Fabryczne chlapacze fiat linea
- buhert
- klubowicz
- Posty: 942
- Rejestracja: 20 gru 2009, 23:13
- Lokalizacja: Polska
- Otrzymał podziękowań: 31 razy
Re: Fabryczne chlapacze fiat linea
@CrazyKetchup - patrząc na to jakie one są "wielkie" - i tak będziesz miał drzwi ochlapane. Mam większe chlapacze od tych i jak się postarasz to ochlapiesz drzwi
@emmer - na lajcie jak w piątek wyślesz paczkę to na poniedziałek poczta ją dostarczy
@emmer - na lajcie jak w piątek wyślesz paczkę to na poniedziałek poczta ją dostarczy
-
- klubowicz
- Posty: 30
- Rejestracja: 03 paź 2013, 14:47
- Przebieg: 80000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Opole
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Fabryczne chlapacze fiat linea
No i Gratuluje przetarcia szlaków Ja poczekam i mam nadzieje na fotkach zobaczę jak wyglądają już zamontowane :) Wtedy to może i ja sie skuszę
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5148
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 276000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 398 razy
- Otrzymał podziękowań: 650 razy
Re: Fabryczne chlapacze fiat linea
Ja jednak mam mieszane uczucia. Z jednej strony podziw; za determinację i wytrwałość w poszukiwaniu i załatwianiu. Z drugiej strony, czy gra jest warta świeczki? I trzecia sprawa to cena. Jednak jak dla mnie to bardzo drogo. Za tę cenę mogę wymienić kilka kompletów obecnie używanych (starczy na kilkanaście lat). Posiadanie na chlapaczach napisu FIAT, jakoś mnie nie przekonuje. Ale to tylko moje zdanie.
smak56
* * * *
* * * *
-
- klubowicz
- Posty: 629
- Rejestracja: 24 mar 2012, 22:12
- Przebieg: 0
- Silnik: kijanka :)
- Rocznik: 2018
- Podziękował: 27 razy
- Otrzymał podziękowań: 26 razy
Re: Fabryczne chlapacze fiat linea
Dlatego ja czekam na foto relację czy są warte - i jak się je montuje bo jakoś sobie nie wyobrażam żeby w gołą blachę te wkręty ładować. Jeżeli nie mają jakiegoś sensownego systemu mocowania do nadkoli to też pasuję.
-
- Nowy
- Posty: 15
- Rejestracja: 28 paź 2013, 17:23
- Przebieg: 6
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2012
- Lokalizacja: Małopolska
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 14 razy
Re: Fabryczne chlapacze fiat linea
Ponieważ widzę, że w Twojej głowie kłębią się wątpliwości a ja lubię prostować takie umysły w załączeniu fotka listu przewozowego DHL, data nadania 25.10.2013 Delhibuhert pisze: na lajcie jak w piątek wyślesz paczkę to na poniedziałek poczta ją dostarczy
Tych wkrętów nie ładuje się w gołą blachę lecz w nadkole a w miejscu gdzie nie ma nadkola idą specjalne spinki (fot w pierwszym poście)CrazyKetchup pisze:Dlatego ja czekam na foto relację czy są warte - i jak się je montuje bo jakoś sobie nie wyobrażam żeby w gołą blachę te wkręty ładować. Jeżeli nie mają jakiegoś sensownego systemu mocowania do nadkoli to też pasuję.
Chlapacze zamontuję w przyszłym tygodniu ponieważ wcześniej chcę wykonać całą konserwację podwozia.Wtedy zapodam fotki.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 29 paź 2013, 18:35 przez mada, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
Re: Fabryczne chlapacze fiat linea
Raz w pracy zamawialiśmy pewne graty z USA, paczka była następnego dnia.
- sylwek
- klubowicz
- Posty: 494
- Rejestracja: 29 maja 2012, 21:56
- Przebieg: 48000
- Silnik: 1.4 8V + LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: ELC
- Podziękował: 25 razy
- Otrzymał podziękowań: 97 razy
Re: Fabryczne chlapacze fiat linea
Dajcie spokój, tam jest inna strefa czasowa - mają dzień do przodu
A wracajac do tematu - pamiętacie oryginalne mudflapy z Indii ? Mają napis "Linea" i są nieco dłuższe i bardziej toporne...
Może te co zamówił mada są od wersji L2 ?
A wracajac do tematu - pamiętacie oryginalne mudflapy z Indii ? Mają napis "Linea" i są nieco dłuższe i bardziej toporne...
