Moja linka WoReK

Nasze Linki
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6771
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 145000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 293 razy
Otrzymał podziękowań: 404 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

WoReK, dolej oleju do max poziomu na bagnecie i wtedy posłuchaj.
Awatar użytkownika
WoReK
klubowicz
klubowicz
Posty: 85
Rejestracja: 11 wrz 2011, 10:08
Przebieg: 150
Silnik: 1,3 mjet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Katowice
Podziękował: 3 razy

Post autor: WoReK »

W moim silniku słychać metaliczny dźwięk nie wiem czy jest głośny czy nie powiedział mi się że się nie pali ale trzeba o tym myśleć powiedział także że przebieg w komputerze jest na poziomie 90600 a na wyświetlaczy jest 92000 więc nie wiem co jest pozatym z tego co mówił to pozdejmował inne paski i dalej było słychać ten lekko metaliczny dzwięk a dlaczego mam trzymać wysoki poziom oleju??
Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 320 razy
Otrzymał podziękowań: 346 razy

Post autor: Tomek »

O i rozwiałeś wątpliwości odnośnie diagnozy swojego znajomego zanim skończyłem się wywnętrzać :zlośnik

Olej na max. To ważne.
Awatar użytkownika
ślimak
Administrator
Administrator
Posty: 3810
Rejestracja: 03 gru 2009, 21:39
Przebieg: 7000
Silnik: 2.0 HYBRID
Rocznik: 2022
Lokalizacja: Bytom
Podziękował: 626 razy
Otrzymał podziękowań: 469 razy
Kontakt:

Post autor: ślimak »

WoReK pisze:
ślimak pisze:Jak chcesz to możemy się kiedyś umówić i pogadać na temat Twojego autka. Możemy go nawet podpiąć pod kompa i zobaczymy co tam w Nim słychać.
Byłoby naprawdę super żeby moją linke podpiąć w sumie już była podpinana ale może powiesz mi coś więcej przebieg na liczniku mam 92000 ale ten z tego warsztatu poiwiedział że łańcuch słychać tak jakby miał pomiędzy 170000 a 220000 bo rozrząd się wymienia się jak go słychać taki metaliczny dzwięk a u mnie coś takiego słychać ale rozrząd to nie problem jakieś 350 zł plus robocizna gożej jak faktycznie trzeba wymienić kolumne kierownicy bo to już większy koszt
Zgadamy się kiedyś i się podepnie
88=))
Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 320 razy
Otrzymał podziękowań: 346 razy

Post autor: Tomek »

WoReK pisze: a dlaczego mam trzymać wysoki poziom oleju??
Hydrauliczny napinacz łańcucha rozrządu.
Przy niskim poziomie oleju może się zdarzyć że łańcuch przeskoczy.
Awatar użytkownika
WoReK
klubowicz
klubowicz
Posty: 85
Rejestracja: 11 wrz 2011, 10:08
Przebieg: 150
Silnik: 1,3 mjet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Katowice
Podziękował: 3 razy

Post autor: WoReK »

Jakby ktoś posiadał informacje gdzie można szukać kolumny kierownicy taniej to proszę o info jeszcze nie wiem jestem pewny na 100% że trzeba wymienić ale już zaczne szkukać bo jest szansa Z Góry dziękuje

[ Dodano: |15 Wrz 2011|, o 21:00 ]
Pytanie czy jest ktoś w okolicy katowic co ma Mjeta 1,3 90 KM bo chciałbym pracy silnika posłuchać oraz sprawdzić tą kierownice Moge dojechać nie ma prblemu
Paweł25
Nowy
Nowy
Posty: 26
Rejestracja: 11 gru 2009, 1:29
Przebieg: 0
Rocznik: 0
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: Paweł25 »

Byłem także w warsztacie gdzie pracują ludzie którzy pracowali kilka lat w polmozbycie i jeden z nich to dalszy kolega mojego ojca. Stwierdził, że jest rozrząd do wymiany i do tego jeszcze coś z kolumną kierowniczą ale nie wiem jak on to stwierdził bo nie rozbierał tylko poruszał kierownicą, może uda mi się porównać z którąś z waszych linek jak ktoś będzie w pobliżu.

Zanim wymienisz sprawdz łożyska mc persona typowa przypadłość naszych bolidów a objawy podobne (skrzypienie jakby zacieranie przy ruszaniu kołem kierowmicy ) mojego znajomka Wielki spec mechanio też wystraszył

Nie będzie tak żle życzę zadowolenia z auta
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 41 razy
Otrzymał podziękowań: 120 razy

Post autor: emmer »

Paweł25, ma rację. nie wiem jak ten mechanior zdiagnozował wymiane kolumnu kierowniczej na podstawie ruchu kierownicą. na 99 % będą to łożyska mcphersona (jezeli masz trochę czasu i pojęcia o mechanice to możesz to zrobić sam z pomocą instrukcji z forum)

jeżeli po dzwonie był dobrze zrobiony to nic tylko jeżdzić . poprawić niedoróbki fabryki i cieszyć się z jazdy. jeżeli zakupiłeś używany samochód to napewno liczyłeś się z faktem, iż cos trzeba by w nim naprawić. dlatego dla świętego spokoju nawet bym się nie zastanwaił tylko wymienił rozrząd

spotkanie z którymś z kolegów z forum na pewno rozjaśniłoby ci kilka spraw. także umów sie z którymś z sąsiadów i pogadjacie. w miarę możliwości pomożemy ci tu na forum i przedstawiumy rzeczy które wartoby poprawić albo zwrócić na coś szczególnie uwagę.

