Interfejs diagnostyczny

Awatar użytkownika
jaber1964
Nowy
Nowy
Posty: 23
Rejestracja: 17 maja 2011, 22:41
Przebieg: 27000
Silnik: 1,4 T-Jet
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: jaber1964 »

Od kilku miesięcy używam ELM327v1.5a i płatnej wersji FiatEcuScan.
Interfejs kosztował ok. 100zł, a program 50 ojro.
Program darmowy "robi" niewiele, ale zakup już się zwrócił.
Żon i samochodów nie powinniśmy chwalić, bo będą się psuły.
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 41 razy
Otrzymał podziękowań: 120 razy

Post autor: emmer »

jaber1964, a czym się różni wersja płatna od zwykłej?
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6771
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 145000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 293 razy
Otrzymał podziękowań: 404 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

To co na czerwono, obsługuje tylko wersja płatna/crack. http://www.fiatecuscan.net/SupportedVehiclesList.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 41 razy
Otrzymał podziękowań: 120 razy

Post autor: emmer »

dzieki. wiem co mam juz zrobić :)
Awatar użytkownika
ślimak
Administrator
Administrator
Posty: 3811
Rejestracja: 03 gru 2009, 21:39
Przebieg: 7000
Silnik: 2.0 HYBRID
Rocznik: 2022
Lokalizacja: Bytom
Podziękował: 627 razy
Otrzymał podziękowań: 469 razy
Kontakt:

Post autor: ślimak »

Coval pisze: co na czerwono
nie mam czerwonego koloru w tym programie :zlośnik :zlośnik
88=))
Awatar użytkownika
wojtekk
klubowicz
klubowicz
Posty: 59
Rejestracja: 14 paź 2011, 19:23
Przebieg: 37200
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: wojtekk »

w mordę. znów mamy check engine i trzeba będzie zapłacić za kompa. tak w ogóle to czy z poziomu takiego interfejsu da się skasować komunikat serwisowy?
Awatar użytkownika
ślimak
Administrator
Administrator
Posty: 3811
Rejestracja: 03 gru 2009, 21:39
Przebieg: 7000
Silnik: 2.0 HYBRID
Rocznik: 2022
Lokalizacja: Bytom
Podziękował: 627 razy
Otrzymał podziękowań: 469 razy
Kontakt:

Post autor: ślimak »

wojtekk pisze:w mordę. znów mamy check engine i trzeba będzie zapłacić za kompa. tak w ogóle to czy z poziomu takiego interfejsu da się skasować komunikat serwisowy?
TAK
88=))
Awatar użytkownika
mpsfc
klubowicz
klubowicz
Posty: 1136
Rejestracja: 16 maja 2010, 23:40
Lokalizacja: Orłowo k. Inowrocławia
Podziękował: 57 razy
Otrzymał podziękowań: 33 razy

Post autor: mpsfc »

wojtekk pisze:czy z poziomu takiego interfejsu da się skasować komunikat serwisowy?
Tak właśnie działa ASO a należałoby znaleźć przyczynę :zlośnik
Piszę poprawnie po polsku. Ortograficznym ofermom, pseudodyslektykom i innym patentowanym leniom mówimy stanowcze nie :)
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 41 razy
Otrzymał podziękowań: 120 razy

Post autor: emmer »

komunikat serwisowy to chyba chodziło o kluczyk, a ty piszesz o błędzie :)
Awatar użytkownika
wojtekk
klubowicz
klubowicz
Posty: 59
Rejestracja: 14 paź 2011, 19:23
Przebieg: 37200
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: wojtekk »

Dobra napiszę jaśniej :smak Mam check engine i muszę się wybrać na diagnostykę i zapłacić pewnie koło 100zł. Oby to nic poważnego, całe szczęście normalnie pali, czuć jedynie spadek mocy.
O komunikat serwisowy spytałem z innej beczki, bo bodajże za 12k się pojawi. A być może do tego czasu zakupię interfejs i ciekawy jestem czy z jego poziomu dam radę usunąć ten kluczyk(?) czy koniecznie ASO
Awatar użytkownika
ślimak
Administrator
Administrator
Posty: 3811
Rejestracja: 03 gru 2009, 21:39
Przebieg: 7000
Silnik: 2.0 HYBRID
Rocznik: 2022
Lokalizacja: Bytom
Podziękował: 627 razy
Otrzymał podziękowań: 469 razy
Kontakt:

Post autor: ślimak »

wojtekk, Mogłeś mieć jakiś spadek napięcia i komp mógł odnotować jako błąd. Miałeś też gong więc mogło teraz coś wyjść. U mnie często pojawiała się awaria błąd poduszki, ale to w zimie i na starym aku. Nie ma się co czarować LINA nie lubi niedoładowanego akumulatora.
88=))
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 41 razy
Otrzymał podziękowań: 120 razy

Post autor: emmer »

całe szczęście normalnie pali, czuć jedynie spadek mocy.

jak gdzieś pisałem wcześniej miałem tak samo. słaby aku. czyujnik ciśnienia doładowania wywaliło. wykasowali mi to i jest spokój.

[ Dodano: |21 Mar 2012|, o 08:25 ]
a kluczyk jak ci sie zaświeci to pojeździsz 1.000 km i sam zgaśnie.
Awatar użytkownika
wojtekk
klubowicz
klubowicz
Posty: 59
Rejestracja: 14 paź 2011, 19:23
Przebieg: 37200
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: wojtekk »

Podłączyliśmy dziś do KTS'a i komputer odnotował jakiś błąd katalizatora. Błąd wykasowany, pełna moc odzyskana i teraz tylko trzeba monitorować co się będzie dalej działo. Oby nic :ink
ślimak pisze:Mogłeś mieć jakiś spadek napięcia i komp mógł odnotować jako błąd. Miałeś też gong więc mogło teraz coś wyjść.
Pierwszą i drugą tezę raczej wykluczałem. Aku w bardzo dobrym stanie a dzwon raczej już by się odezwał, gdyby miał powód.
emmer pisze:a kluczyk jak ci sie zaświeci to pojeździsz 1.000 km i sam zgaśnie.
Cenna wiadomość.

emmer - nie masz żadnych problemów z interfejsem i czy to rzeczywiście 'działa'?
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 41 razy
Otrzymał podziękowań: 120 razy

Post autor: emmer »

wojtekk pisze:emmer - nie masz żadnych problemów z interfejsem i czy to rzeczywiście 'działa'?
podłączyłem - działa. sprawdziłem błędy, oborty silnika, cos tam jeszcze było na wykresach ale miałem tylko na to jakieś 10 min i za bardzo się nie pobawiłem
Awatar użytkownika
Tara78
klubowicz
klubowicz
Posty: 1960
Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:26
Przebieg: 230000
Silnik: TDI
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Legionowo
Podziękował: 55 razy
Otrzymał podziękowań: 80 razy
Kontakt:

Post autor: Tara78 »

Jak podłączam się do kompa kabelkiem :)) Przed podjęciem decyzji o zakupie tego auta wyposażyłam się w odpowiednie złącze, zainstalowałam program na lapie i przeprowadziłam wstępną diagnostykę :) Chciałam wiedzieć co się kryje w środku. Wtedy też wyskoczył ten alarm. Trochę to dziwne ale skoro nie mam żadnych innych alarmów to tym się nie przejęłam.
ODPOWIEDZ