Chiptuning MJ 1.3
-
- klubowicz
- Posty: 1013
- Rejestracja: 03 mar 2010, 7:55
- Przebieg: 85
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Knurów
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Chiptuning MJ 1.3
Znalazłem oto coś takiego tylko trzeba sobie przetłumaczyć
http://www.stylingtuning.com/fiat-linea ... ng-styling" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stylingtuning.com/fiat-linea ... ng-styling" onclick="window.open(this.href);return false;
- mireks
- klubowicz
- Posty: 969
- Rejestracja: 15 lut 2010, 10:04
- Przebieg: 159000
- Silnik: 2.0 Multijet
- Rocznik: 2012
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 29 razy
- Kontakt:
Re: Chiptuning MJ 1.3
Nie wiem co o tym sądzić. Cena trochę wysokaKILLHIM pisze:Znalazłem oto coś takiego tylko trzeba sobie przetłumaczyć
http://www.stylingtuning.com/fiat-linea ... ng-styling" onclick="window.open(this.href);return false;
Za nieco wyższą kasę można mieć tuning w konkretnej firmie tuningowej w ECU.
W opisie jest też coś pochrzanione z momentem obrotowym.
Przed tuningiem: 260 Nm, moc 90 KM
Po tuningu: 325 Nm, moc 112,5 KM
No szczerze mówiąc chciałbym mieć te 260 Nm w serii. Tak naprawdę to mamy takie wartości:
205 Nm, moc 90 KM
Profesjonalny warsztat tuningowy obiecuje:
240 Nm, moc 112 KM.
Także z pojemnością jest coś nie teges:
1251 cm3
Faktycznie jest 1248 cm3.
Według mnie to lekka lipa z ryzykiem uszkodzenia silnika albo w najlepszym wypadku ze znacznie mniejszymi osiągami niż winszuje sobie producent
Linea Kombi
http://www.freemont.pl
http://www.freemont.pl
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
Zamiast bawić się w chiptuning lepiej dołożyć DPF. Zobaczcie na dane techniczne 1.6mj po dołożeniu filtra cząstek stałych. Na moje oko, na obrotach jałowych ma z 800NM
http://www.fiat.pl/katalogi/fiat/Linea/ ... k_2011.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fiat.pl/katalogi/fiat/Linea/ ... k_2011.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
- mireks
- klubowicz
- Posty: 969
- Rejestracja: 15 lut 2010, 10:04
- Przebieg: 159000
- Silnik: 2.0 Multijet
- Rocznik: 2012
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 29 razy
- Kontakt:
He heCoval pisze:Zamiast bawić się w chiptuning lepiej dołożyć DPF. Zobaczcie na dane techniczne 1.6mj po dołożeniu filtra cząstek stałych. Na moje oko, na obrotach jałowych ma z 800NM
http://www.fiat.pl/katalogi/fiat/Linea/ ... k_2011.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Mocniejszy niż parowóz
Linea Kombi
http://www.freemont.pl
http://www.freemont.pl
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
Patrz pozycja niżej, "centralny zamek sterowny pilotem" - standard w Dynamicu.mpsfc pisze:Looknijcie jeszcze na wypas. Dynamic nie ma centralnego zamka
Ale chyba dodatki trochę potaniały
podłokietnik z nadmuchem na tylne siedzenia - 550zł
osłona pod silnik - 150zł
Nie ma za to koła zapasowego, trzeba dopłacić 250zł bo standardowo jest Fix&Go