przewody wysokiego napięcia [1.4 8V]
- mwas
- Prezes
- Posty: 6950
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 402 razy
- Otrzymał podziękowań: 949 razy
- Kontakt:
Re: przewody wysokiego napięcia [1.4 8V]
Toż to jak za darmo ! Za te pieniądze chyba sam je zakupię i wymienię profilaktycznie, bo od nowości nic z nimi nie robiłem
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
- Tomek
- Moderator
- Posty: 6684
- