Blokowanie się klamki kierowcy od środka
- mwas
- Prezes
- Posty: 6949
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 402 razy
- Otrzymał podziękowań: 949 razy
- Kontakt:
Re: Blokowanie się klamki kierowcy od środka
Coś masz pechowy ten egzemplarz... męcz ASO z każdą przypadłością, póki auto na gwarancji. Jak ASO nie będzie chciało reagować - FAP
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
- marco53
- klubowicz
- Posty: 102
- Rejestracja: 31 paź 2013, 16:09
- Przebieg: 160000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Kowal (kujawsko-pomorskie)
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 24 razy
Re: Blokowanie się klamki kierowcy od środka
Zervos
Ja kupiłem samochód z wtórnego rynku. Po niespełna dwóch miesiącach załamka - wszystko nie tak, brak mocy, na liczniku prawie na stałe zagościła kontrolka "check engine".Wcześniej miałem: Pandę 1.1, Punto Evo 1.4, Doblo 1.6 MJ, Ducato 2.3 MJ i zadowolony kupiłem Lineę... wszystko prysło
Post Na
Krok po kroku zacząłem go poznawać i przede wszystki uczyć się go - FORUM było dla mnie kopalnią wiedzy.
Każdy samochód jest inny.... ba nawet każdy egzemplarz jest inny.
Musisz doszykować go tak dla siebie.. poznać jego chimery, nauczyć jak go traktować. To może przyjdzie ten dzień gdy tak jak ja stwierdzisz że to fajne autko nabierzesz zaufania i wróci dobre zdanie na temat fiatów - tego Ci życzę
- emmer
- klubowicz
- Posty: 6032
- Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
- Przebieg: 32000
- Silnik: 1.5
- Rocznik: 2017
- Lokalizacja: Białobrzegi
- Podziękował: 41 razy
- Otrzymał podziękowań: 120 razy
Re: Blokowanie się klamki kierowcy od środka
koledzy maja rację. dopóki masz gwarancję to męcz lebiedy niech naprawiają + do tego wymuś sobie samochód zastępczy na czas naprawy a o każdej jakiejś krzywej minie serwisantów informuj FAP. może zmień ASO jeżeli masz taką możliwość
na moim przykładzie Ci powiem że dopóki serwisowałem samochód w ASO to miałem go chęć spalić. od kiedy olałem gwarancję jeszcze przed jej upływem zacząłem sam, ze znajomym mechanikiem, z ogromą pomocą tego forum doprowadzać łąjdaczkę do ładu. zdarzają się jakieś awarie ale w dzisiejszych czasach nie ma już wiecznych samochodów. musisz zmienić podejscie do sprawy bo szkoda nerwów
na moim przykładzie Ci powiem że dopóki serwisowałem samochód w ASO to miałem go chęć spalić. od kiedy olałem gwarancję jeszcze przed jej upływem zacząłem sam, ze znajomym mechanikiem, z ogromą pomocą tego forum doprowadzać łąjdaczkę do ładu. zdarzają się jakieś awarie ale w dzisiejszych czasach nie ma już wiecznych samochodów. musisz zmienić podejscie do sprawy bo szkoda nerwów
-
- Nowy
- Posty: 15
- Rejestracja: 30 sie 2014, 10:11
- Przebieg: 23000
- Silnik: 1.3 MultiJet
- Rocznik: 2013
Blokowanie się klamki kierowcy od środka
Auto podszykuje sobie odpowiednio, wymieniam tapicerkę na skórzaną, wzmacniam plastiki, trochę go podrobię, szkoda mi teraz sprzedawać, w sumie najważniejsze cechy posiada, dobre trzymanie się drogi, bardzo dobre jak na ta klasę caraudio i sztywne zawieszenie, w miarę rozsądny silnik i przede wszystkim oszczędny, tak go spalić od razu... może nie, jeszcze nie teraz heheh
- emmer
- klubowicz
- Posty: 6032
- Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
- Przebieg: 32000
- Silnik: 1.5
- Rocznik: 2017
- Lokalizacja: Białobrzegi
- Podziękował: 41 razy
- Otrzymał podziękowań: 120 razy
Re: Blokowanie się klamki kierowcy od środka
łączenia plastików możesz spróbować popsikać silikonem w sprayu - może się uda