To co do zrobienia w kilku krokach:
- - demontaż zderzaka - tu jak zwykle najwięcej odkręcania
- demontaż belki zderzeniowej (na jej miejsce wchodzi belka haka)
- powiększanie (wycinanie) otworów w tylnej ściance na przęsła wchodzące w podłużnicę
- montaż belki haka, wycinanie w zderzaku wnęki na kulę
- przykręcenie kuli, instalacja gniazda i wiązki
- montaż zderzaka
Konieczne narzędzia: klucz dynamometryczny (momenty dokręcania podane w instrukcji), grzechotka i kilka nasadek, klucz torx T30, wyrzynarka, wiertarka, coś do zabezpieczenia antykorozyjnego, lutownica etc... Belka haka to kawał grubego (4-5 mm) ciężkiego żelastwa - warto wiedzieć jakby coś trzeba było poprawić. U mnie musiałem troszkę rozwiercić jeden z otworów, bo szpilka nie chciała wejść. Po montażu jedziemy na przegląd, gdzie po kontroli otrzymujemy zaświadczenie. Z zaświadczeniem w ciągu 30 dni do wydz.komunikacji po wpis do dowodu rejestracyjnego.