Fiat Linea 1.4 T-Jet 2008 - użytkownik emmer

Nasze Linki
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 41 razy
Otrzymał podziękowań: 120 razy

Fiat Linea 1.4 T-Jet 2008 - użytkownik emmer

Post autor: emmer »

A więc:

Pamiętacie pewnie mój poprzedni tajemniczy temat - to jego kontynuacja. Posiadam komplet dokumentów a więc chętnie się podzielę z wami moimi problemami.

Jak niektórzy wiedzą zaistniałem w mediach. Oczywiście stanowisko FAP mija się w 100 % z prawdą, czego dowodem będą dalsze dokumenty. Samochód w dalszym ciągu jest źle naprawiony do czego ASO się nie przyznaje i wprowadza w błąd FAP.

Obrazek

Jako dalszy ciąg wypracowania ekspertyza blacharsko-lakiernicza mojego samochodu. W całości potwierdza moje roszczenia i ukazuje drugie oblicze samochodu. Według niezależnego rzeczoznawcy tylko klapa bagażnika nie nosi śladów naprawy. Reszta? No cóż, wnioski nasuwają się same. Poradziłem wam poprzednio poszukać zgrubień na lakierze. A czemu? Są to ogniska korozji. A więc to, że blachy ocynkowane nie rdzewieją to mit. Ja niestety jestem tego żywym dowodem. Mój samochód dotknęło zjawisko korozji cynku.

Obrazek

Obrazek


a dalej kwiatuszek. mój samochód ma cztery ślady. przód nieznacznie zła geometria ale tył to tragedia.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 23 lis 2010, 19:36 przez emmer, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
jay_21
klubowicz
klubowicz
Posty: 1981
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
Przebieg: 67000
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: jay_21 »

emmer, niezła masakra. Mam nadzieję, że skończy się to dla Ciebie korzystnie i będziesz zadowolony z rozstrzygnięcia sprawy. Życzę powodzenia w dalszych bojach. Informuj na bieżąco.
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic
Awatar użytkownika
cichy
klubowicz
klubowicz
Posty: 3701
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
Przebieg: 217000
Silnik: 2.0 110KM HDi
Lokalizacja: LBN
Podziękował: 105 razy
Otrzymał podziękowań: 82 razy
Kontakt:

Post autor: cichy »

emmer pisze:Poradziłem wam poprzednio poszukać zgrubień na lakierze. A czemu? Są to ogniska korozji. A więc to, że blachy ocynkowane nie rdzewieją to mit. Ja niestety jestem tego żywym dowodem. Mój samochód dotknęło zjawisko korozji cynku.
współczuję Ci ogromnie jak już rdzewieję to z korozją nie wygrasz, przy kupnie gostek z salonu zachwalał iż ma trzy warstwowy ocynku, tylko dlaczego niektórym z was pojawia się korozja, był już poruszany temat wykwitów na masce, ja już widzę u siebie w kufrze ( komora na zapas) ślady osadu :smutny a żeby to było mało inne problemy z linką. Po trosze Cię rozumiem, sam przeżyłem wizytę po wizycie w ASO i to z nowym autem ( zgroza) nawet napisałem do turbo kamery, miałem odpowiedz że odezwą się po sierpniu jak już ruszy nowa edycja TURBO KAMERY, jakoś do tej pory się nie odezwali. Moja linka ma problemy z motorem na minusowych temperaturach, dwa sezony zimowe z nimi walczyłem i nic nie wywalczyłem, już mnie w ASO mieli dosyć.

Życzę Ci powodzenia i mam nadzieję że z nimi wygrasz, może jakaś iskierka nadziej jest
Sympatyk forum :-)
Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 320 razy
Otrzymał podziękowań: 346 razy

Post autor: Tomek »

pawe1_c pisze:Moja linka ma problemy z motorem na minusowych temperaturach, dwa sezony zimowe z nimi walczyłem i nic nie wywalczyłem, już mnie w ASO mieli dosyć.
Napisz coś na ten temat, bo zaciekawiło mnie to ogromnie.
Tylko może w jakimś osobnym wątku, żeby nie zaśmiecać.

emmer trzymam kciuki za Ciebie.
Online
Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 6952
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 98000
Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 404 razy
Otrzymał podziękowań: 949 razy
Kontakt:

