Interfejs diagnostyczny
-
- klubowicz
- Posty: 344
- Rejestracja: 04 cze 2016, 8:30
- Przebieg: 0
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 29 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
@Szczepan dzięki. Ale nie bylo linka...
Co do multi ecu to zmieniam ustawienia tak jak piszesz na wersji triall łączy mnie bez problemu ale tylko z ecu tak samo jak na witaminie mimo n aktywnych opcji. A widzi kabel w ustawieniach daje szukaj interfejsu i znajduje go. Może ten kabel viakena v3 nie jest oryginalny ? (Pożyczyłem go ) albo wina witaminy ?
Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
Co do multi ecu to zmieniam ustawienia tak jak piszesz na wersji triall łączy mnie bez problemu ale tylko z ecu tak samo jak na witaminie mimo n aktywnych opcji. A widzi kabel w ustawieniach daje szukaj interfejsu i znajduje go. Może ten kabel viakena v3 nie jest oryginalny ? (Pożyczyłem go ) albo wina witaminy ?
Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
- mwas
- Prezes
- Posty: 6950
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 402 razy
- Otrzymał podziękowań: 949 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny
Phenix, jak typ interfejsu masz ustawiony w MES ? Jaką masz wersję MESa ? FREE czy Registered ? Możesz dać zrzuty ekranu, zerkniemy co i jak Nie ma bata, ten kabel musi się połączyć jeśli wszystko jest poprawnie ustawione
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
- lepio
- klubowicz
- Posty: 164
- Rejestracja: 25 sie 2015, 13:50
- Przebieg: 72000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
Witam,
Ktoś z Was ma taki interfejs? uzywa , zadowolony jest działa ?
https://allegro.pl/oferta/interfejs-mul ... 7b98c06c74
Ktoś z Was ma taki interfejs? uzywa , zadowolony jest działa ?
https://allegro.pl/oferta/interfejs-mul ... 7b98c06c74
-
- klubowicz
- Posty: 344
- Rejestracja: 04 cze 2016, 8:30
- Przebieg: 0
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 29 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
Panowie co to może być łącze się z mes po elm327 z silnikiem działa wszystko ale gdy dam na przeglądy i kasowanie przeglądów tam gdzie dodajemy kupony to nie umie się połączyć , mam informacje żeby sprawdzić interfejs i czy kluczyk jest w pozycji ON . Jak próbowałem się połączyć z abs tak żeby zobaczyć czy idzie się łączyć, musiałem użyć zieloną przejściówke info z mes to dałem zieloną wywaliło mi błąd na wyświetlaczu w aucie błąd ecu i że abs jest niedostępny to normalne? Kupiłem kabel na olx od gościa który ponoć kupił go od oficjalnego dystrybutora mes na allegro.
Wysłane z mojego SM-G770F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G770F przy użyciu Tapatalka
- mwas
- Prezes
- Posty: 6950
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 402 razy
- Otrzymał podziękowań: 949 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny
A jesteś w stanie się połączyć i odczytać parametry z zakładki Nadwozie (BCM) -> Body Computer Marelli (323) ? Jaki masz dokładnie kabel ? Bo z modułem silnika można się połączyć "zwykłym" kablem KL (takim, jak do starszych VAGów). Możesz mieć coś nie tak z kablem, albo masz nieprawidłowo skonfigurowany interfejs w MESie. Pokaż fotkę tego kabla.
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
-
- klubowicz
- Posty: 48
- Rejestracja: 28 kwie 2012, 9:53
- Przebieg: 103000
- Silnik: 1,4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: gdynia
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
Witam. planuję zakup interfejsa . Macie sprawdzony link do multiecuscana ? Pliiiis nie mogę odgrzebać na forum, a wiem że prezes go udostępniał.
