Czarna Linea
-
- klubowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 01 sty 2010, 19:57
- Przebieg: 15
- Silnik: 1.6 MultiJet 105
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Białystok
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Tomek
- Moderator
- Posty: 6684
- Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
- Przebieg: 131000
- Silnik: 1.4 V8 + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował: 320 razy
- Otrzymał podziękowań: 346 razy
No i moja bestia doczekała się odświeżonych bębnów
Swoją drogą aż się dziwię że po raptem trzech miesiącach użytkowania tak bardzo rdza na bębny wlazła.
Przednie zaciski tylko wyczyściłem i zostały srebrne.
Przy okazji manewrów wszystkie kółka wymyte dokładnie od wewnętrznej strony
Swoją drogą aż się dziwię że po raptem trzech miesiącach użytkowania tak bardzo rdza na bębny wlazła.
Przednie zaciski tylko wyczyściłem i zostały srebrne.
Przy okazji manewrów wszystkie kółka wymyte dokładnie od wewnętrznej strony
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Tomek
- Moderator
- Posty: 6684
- Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
- Przebieg: 131000
- Silnik: 1.4 V8 + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował: 320 razy
- Otrzymał podziękowań: 346 razy
Wczoraj trochę popracowałem nad swoim bolidem.
Dokładnie umyty, potem wyczyszczony dokładnie z kropek smoły z dróg, potem jeszcze raz umyty dla lepszego efektu a potem wosk.
A na koniec spadł deszcz
Ale jaki fajny efekt kropelkowania
Dokładnie umyty, potem wyczyszczony dokładnie z kropek smoły z dróg, potem jeszcze raz umyty dla lepszego efektu a potem wosk.
A na koniec spadł deszcz
Ale jaki fajny efekt kropelkowania
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.