Post autor: mwas »

emmer, ale Ci auto spier....li... aż szkoda słów, żeby cokowliek pisać na ten temat, ale to niestety potwierdza teorię, że Romar w Radiomu omijać powinno się duuuuużym łukiem... Trzymam za Ciebie kciuki, powodzonka w tej nierównej walce !
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
Awatar użytkownika
cichy
klubowicz
klubowicz
Posty: 3701
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
Przebieg: 217000
Silnik: 2.0 110KM HDi
Lokalizacja: LBN
Podziękował: 105 razy
Otrzymał podziękowań: 82 razy
Kontakt:

Post autor: cichy »

ok, wolnej chwili to zrobię, dodam tylko iż ten problem jest w silnikach benzynowych 1.4 8v.
Sympatyk forum :-)
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6771
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 145000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 293 razy
Otrzymał podziękowań: 404 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Trochę mi się nie podoba, że wszędzie jest napisane, że samochód powinien zostać ponownie naprawiony. Obawiam się że FAP Ci fury nie wymieni.
Awatar użytkownika
Fish
klubowicz
klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 lut 2010, 18:31
Przebieg: 145000
Silnik: 1.4 16V T-Jet (LPG)
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 15 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy

Post autor: Fish »

Mnie sie wydaje, ze faktycznie tak jest, ze gwarant (FAP) nie odpowiada za naprawy powypadkowe - jak napisal w odpowiedzi rzecznik FAP. Tu trzeba by chyba domagac sie od samego dealera naprawy tego co spapral i zadoscuczynienia, bo ewidentnie ktos tu cos spie.....
<<FISH>>
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 41 razy
Otrzymał podziękowań: 120 razy

Post autor: emmer »

Fish pisze:Mnie sie wydaje, ze faktycznie tak jest, ze gwarant (FAP) nie odpowiada za naprawy powypadkowe - jak napisal w odpowiedzi rzecznik FAP. Tu trzeba by chyba domagac sie od samego dealera naprawy tego co spapral i zadoscuczynienia, bo ewidentnie ktos tu cos spie.....
dokładnie tym torem idę. FAP w tym momencie nawet nie biorę pod uwagę. Niech martwi się ASO.
wojciechowski
klubowicz
klubowicz
Posty: 361
Rejestracja: 01 sty 2010, 19:57
Przebieg: 15
Silnik: 1.6 MultiJet 105
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Białystok
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: wojciechowski »

zastanawia mnie, czemu nowy samochód rdzewieje
Być może był źle przygotowany lub źle polakierowany już w fabryce
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6771
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 145000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 293 razy
Otrzymał podziękowań: 404 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Jak tak patrzę na wyniki pomiarów geometrii zawieszenia przedniego, to wszystko mieści się w normach. Dlaczego więc tnie opony?
duskap
klubowicz
klubowicz
Posty: 1818
Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
Przebieg: 113000
Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 27 razy

Post autor: duskap »

Coval pisze:Jak tak patrzę na wyniki pomiarów geometrii zawieszenia przedniego, to wszystko mieści się w normach. Dlaczego więc tnie opony?
Po prostu muszę na to odpowiedzieć następująco (tak jak w PRLu):
Ten Typ Tak Ma :lacha :ryczy :zlośnik
Awatar użytkownika
jay_21
klubowicz
klubowicz
Posty: 1981
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
Przebieg: 67000
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: jay_21 »

duskap pisze:Ten Typ Tak Ma
nie ma...
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic
Awatar użytkownika
cichy
klubowicz
klubowicz
Posty: 3701
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
Przebieg: 217000
Silnik: 2.0 110KM HDi
Lokalizacja: LBN
Podziękował: 105 razy
Otrzymał podziękowań: 82 razy
Kontakt:

Post autor: cichy »

jay_21 pisze:duskap napisał/a:
Ten Typ Tak Ma


nie ma...
najłatwiej im jest tak na to odpowiedzieć, tak samo z rozerwanymi gumami w drzwiach, jak myślicie co mi odpowiedzieli: ten typ tak ma. Najlepiej jest tak odpowiedzieć i z tłamsić problem :smutny
Sympatyk forum :-)
Awatar użytkownika
jay_21
klubowicz
klubowicz
Posty: 1981
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
Przebieg: 67000
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: jay_21 »

pawe1_c, tak, jeśli chodzi o gumy to ten typ tak miał, trudno się nie zgodzić. Ale trzeba to naprawić, żeby ten typ tak nie miał :zlośnik
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic
ODPOWIEDZ