V-Power, Verva i tym podobne wynalazki.

Awatar użytkownika
luk006
klubowicz
klubowicz
Posty: 131
Rejestracja: 13 cze 2011, 22:55
Przebieg: 18972
Silnik: 1,4 77KM
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Wałbrzych
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 8 razy

V-Power, Verva i tym podobne wynalazki.

Post autor: luk006 »

Wczoraj przy dystrybutorze miałem chwilę zawahania. Lać zwykła 95-tkę czy pokusić się o niemal 40 groszy droższego V-Powera :?
Jeżdżąc wcześniej Mondeo TDCi cały czas lałem Vervę i samochód jechał pięknię, jednak nie mam odniesienia, ponieważ nigdy do niego nie nalałem "zwykłego" paliwa.
I w tym miejscu mam pytanie, zwłaszcza do użytkowników fiaciorów o niemocy 77KM. Czy próbowaliście lać do nich Vervy, V-Powery i tego typu inne wynalazki? Jeśli tak to czy było to odczuwalne pod pedałem?
Awatar użytkownika
cichy
klubowicz
klubowicz
Posty: 3701
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
Przebieg: 217000
Silnik: 2.0 110KM HDi
Lokalizacja: LBN
Podziękował: 105 razy
Otrzymał podziękowań: 82 razy
Kontakt:

Post autor: cichy »

Powiem Tobie że ja raz na pół roku staram się coś lepszego lać a tak leję 95-tkę szkoda kaski, wolę dziecku cukierka kupić.
Sympatyk forum :-)
Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 320 razy
Otrzymał podziękowań: 346 razy

Post autor: Tomek »

luk006 pisze:Czy próbowaliście lać do nich Vervy, V-Powery i tego typu inne wynalazki?
Nie próbowałem, i raczej nie będę próbował. Mój bolid elegancko śmiga na zwykłej benzynce.
Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 6935
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 218600
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 401 razy
Otrzymał podziękowań: 943 razy
Kontakt:

Post autor: mwas »

Wcześniej, przy Punciaku II 1.2 8V dość sporo lałem V-Power Racinga :devil Tam było to czuć (przynajmniej ja tak miałem). Przesiadłem się do Linki, od razu zalałem ją V-Power Racingiem. Po pirewszym baku stwierdziłem, że może trochę szkoda kasy, więc zalałem zwykłą 95tką. Jak dla mnie - zero różnicy :lacha Więc nie przepłacam, od tej pory leję tylko zwykłą EUROSUPER i nie daję się nabić naciągaczom nalewającym paliwo na stacjach :ink Swoją drogą, ich też strasznie nie lubię :ink
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
Awatar użytkownika
cichy
klubowicz
klubowicz
Posty: 3701
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
Przebieg: 217000
Silnik: 2.0 110KM HDi
Lokalizacja: LBN
Podziękował: 105 razy
Otrzymał podziękowań: 82 razy
Kontakt:

Post autor: cichy »

V-Powera nie próbowałem nie tankuje na Shellu ale na Statoilu próbowałem Suprema 98 jak dla mnie auto pomyka tak samo jak na zwykłej 95 a od kilku miesiecy tankuje tam gdzie jest taniej.
Sympatyk forum :-)
Awatar użytkownika
mpsfc
klubowicz
klubowicz
Posty: 1136
Rejestracja: 16 maja 2010, 23:40
Lokalizacja: Orłowo k. Inowrocławia
Podziękował: 57 razy
Otrzymał podziękowań: 33 razy

Post autor: mpsfc »

luk006 pisze:Jeśli tak to czy było to odczuwalne pod pedałem?
Pod pedałem nie ale za to w portfelu i w samopoczuciu :zlośnik
Piszę poprawnie po polsku. Ortograficznym ofermom, pseudodyslektykom i innym patentowanym leniom mówimy stanowcze nie :)
Awatar użytkownika
daro70
klubowicz
klubowicz
Posty: 1202
Rejestracja: 14 sie 2010, 14:17
Przebieg: 99850
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 188 razy
Otrzymał podziękowań: 100 razy

Post autor: daro70 »

95 oktan i śmigam a stojąc w korkach w Wawie nie będę się wygłupiał z 98 - przykro mi :banan
Obrazek
Awatar użytkownika
Messonline
klubowicz
klubowicz
Posty: 138
Rejestracja: 18 kwie 2011, 23:20
Przebieg: 197000
Silnik: 1,3 16v MJ 90KM
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy

Post autor: Messonline »

Witam,

Zaciekawił mnie temat. Widze, że wszyscy o "pendzynie". A wypowie się ktoś o dieslu? Ja do swojego 1,3 MJ cały czas leje "premium" - jak sie dobrze rozezna stacje i ceny to nie wychodzi drogo - jakies 10-15g wiecej niż za zwykła rope (Warszawa) Niestety nie mam porównania do zwykłego bo nie lałem. Wiem natomiast jedno. Zima 2009-2010 wtedy jeszcze Panda 1,3d odpaliła za pierwszym razem przy -28 w nocy na 5-letnim aku. Nigdy problemów z paliwem zimą nie było. A latem to cóż.... na frytkach tez poleci :) Ktoś coś dorzuci na temat diesla premium?

Pozdrawiam klubowiczów.
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6771
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 145000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 293 razy
Otrzymał podziękowań: 404 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Paliwa uszlachetnione faktycznie podnoszą osiągi, ale w wysilonych mocno obciążonych silnikach.

[youtube][/youtube]
Awatar użytkownika
luk006
klubowicz
klubowicz
Posty: 131
Rejestracja: 13 cze 2011, 22:55
Przebieg: 18972
Silnik: 1,4 77KM
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Wałbrzych
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 8 razy

Post autor: luk006 »

Messonline pisze:Witam,

Zaciekawił mnie temat. Widze, że wszyscy o "pendzynie". A wypowie się ktoś o dieslu? Ja do swojego 1,3 MJ cały czas leje "premium" - jak sie dobrze rozezna stacje i ceny to nie wychodzi drogo - jakies 10-15g wiecej niż za zwykła rope (Warszawa) Niestety nie mam porównania do zwykłego bo nie lałem. Wiem natomiast jedno. Zima 2009-2010 wtedy jeszcze Panda 1,3d odpaliła za pierwszym razem przy -28 w nocy na 5-letnim aku. Nigdy problemów z paliwem zimą nie było. A latem to cóż.... na frytkach tez poleci :) Ktoś coś dorzuci na temat diesla premium?

Pozdrawiam klubowiczów.
Messonline ja do swojego poprzedniego autka lałem tylko Verve i również paliło od kopa przy -30 mimo, że miał najechane koło 200 tys. km. Natomist szczerze mówiąc nie wiem czy może to mieć wpływ na rozruch - chyba nie.
Awatar użytkownika
Messonline
klubowicz
klubowicz
Posty: 138
Rejestracja: 18 kwie 2011, 23:20
Przebieg: 197000
Silnik: 1,3 16v MJ 90KM
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy

Post autor: Messonline »

Pisze o rozruchu w zimie bo wiem co się dzieje jak paliwo jest lipne i wytrąca się parafina z oleju, zapycha filtr i tyle z jazdy. Teoretycznie olej zimowy powinien być odporny ale z autopsjii wiem, że nie zawsze tak jest.

Ale odchodzimy od tematu. Ma ktoś doświadczenia z olejem "premium" w porównaniu ze zwykłym?
Awatar użytkownika
mireks
klubowicz
klubowicz
Posty: 968
Rejestracja: 15 lut 2010, 10:04
Przebieg: 65000
Silnik: 2.0 Multijet
Rocznik: 2012
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 29 razy
Kontakt:

Post autor: mireks »

Messonline pisze:Pisze o rozruchu w zimie bo wiem co się dzieje jak paliwo jest lipne i wytrąca się parafina z oleju, zapycha filtr i tyle z jazdy. Teoretycznie olej zimowy powinien być odporny ale z autopsjii wiem, że nie zawsze tak jest.
Mały diesel na szlachetniejszym paliwie jeździe trochę lepiej i mniej hałasuje. Ale nie jest to regułą.
Awatar użytkownika
Szulcik74
klubowicz
klubowicz
Posty: 381
Rejestracja: 16 paź 2011, 21:57
Przebieg: 100000
Silnik: 1.4 16V 120KM
Rocznik: 2010
Lokalizacja: ŁÓdź
Podziękował: 19 razy
Otrzymał podziękowań: 24 razy

Re: V-Power, Verva i tym podobne wynalazki.

Post autor: Szulcik74 »

Paliwo staniało więc kilka razy wlałem V-power 95 na Shellu ale dużej różnicy w osiągach nie ma a w mieście prawie w ogóle. Spalanie na trasie nie spadło z tym że jeżdze teraz trochę szybciej. Nie zauważyłem żeby auto ciszej pracowało. Generalnie rzecz biorą uważam ze jak dają jakąś zniżkę na stacjach na paliwa premium to można to nalać od czasu do czasu.
Awatar użytkownika
Tara78
klubowicz
klubowicz
Posty: 1960
Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:26
Przebieg: 230000
Silnik: TDI
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Legionowo
Podziękował: 55 razy
Otrzymał podziękowań: 80 razy
Kontakt:

Re: V-Power, Verva i tym podobne wynalazki.

Post autor: Tara78 »

Ja ostatnio tankuję Pb98 bo na mojej stacji jest tylko 5gr/l różnicy między Pb95 a Pb98. Może trochę jest żywsza albo to moja autosugestia :-)
"Kiedyś dla ludzi byłam zawsze miła, teraz traktuję ich z wzajemnością"
Awatar użytkownika
markus2021
klubowicz
klubowicz
Posty: 205
Rejestracja: 13 paź 2010, 18:30
Przebieg: 196000
Silnik: 1.3 16v Multijet
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Nowy Sącz
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: V-Power, Verva i tym podobne wynalazki.

Post autor: markus2021 »

A w Nowym Sączu takie świństwo chcieli wprowadzić , aż strach tankować http://www.sadeczanin.info/wiadomosci,5 ... QGARPLfRq0" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI :jazda
ODPOWIEDZ