poprawka. W tej samej cenie.aixen pisze:droższy niż w Linei
Co dzisiaj zrobiłem w swoim samochodzie
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
- aixen
- klubowicz
- Posty: 442
- Rejestracja: 08 gru 2009, 15:03
- Przebieg: 85555
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Łódź
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Wersja 2.2 tak, 1.8 ma pasek. 2.2 montowano tylko w 2005 (właściwie 2006) roku. Po liftingu w 2007 montowany był tylko 1.8. Generalnie paleta silnikowa nie była zbyt duża. Dwa silniki benzynowe i trzy diesle. Disele chwalone za dynamikę i ganione za koszt utrzymania wynikający z kosztownych awarii (klapy wirowe w dolocie, EGR, sprzęgło dwumasowe i filtr DPF). Benzyny dla 'niewymagających" raczej "mało ekonomiczne". Z drugiej strony... Linea pali w mieście 9 - 10 litrów, Croma 12.5 - 13.5. Różnice w mocach i pojemnościach to prawie dwa do jednego i dodatkowo to automat...
Linea 1.4 8v & LPG r.2007 wersja Dynamic 85 KKm (Syn)
Linea 1.4 Turbo r.2009 wersja Dynamc 56 KKm (To ja)
Linea 1.4 Turbo r.2009 wersja Dynamc 56 KKm (To ja)
- ciarap
- klubowicz
- Posty: 97
- Rejestracja: 17 sie 2011, 23:14
- Przebieg: 155000
- Silnik: 1.3 Multijet 16V
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Rybnik
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Panowie
Dzisiaj założyłem światełka dzienne takie jak will
Dużo roboty jest z wycinaniem miejsca w atrapach halogenów bo trzeba wiercić a potem dokładnie pilniczkiem szlifować
I zmieniłem żarówki H7 ze zwykłych na takie świecące lekko na niebiesko.
Dzisiaj założyłem światełka dzienne takie jak will
Dużo roboty jest z wycinaniem miejsca w atrapach halogenów bo trzeba wiercić a potem dokładnie pilniczkiem szlifować
I zmieniłem żarówki H7 ze zwykłych na takie świecące lekko na niebiesko.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- chromek
- klubowicz
- Posty: 90
- Rejestracja: 19 gru 2011, 15:09
- Przebieg: 113000
- Silnik: 1.4 8v LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 15 razy
A nie prościej było skorzystać z otwornicy o odpowiedniej średnicy? Ja czekam na chwilę wolną od pracy i też się biorę za montaż... Aparat już jest sprawny więc przy okazji porobię zaległe fotki butli i ogólne do profiluciarap pisze:Dużo roboty jest z wycinaniem miejsca w atrapach halogenów bo trzeba wiercić a potem dokładnie pilniczkiem szlifować
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5148
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 276000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 398 razy
- Otrzymał podziękowań: 650 razy
Zmieniłem koła na letnie, przy okazji niemiła niespodzianka opisana tutaj; http://www.lineaklubpolska.pl/viewtopic ... 5169#55169" onclick="window.open(this.href);return false;
smak56
* * * *
* * * *
- cichy
- klubowicz
- Posty: 3701
- Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
- Przebieg: 217000
- Silnik: 2.0 110KM HDi
- Lokalizacja: LBN
- Podziękował: 105 razy
- Otrzymał podziękowań: 82 razy
- Kontakt:
Tomek, Przy okazji przeczyść sobie kanalik odprowadzający wodę http://www.lineaklubpolska.pl/viewtopic ... c&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2012, 21:39 przez cichy, łącznie zmieniany 1 raz.
Sympatyk forum :-)