
[ M ]Wymiana odbojów/osłon tylnych amortyzatorów (bałwanków)
- adamson
- klubowicz
- Posty: 2192
- Rejestracja: 11 gru 2009, 19:46
- Przebieg: 101000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: SW / Świętochłowice / Oberschlesien
- Postawił Piwo;: razy
- Otrzymał Piw: razy
- Kontakt:
Re: [ M ]Wymiana odbojów/osłon tylnych amortyzatorów (bałwanków)
Amen. Zgadzam się z przedmówcą
, ale tylko co do uderzenia młotkiem (śruba na klej zrywalny), bo odrdzewiacz tu raczej niepotrzebny.

FIAT LINEA 1.4 8V *DYNAMIC* GRAFIT UNDERGROUND '2009 ->LIMITED EDITION->
- alvaro
- klubowicz
- Posty: 468
- Rejestracja: 15 wrz 2010, 22:30
- Przebieg: 106000
- Silnik: 1.4 8v + LPG BRC
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Brzeszcze/Babice
- Postawił Piwo;: razy
- Otrzymał Piw: razy
Re: [ M ]Wymiana odbojów/osłon tylnych amortyzatorów (bałwanków)
Tak też zrobiłem
Moje nie były mocno zapieczone przy przebiegu 110 kkm.
A co do smarowanie śrub jakimś specyfikiem po wymianie wypowie się ktoś?

A co do smarowanie śrub jakimś specyfikiem po wymianie wypowie się ktoś?
- Kuzyn_z_Sosnowca
- Moderator
- Posty: 6580
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Postawił Piwo;: razy
- Otrzymał Piw: razy
Re: [ M ]Wymiana odbojów/osłon tylnych amortyzatorów (bałwanków)
Niebieski (słaby) klej do gwintów. Wtedy nie trzeba aż tak dociągać, bo śruba na pewno się nie odkręci, a klej odetnie dostęp powietrza i nie będzie korozji.
-
- klubowicz
- Posty: 175
- Rejestracja: 23 wrz 2015, 9:37
- Przebieg: 156500
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2008
- Otrzymał Piw: razy
Re: [ M ]Wymiana odbojów/osłon tylnych amortyzatorów (bałwanków)
Tak to u mnie wygląda. Auto u mechanika..zobaczymy co wymyśli i ile skasuje
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- alvaro
- klubowicz
- Posty: 468
- Rejestracja: 15 wrz 2010, 22:30
- Przebieg: 106000
- Silnik: 1.4 8v + LPG BRC
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Brzeszcze/Babice
- Postawił Piwo;: razy
- Otrzymał Piw: razy
Re: [ M ]Wymiana odbojów/osłon tylnych amortyzatorów (bałwanków)
A ja chyba standardowo miedzianym lekko pokryje końcówki.
-
- klubowicz
- Posty: 175
- Rejestracja: 23 wrz 2015, 9:37
- Przebieg: 156500
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2008
- Otrzymał Piw: razy
Re: [ M ]Wymiana odbojów/osłon tylnych amortyzatorów (bałwanków)
Samochód odebrany od mechanika. Usunięcie zerwanych śrub kosztowało mnie 100zł. Więc myślę ze lepiej oddac auto do warsztatu na wymianę amortyzatorów. Chyba ze ktoś jest gotowy na ryzyko zwiazane z zerwaniem śrub.
- Kuzyn_z_Sosnowca
- Moderator
- Posty: 6580
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Postawił Piwo;: razy
- Otrzymał Piw: razy
Re: [ M ]Wymiana odbojów/osłon tylnych amortyzatorów (bałwanków)
Ja nie miałem problemów, wymieniałem przy 135 tyś km. Myślę że to zasługa nadkoli.
- alvaro
- klubowicz
- Posty: 468
- Rejestracja: 15 wrz 2010, 22:30
- Przebieg: 106000
- Silnik: 1.4 8v + LPG BRC
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Brzeszcze/Babice
- Postawił Piwo;: razy
- Otrzymał Piw: razy
Re: [ M ]Wymiana odbojów/osłon tylnych amortyzatorów (bałwanków)
U mnie przy 110 kkm poszło też dobrze... Szczerze to gorzej mi się odkręcało łącznik stabilizatora, bo mi otwór na imbus się obrobił i musiałem ciąć kątówką.