Zamierzam pogrzebać przy centralce airbag bo nie ma z nią łączności.Łudzę się że to coś ze stykami bo padła mi po awarii altka, z tym że już wcześniej od czasu do czasu przy rozruchu dostawałem komunikat. Poza tym czas posprawdzać parametry bo po 13 latach cuś osłabł. Chyba za mało jeżdżony,
Rysio
Zamierzam pogrzebać przy centralce airbag bo nie ma z nią łączności.Łudzę się że to coś ze stykami bo padła mi po awarii altka, z tym że już wcześniej od czasu do czasu przy rozruchu dostawałem komunikat. Poza tym czas posprawdzać parametry bo po 13 latach cuś osłabł. Chyba za mało jeżdżony,
Rysio
Nigdy więcej "niemowlaka".
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5148
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 276000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 398 razy
- Otrzymał podziękowań: 650 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
Komunikat o sprawdzeniu airbaga przy rozruchu, spowodowany jest słabym akumulatorem. Przerabiałem, naładuj lub wymień akumulator.ryszardtuning pisze: ↑09 mar 2021, 14:39 ...........Zamierzam pogrzebać przy centralce airbag bo nie ma z nią łączności.Łudzę się że to coś ze stykami bo padła mi po awarii altka, z tym że już wcześniej od czasu do czasu przy rozruchu dostawałem komunikat.......Rysio
smak56
* * * *
* * * *
- mwas
- Prezes
- Posty: 6950
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 402 razy
- Otrzymał podziękowań: 949 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny
Odnośnie przydatnych aplikacji - wszystkie dobroci znajdują się TU -> https://www.lineaklubpolska.pl/viewtopi ... =92&t=4576
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
-
- klubowicz
- Posty: 48
- Rejestracja: 28 kwie 2012, 9:53
- Przebieg: 103000
- Silnik: 1,4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: gdynia
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
Akumulator odpada. Kontrolka teraz świeci się na stałe. Jeśli chodzi o link do multiecuscana to wszystko porobiłem zgodnie z instrukcją a i tak wskakuje mi wersja free z niemożnością zmiany klucza sprzętowego. Ale i tak dzięki za podpowiedzi. Fajnie że ktoś czuwa na forum, bo nasze autko "niszowe"a produkcja zaprzestana. Choć ostatnie "przygody" mnie wk...ją ale i tak mam zamiar dać lince szansę. Sprzedać za " czapkę gruszek" mi szkoda.
Nigdy więcej "niemowlaka".
- mwas
- Prezes
- Posty: 6950
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 402 razy
- Otrzymał podziękowań: 949 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny
ryszardtuning, odnośnie Multiecuscan'a - sprawdź, czy poprawnie zmienił się numer seryjny dysku Tą aplikację do zmiany musisz odpalić jako Administrator (prawy klawisz mychy na pliku i opcja "Uruchom jako Administrator") - inaczej, pomimo zaakceptowania zmiany, zmiana nie zostanie wprowadzona i program nie odpali Ci się w wersji FULL. No i po poprawnej zmianie, koniecznie restart komputera, bo inaczej zmiana nie zostanie uwzględniona przez program.
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
-
- klubowicz
- Posty: 52
- Rejestracja: 05 cze 2021, 18:17
- Przebieg: 216000
- Silnik: 1.4 16v
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
Czy ktoś się orientuje jaki kolor adaptera jest potrzebny by skomunikować się z klimatyzacją i abs ? ELM 327 multiecuscan łączy tylko z silnikiem .
- mwas
- Prezes
- Posty: 6950
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 402 razy
- Otrzymał podziękowań: 949 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny
Do klimatyzacji nie potrzebujesz adaptera natomiast do ABS potrzebny jest adapter nr 1 w kolorze ZIELONYM Z resztą Multiecuscan wyświetla tą informację przy próbie połączenia
I jeszcze taki "PRO TIP" W Multiecuscan, jeśli chcemy przetestować jakieś funkcje nie będąc podłączonym do auta, wystarczy trzymać wciśnięty przycisk CTRL na klawiaturze i kliknąć na opcję "POŁĄCZ" w programie Wejdzie on wtedy w tryb symulacji a jeśli do połączenia będzie potrzebny jakiś adapter, to również wyświetli taką informację Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM