V-Power, Verva i tym podobne wynalazki.
- luk006
- klubowicz
- Posty: 131
- Rejestracja: 13 cze 2011, 22:55
- Przebieg: 18972
- Silnik: 1,4 77KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 8 razy
V-Power, Verva i tym podobne wynalazki.
Wczoraj przy dystrybutorze miałem chwilę zawahania. Lać zwykła 95-tkę czy pokusić się o niemal 40 groszy droższego V-Powera
Jeżdżąc wcześniej Mondeo TDCi cały czas lałem Vervę i samochód jechał pięknię, jednak nie mam odniesienia, ponieważ nigdy do niego nie nalałem "zwykłego" paliwa.
I w tym miejscu mam pytanie, zwłaszcza do użytkowników fiaciorów o niemocy 77KM. Czy próbowaliście lać do nich Vervy, V-Powery i tego typu inne wynalazki? Jeśli tak to czy było to odczuwalne pod pedałem?
Jeżdżąc wcześniej Mondeo TDCi cały czas lałem Vervę i samochód jechał pięknię, jednak nie mam odniesienia, ponieważ nigdy do niego nie nalałem "zwykłego" paliwa.
I w tym miejscu mam pytanie, zwłaszcza do użytkowników fiaciorów o niemocy 77KM. Czy próbowaliście lać do nich Vervy, V-Powery i tego typu inne wynalazki? Jeśli tak to czy było to odczuwalne pod pedałem?
- mwas
- Prezes
- Posty: 6935
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 218600
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 401 razy
- Otrzymał podziękowań: 943 razy
- Kontakt:
Wcześniej, przy Punciaku II 1.2 8V dość sporo lałem V-Power Racinga Tam było to czuć (przynajmniej ja tak miałem). Przesiadłem się do Linki, od razu zalałem ją V-Power Racingiem. Po pirewszym baku stwierdziłem, że może trochę szkoda kasy, więc zalałem zwykłą 95tką. Jak dla mnie - zero różnicy Więc nie przepłacam, od tej pory leję tylko zwykłą EUROSUPER i nie daję się nabić naciągaczom nalewającym paliwo na stacjach Swoją drogą, ich też strasznie nie lubię
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
- Messonline
- klubowicz
- Posty: 138
- Rejestracja: 18 kwie 2011, 23:20
- Przebieg: 197000
- Silnik: 1,3 16v MJ 90KM
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
Witam,
Zaciekawił mnie temat. Widze, że wszyscy o "pendzynie". A wypowie się ktoś o dieslu? Ja do swojego 1,3 MJ cały czas leje "premium" - jak sie dobrze rozezna stacje i ceny to nie wychodzi drogo - jakies 10-15g wiecej niż za zwykła rope (Warszawa) Niestety nie mam porównania do zwykłego bo nie lałem. Wiem natomiast jedno. Zima 2009-2010 wtedy jeszcze Panda 1,3d odpaliła za pierwszym razem przy -28 w nocy na 5-letnim aku. Nigdy problemów z paliwem zimą nie było. A latem to cóż.... na frytkach tez poleci Ktoś coś dorzuci na temat diesla premium?
Pozdrawiam klubowiczów.
Zaciekawił mnie temat. Widze, że wszyscy o "pendzynie". A wypowie się ktoś o dieslu? Ja do swojego 1,3 MJ cały czas leje "premium" - jak sie dobrze rozezna stacje i ceny to nie wychodzi drogo - jakies 10-15g wiecej niż za zwykła rope (Warszawa) Niestety nie mam porównania do zwykłego bo nie lałem. Wiem natomiast jedno. Zima 2009-2010 wtedy jeszcze Panda 1,3d odpaliła za pierwszym razem przy -28 w nocy na 5-letnim aku. Nigdy problemów z paliwem zimą nie było. A latem to cóż.... na frytkach tez poleci Ktoś coś dorzuci na temat diesla premium?
Pozdrawiam klubowiczów.
