podziękował: 2 razy
Re: Błędy P0300 P0302 P0303
Siemka wszystkim!
Piszę tutaj, bo nie chcę zakładać nowego tematu. Mam podobny problem, tzn wyskakiwały mi błędy P0300, P0301, P0304. Objawiało się to niekiedy mryganiem lampki check engine, ale czasami świeciła ona cały czas. Silnik delikatnie poszarpywał. Ostatnimi czasy jednak jest tragedia. Auto w ogóle nie ma mocy, przy rozpędzaniu się do 100 km/h mogę patrzeć nie na zegarek, a na kalendarz. Nawet na wolnych obrotach gdy wcisnę pedał gazu w podłogę, silnik wkręca się na obroty bardzo powoli. Wspomnę jeszcze o tym, że mam zamontowaną instalację LPG, ale silnik działa tak samo na niej jak i na benzynie.
W aucie wymieniłem przewody (Bosch), świece (NGK). To nie pomogło, więc udałem się do swojego gazownika. Powiedział, że z gazem jest wszystko ok, ale stwierdził usterkę czujnika MAP (podciśnienia w kolektorze ssącym). Wymieniłem go, jednak dalej bez zmian.
Znalazłem ten temat i wypróbowałem zaadaptować koło foniczne, co uczyniłem dla pewności 2 razy. No i jak się można domyśleć - bez zmian.
Ma ktoś jakieś pomysły co to może być?
Piszę tutaj, bo nie chcę zakładać nowego tematu. Mam podobny problem, tzn wyskakiwały mi błędy P0300, P0301, P0304. Objawiało się to niekiedy mryganiem lampki check engine, ale czasami świeciła ona cały czas. Silnik delikatnie poszarpywał. Ostatnimi czasy jednak jest tragedia. Auto w ogóle nie ma mocy, przy rozpędzaniu się do 100 km/h mogę patrzeć nie na zegarek, a na kalendarz. Nawet na wolnych obrotach gdy wcisnę pedał gazu w podłogę, silnik wkręca się na obroty bardzo powoli. Wspomnę jeszcze o tym, że mam zamontowaną instalację LPG, ale silnik działa tak samo na niej jak i na benzynie.
W aucie wymieniłem przewody (Bosch), świece (NGK). To nie pomogło, więc udałem się do swojego gazownika. Powiedział, że z gazem jest wszystko ok, ale stwierdził usterkę czujnika MAP (podciśnienia w kolektorze ssącym). Wymieniłem go, jednak dalej bez zmian.
Znalazłem ten temat i wypróbowałem zaadaptować koło foniczne, co uczyniłem dla pewności 2 razy. No i jak się można domyśleć - bez zmian.
Ma ktoś jakieś pomysły co to może być?