Chip tuning 1.4 8V.
-
- klubowicz
- Posty: 293
- Rejestracja: 03 maja 2010, 18:16
- Przebieg: 45000
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Legionowo
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Chip tuning 1.4 8V.
Mam pytanko .Czy ktoś miał doczynienia z tuningiem elektronicznym silnika i czy jest sens podnoszenia mocy o 8 KM. bo ponoć tyle można uzyskać z tej jednostki.Ciekawi mnie jaki jest tego efekt jak zmieniają charakterystykę silnika , a może jest to zwykłe wyłudzanie pieniędzy. Jeżeli jest to realne to 85 kucyków sporo poprawi sprawność linki .(wydatek ok. 1000 zł.)
BUŁA
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
- bucu74
- klubowicz
- Posty: 415
- Rejestracja: 08 gru 2009, 17:48
- Przebieg: 90000
- Silnik: 1.4 8V + LPG
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 15 razy
http://www.skn-tuning.pl/pl,0,s198,ma20 ... 57_kw.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- mireks
- klubowicz
- Posty: 968
- Rejestracja: 15 lut 2010, 10:04
- Przebieg: 65000
- Silnik: 2.0 Multijet
- Rocznik: 2012
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 29 razy
- Kontakt:
Wsiadłbym do samochodu, który ma 85 KM, ma podobną masę i bym wtedy wiedział czy to ma sens. Mówi się, że wolnossące benzyny się nie poprawia elektronicznie, bo efekty są marne. Dopiero po zastosowaniu innych wałków rozrządu, filtrów coś się zaczyna dziać pod nogą. Ale to tylko teoria wyczytana ze stron firm tuningwych.
Natomiast zwróćcie uwagę co oni wyprawiają z 1.3 mjtem i 1.4 tjetem
1.3 mjet - 90 KM 200 Nm -> 114 KM 250 Nm
1.4 tjet - 120 KM 206 Nm -> 150 KM 276 Nm
W tego tjeta to jeszcze uwierzę, ale mały dieselek to totalne ekstremum. Nikt jeszcze tyle nie oferował takim małym silniku. Szaleńcy czy szarlatani?
Natomiast zwróćcie uwagę co oni wyprawiają z 1.3 mjtem i 1.4 tjetem
1.3 mjet - 90 KM 200 Nm -> 114 KM 250 Nm
1.4 tjet - 120 KM 206 Nm -> 150 KM 276 Nm
W tego tjeta to jeszcze uwierzę, ale mały dieselek to totalne ekstremum. Nikt jeszcze tyle nie oferował takim małym silniku. Szaleńcy czy szarlatani?
Linea Kombi
http://www.freemont.pl
http://www.freemont.pl
- mireks
- klubowicz
- Posty: 968
- Rejestracja: 15 lut 2010, 10:04
- Przebieg: 65000
- Silnik: 2.0 Multijet
- Rocznik: 2012
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 29 razy
- Kontakt:
A Turcy albo Portugalczycy mają takie moce w tjetach?ślimak pisze:Pewnie ładują mapę z portuglek lub turczynekmireks pisze:1.4 tjet - 120 KM 206 Nm -> 150 KM 276 Nm
Linea Kombi
http://www.freemont.pl
http://www.freemont.pl
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
-
- klubowicz
- Posty: 46
- Rejestracja: 22 cze 2010, 15:30
- Przebieg: 118000
- Silnik: 1,6 M-Jet
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Bytom
Właśnie odebrałem samochód po wymianie przewodu z turbosprężarki do intercoolera (kampania serwisowa mnie capnęła) i jadąc z mechanikiem, mówił mi, że ma Bravo 1,6 mjet 120 KM stuningowane na 150 kucyków. Mówił, że róznica jest wyraźna. Nie dopytałem się co do szczegółów (czasu było mało). Ale jak minie gwarancja, to się poważnie zastanowię na tym.