Zakładanie świateł w miejsce halogenów zacząłem od demontażu grilla górnego śruby z góry i lekko do góry z wyczuciem są tam plastikowe zaczepy.
Potem dolny grill zaczepy zwalniamy od środka żeby nie połamać.
Następnie luzujemy styropianowy zastrzał i odchylamy styropianową zgniotkę na belce w celu łatwiejszego dostępu do metalowych i plastikowych zatrzasków atrap halogenów które należy zwolnić również od wewnątrz(ciągnąć jedną ręką za kratkę drugą luzować zaczep np śrubokrętem) Kable każdy i tak ma różne więc nie zawracam głowy, długo bawiłem się z plastikowymi zaczepami nic nie urwałem więc trwało to około 8 godz.Przymiarki rozmieszczenia środka halogenu troszkę zajmują, dobrze jest posmarować zatrzaski czymś śliskim jak pisał Coval pomaga to w wyciąganiu i wkładaniu . Przy montażu nikt nie ucierpiał
Zamieściłem tyle fotek atrap może się przyda przy rozbieraniu zawsze lepiej wiedzieć gdzie są zaczepy i jak wyglądają.
[ M ] Demontaż atrap halogenów
-
- Moderator
- Posty: 3418
- Rejestracja: 04 gru 2009, 20:04
- Przebieg: 120000
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Markotów Duży
- Podziękował: 140 razy
- Otrzymał podziękowań: 90 razy
[ M ] Demontaż atrap halogenów
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 19 mar 2012, 19:40 przez will, łącznie zmieniany 1 raz.
LINEA 1.4 8V DYNAMIC
Astra K 1.4
Astra K 1.4
- stanley750
- klubowicz
- Posty: 85
- Rejestracja: 19 lut 2012, 11:32
- Przebieg: 7000
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2011
- Lokalizacja: Świnoujście
- Podziękował: 3 razy
Podziwiam Cię za cierpliwość,stawiam piwo 0,650.Podobają mi się-super.Ja jestem zdania iż szkoda zachodu-auto z fabryki może być eksploatowane aż do jego utylizacji,chyba,że inne przepisy zmuszą producentów do montażu i na ich koszt.will pisze:Zakładanie świateł w miejsce halogenów zacząłem od demontażu grilla górnego śruby z góry i lekko do góry z wyczuciem są tam plastikowe zaczepy.
Potem dolny grill zaczepy zwalniamy od środka żeby nie połamać.
Następnie luzujemy styropianowy zastrzał i odchylamy styropianową zgniotkę na belce w celu łatwiejszego dostępu do metalowych i plastikowych zatrzasków atrap halogenów które należy zwolnić również od wewnątrz(ciągnąć jedną ręką za kratkę drugą luzować zaczep np śrubokrętem) Kable każdy i tak ma różne więc nie zawracam głowy, długo bawiłem się z plastikowymi zaczepami nic nie urwałem więc trwało to około 8 godz.Przymiarki rozmieszczenia środka halogenu troszkę zajmują, dobrze jest posmarować zatrzaski czymś śliskim jak pisał Coval pomaga to w wyciąganiu. Przy montażu nikt nie
ucierpiał
- helletic
- Moderator
- Posty: 2707
- Rejestracja: 10 mar 2012, 0:21
- Przebieg: 221000
- Silnik: 1.6 16V + LPG
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Szamotuły
- Podziękował: 462 razy
- Otrzymał podziękowań: 334 razy
Super wyglądają te światła do jazdy dziennej, gratuluję pomysłu i fachowej roboty
Ja jednak kiedyś znalazłem się w tak gęstej mgle na nieoświetlonej drodze, że bez przeciwmgielnych nie ujechał bym ani centymetra! Auta z przeciwmgielnymi "wyprowadzały" auta, które takich świateł nie posiadały. To było raz w moim życiu i wtedy byłem tak wdzięczny za wymyślenie świateł przeciwmgielnych, że szok
Ja jednak kiedyś znalazłem się w tak gęstej mgle na nieoświetlonej drodze, że bez przeciwmgielnych nie ujechał bym ani centymetra! Auta z przeciwmgielnymi "wyprowadzały" auta, które takich świateł nie posiadały. To było raz w moim życiu i wtedy byłem tak wdzięczny za wymyślenie świateł przeciwmgielnych, że szok
Linea Dynamic 1.4 8V connection end...
Renault Scenic II 1.6 16V in progress
Renault Scenic II 1.6 16V in progress