także pytaj, pytaj i jeszcze raz pytaj
will
Moderator
Moderator
Posty: 3418
Rejestracja: 04 gru 2009, 20:04
Przebieg: 120000
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Markotów Duży
Podziękował: 140 razy
Otrzymał podziękowań: 90 razy

Post autor: will »

Za czasów polmozbytów normą było wymienianie łańcuszków rozrządu w malaczu zapytałbym jeszcze kogoś przed wymianą, co do kolumny kier to jak piszą koledzy wyżej raczej mcpherson w kolumnę wierze bardziej
LINEA 1.4 8V DYNAMIC
Astra K 1.4
Awatar użytkownika
WoReK
klubowicz
klubowicz
Posty: 85
Rejestracja: 11 wrz 2011, 10:08
Przebieg: 150
Silnik: 1,3 mjet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Katowice
Podziękował: 3 razy

Post autor: WoReK »

Apropos kolumny to kierownica ma luzy góra dół i prawo lewo dlatego facet stwierdził że kolumna a rozrząd chyba faktycznie zrobie narazie wyminiłem dziś filtr kabiny zaraz dam fotke :)

[ Dodano: |16 Wrz 2011|, o 20:46 ]
oto poprzedni filtr dziękuje za informacje jak wymienić i naprawdę dużo łatwiej z wyjętym schowkiem oleju jak koledzy radzili także dolałem

:jazda POSIADACZA LINKU 1,3 M JET 2007 MIESZKAJĄCY NA ŚLĄSKU UPRZEJMIE PROSZĘ O KONTAKT :jazda

[ Dodano: |16 Wrz 2011|, o 20:54 ]
Powiedzcie mi czy taki przedmiot jest dobry czy raczej nie??
http://allegro.pl/oslona-silnika-fiat-g ... 05329.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nie mam a zima idzie więc muszę kupić
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 320 razy
Otrzymał podziękowań: 346 razy

Post autor: Tomek »

WoReK pisze:Powiedzcie mi czy taki przedmiot jest dobry czy raczej nie??
Osłona to dobra rzecz, ale.. lepiej trochę dołożyć i kupić oryginalną metalową.
Awatar użytkownika
cichy
klubowicz
klubowicz
Posty: 3701
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
Przebieg: 217000
Silnik: 2.0 110KM HDi
Lokalizacja: LBN
Podziękował: 105 razy
Otrzymał podziękowań: 82 razy
Kontakt:

Post autor: cichy »

WoReK, tutaj możesz dużo więcej poczytać o osłonach http://www.lineaklubpolska.pl/viewtopic ... t=os%B3ona" onclick="window.open(this.href);return false; myślę że bardzo przydatne tutaj informację znajdziesz jak i spostrzeżenia kolegów już mających osłony czy to metalowe czy to z tworzywa.
Sympatyk forum :-)
Awatar użytkownika
mireks
klubowicz
klubowicz
Posty: 969
Rejestracja: 15 lut 2010, 10:04
Przebieg: 159000
Silnik: 2.0 Multijet
Rocznik: 2012
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 29 razy
Kontakt:

Post autor: mireks »

WoReK pisze:Apropos kolumny to kierownica ma luzy góra dół i prawo lewo dlatego facet stwierdził że kolumna
Jakoś nie kumam o co chodzi z tymi luzami góra dół prawo lewo. To by oznaczało, że ona nie jest dokręcona?

Bo rozumiem jeszcze luzy lewa-prawa (luz w kierownicy, stukanie przy kręceniu kierownicą), ale żeby występowały aż takie luzy (góra dół)? Masz chyba pierwszy samochód z takimi problemami. Dotychczas nikomu się one tutaj na forum nie zdarzyły. Jedź lepiej do innego diagnosty, bo ten albo się nie zna (albo raczej wyciąga pochopne wnioski) albo Cię podpuszcza :pomysli
Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 6952
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 98000
Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 404 razy
Otrzymał podziękowań: 949 razy
Kontakt:

Post autor: mwas »

mireks pisze:Jedź lepiej do innego diagnosty, bo ten albo się nie zna (albo raczej wyciąga pochopne wnioski) albo Cię podpuszcza
Dobrze powiedziane. Rozumiem, że te luzy są na całej kierownicy w środku auta, ale nie słyszałem jeszcze o takim przypadku :pomysli Tylko że nie bardzo kumam, co tam mogło by się poluzować ! Góra/dół jeszcze zrozumiem, bo tak jest regulacja kolumny, ale lewo/prawo ? Dziwna przypadłość. Tak jak mireks sugeruje - pojedź najlepiej do ASO, żeby to sprawdzili i zdiagnozowali, w razie czego nie musisz im zlecać naprawy :ink
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
Awatar użytkownika
smak56
klubowicz
klubowicz
Posty: 5150
Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
Przebieg: 276000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Zielona Góra
Podziękował: 399 razy
Otrzymał podziękowań: 652 razy

Post autor: smak56 »

WoReK, ja kupiłem tę osłonę, (http://allegro.pl/oslona-pod-silnik-fia ... 24774.html" onclick="window.open(this.href);return false;) i po małej przeróbce (otwory fasolki), pasuje i spełnia swoją rolę. Nie jest tak sztywna jak oryginalna ale kosztuje 1/3.
smak56
* * * *
Obrazek
ODPOWIEDZ