Może te co zamówił mada są od wersji L2 ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
*Powered by LPG*
-
- Nowy
- Posty: 15
- Rejestracja: 28 paź 2013, 17:23
- Przebieg: 6
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2012
- Lokalizacja: Małopolska
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 14 razy
Re: Fabryczne chlapacze fiat linea
Informacja dla tych którzy będą zainteresowani
Do sprzedawcy można pisać (jęz. angielski) pod adresem:
sales@99rpm.com" onclick="window.open(this.href);return false;
oficjalna stronka sklepu:
http://www.99rpm.com" onclick="window.open(this.href);return false;
ps. Mają tam jeszcze kilka ciekawostek (pilot do fabrycznego radia, spoiler, znaczki)
Do sprzedawcy można pisać (jęz. angielski) pod adresem:
sales@99rpm.com" onclick="window.open(this.href);return false;
oficjalna stronka sklepu:
http://www.99rpm.com" onclick="window.open(this.href);return false;
ps. Mają tam jeszcze kilka ciekawostek (pilot do fabrycznego radia, spoiler, znaczki)
- kk25
- klubowicz
- Posty: 378
- Rejestracja: 08 gru 2009, 21:42
- Przebieg: 150650
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: krakowskie
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Re: Fabryczne chlapacze fiat linea
Mój tato ma oryginalne chlapacze podobnej konstrukcji w Brava. Niestety uważam, że nie jest to najlepszy patent konstrukcyjny. Wewnątrz chlapaczy zbiera się brud i tam pozostaje. Dodatkowo, przednie bardzo wycierają błotniki ( u ojca lakier wytarty jest do gołej blachy). Na szczęście nie rdzewieje, gdyż chlapacze na bieżąco polerują blachę. Moim zdaniem uniwersalne, miękkie przyklejone do błotnika klejem do szyb samochodowych lepiej się spisują. Mimo tego szacun dla mada za zakupy w Indiach.
ps. Pytanie do naszych Adminów, czemu nie widzę w IE dodawanych zdjęć przez użytkowników, ładują się, ładują i nic
ps. Pytanie do naszych Adminów, czemu nie widzę w IE dodawanych zdjęć przez użytkowników, ładują się, ładują i nic
- leszek1234
- klubowicz
- Posty: 2151
- Rejestracja: 25 lis 2012, 19:32
- Przebieg: 200000
- Silnik: 1.4 16V Turbo + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: blisko Rybnika
- Podziękował: 308 razy
- Otrzymał podziękowań: 211 razy
Re: Fabryczne chlapacze fiat linea
kk25 - jak przyklejone do błotnika? A nie do nadkola? Mógłbyś wyjaśnić, którą powierzchnią, bo byłbym zainteresowany takim przyklejeniem (akurat nie do Linki)
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5148
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 276000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 398 razy
- Otrzymał podziękowań: 650 razy
Re: Fabryczne chlapacze fiat linea
Też tak mieliśmy. mwas pokazał co trzeba zrobić aby zdjęcia się wyświetlały.kk25 pisze:
ps. Pytanie do naszych Adminów, czemu nie widzę w IE dodawanych zdjęć przez użytkowników, ładują się, ładują i nic
Górny pasek przeglądarki (tam gdzie jest http://www" onclick="window.open(this.href);return false; .......LKP....) dalej w prawo - strzałka (trójkącik), za nim szara przedarta kartka! Kliknij na nią! Zmieni kolor na niebieski, coś tam będzie napisanie o konfiguracji.... Tak ma być i zdjęcia się wyświetlą!
smak56
* * * *
* * * *
- kk25
- klubowicz
- Posty: 378
- Rejestracja: 08 gru 2009, 21:42
- Przebieg: 150650
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: krakowskie
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Re: Fabryczne chlapacze fiat linea
Do nadkola są przykręcone, ale powierzchnię chlapacza, która przylega do błotnika posmarowałem klejem do szyb samochodowych i nie mam problemu, że chlapacz obciera lakier lub, że dostaje się brud pomiędzy chlapacz a błotnik. Klej tak mocno trzyma, że jak próbowałem odkleić, to guma zaczyna się targać a klej nie puszcza. W wolnej chwili zrobię fotkęleszek1234 pisze:kk25 - jak przyklejone do błotnika? A nie do nadkola? Mógłbyś wyjaśnić, którą powierzchnią, bo byłbym zainteresowany takim przyklejeniem (akurat nie do Linki)
ps. Widzę fotki, dzięki za info
-
- Nowy
- Posty: 15
- Rejestracja: 28 paź 2013, 17:23
- Przebieg: 6
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2012
- Lokalizacja: Małopolska
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 14 razy
Re: Fabryczne chlapacze fiat linea
Ale nic nie stoi na przeszkodzie aby tą część która dotyka błotnika ( a w zasadzie przylega do niego) posmarować klejem do szyb lub zastosować taśmę dwustronną np. 3M jak to miejsce np. w fabrycznych chlapaczach do opla zafira
jak to mówią albo rybki albo akwarium tzn. jeżeli wiercić w błotniku nie chcemy to musimy przykleić lub pogodzić się z ocierającym chlapaczem o błotnik i dotyczy to każdego innego współczesnego chlapacza
jak to mówią albo rybki albo akwarium tzn. jeżeli wiercić w błotniku nie chcemy to musimy przykleić lub pogodzić się z ocierającym chlapaczem o błotnik i dotyczy to każdego innego współczesnego chlapacza