Instalacja gazowa SOLARIS

Awatar użytkownika
bigdzyn

Instalacja gazowa SOLARIS

Post autor: bigdzyn »

Witam,

to mój pierwszy post i jestem laikiem w LPG więc proszę o wyrozumiałość jeżeli czegoś oczywistego nie wiem :)
Czy ktoś z klubowiczów posiada, albo miał styczność z instalacją gazową na sterowniku SOLARIS (montowaną w salonie Fiata) ?
Posiadam sterownik Solaris, reduktor prod. Tomasetto, listwę VALTEC.
Już ponad rok korzystam z niej i niestety nie jestem zadowolony. Podczas jazdy na benzynie wszystko jest w porządku ale po przełączeniu na gaz samochód potrafi zgasnąć na skrzyżowaniu (bez różnicy czy silnik jest ciepły czy nie). Zauważyłem, że czasem na luzie obroty potrafią oscylować i jeżeli nie podniosę ich w odpowiednim momencie to gwarantowane że samochód zgaśnie. Jazda na takiej instalacji niestety przysparza sporo kłopotów i jest niebezpieczna (zdarzyło się już kilkukrotnie, że podczas zmiany biegu po wciśnięciu sprzęgła samochód gasł i można się domyśleć co wtedy się dzieje z samochodem). Za każdym razem jak odwiedzam serwis to ustawiają mi ale efektów niestety do tej pory nie widać. Na ostatnim przeglądzie wymieniłem świece oraz zmusiłem ich praktycznie żeby wymienili ODME i przeczyścili przepustnicę ale niestety nic nie pomogło. Po podłączeniu do komputera żadnych błędów nie ma. Zaczynam tracić nadzieję, że wyeliminuje tą usterkę.