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
- luk006
- klubowicz
- Posty: 131
- Rejestracja: 13 cze 2011, 22:55
- Przebieg: 18972
- Silnik: 1,4 77KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 8 razy
Messonline ja do swojego poprzedniego autka lałem tylko Verve i również paliło od kopa przy -30 mimo, że miał najechane koło 200 tys. km. Natomist szczerze mówiąc nie wiem czy może to mieć wpływ na rozruch - chyba nie.Messonline pisze:Witam,
Zaciekawił mnie temat. Widze, że wszyscy o "pendzynie". A wypowie się ktoś o dieslu? Ja do swojego 1,3 MJ cały czas leje "premium" - jak sie dobrze rozezna stacje i ceny to nie wychodzi drogo - jakies 10-15g wiecej niż za zwykła rope (Warszawa) Niestety nie mam porównania do zwykłego bo nie lałem. Wiem natomiast jedno. Zima 2009-2010 wtedy jeszcze Panda 1,3d odpaliła za pierwszym razem przy -28 w nocy na 5-letnim aku. Nigdy problemów z paliwem zimą nie było. A latem to cóż.... na frytkach tez poleci Ktoś coś dorzuci na temat diesla premium?
Pozdrawiam klubowiczów.
- Messonline
- klubowicz
- Posty: 138
- Rejestracja: 18 kwie 2011, 23:20
- Przebieg: 197000
- Silnik: 1,3 16v MJ 90KM
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
Pisze o rozruchu w zimie bo wiem co się dzieje jak paliwo jest lipne i wytrąca się parafina z oleju, zapycha filtr i tyle z jazdy. Teoretycznie olej zimowy powinien być odporny ale z autopsjii wiem, że nie zawsze tak jest.
Ale odchodzimy od tematu. Ma ktoś doświadczenia z olejem "premium" w porównaniu ze zwykłym?
Ale odchodzimy od tematu. Ma ktoś doświadczenia z olejem "premium" w porównaniu ze zwykłym?
- mireks
- klubowicz
- Posty: 968
- Rejestracja: 15 lut 2010, 10:04
- Przebieg: 65000
- Silnik: 2.0 Multijet
- Rocznik: 2012
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 29 razy
- Kontakt:
Mały diesel na szlachetniejszym paliwie jeździe trochę lepiej i mniej hałasuje. Ale nie jest to regułą.Messonline pisze:Pisze o rozruchu w zimie bo wiem co się dzieje jak paliwo jest lipne i wytrąca się parafina z oleju, zapycha filtr i tyle z jazdy. Teoretycznie olej zimowy powinien być odporny ale z autopsjii wiem, że nie zawsze tak jest.
Linea Kombi
http://www.freemont.pl
http://www.freemont.pl
- Szulcik74
- klubowicz
- Posty: 381
- Rejestracja: 16 paź 2011, 21:57
- Przebieg: 100000
- Silnik: 1.4 16V 120KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: ŁÓdź
- Podziękował: 19 razy
- Otrzymał podziękowań: 24 razy
Re: V-Power, Verva i tym podobne wynalazki.
Paliwo staniało więc kilka razy wlałem V-power 95 na Shellu ale dużej różnicy w osiągach nie ma a w mieście prawie w ogóle. Spalanie na trasie nie spadło z tym że jeżdze teraz trochę szybciej. Nie zauważyłem żeby auto ciszej pracowało. Generalnie rzecz biorą uważam ze jak dają jakąś zniżkę na stacjach na paliwa premium to można to nalać od czasu do czasu.
- Tara78
- klubowicz
- Posty: 1960
- Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:26
- Przebieg: 230000
- Silnik: TDI
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Legionowo
- Podziękował: 55 razy
- Otrzymał podziękowań: 80 razy
- Kontakt:
Re: V-Power, Verva i tym podobne wynalazki.
Ja ostatnio tankuję Pb98 bo na mojej stacji jest tylko 5gr/l różnicy między Pb95 a Pb98. Może trochę jest żywsza albo to moja autosugestia :-)
"Kiedyś dla ludzi byłam zawsze miła, teraz traktuję ich z wzajemnością"
- markus2021
- klubowicz
- Posty: 205
- Rejestracja: 13 paź 2010, 18:30
- Przebieg: 196000
- Silnik: 1.3 16v Multijet
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: V-Power, Verva i tym podobne wynalazki.
A w Nowym Sączu takie świństwo chcieli wprowadzić , aż strach tankować http://www.sadeczanin.info/wiadomosci,5 ... QGARPLfRq0" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeep Grand Cherokee 5.7 HEMI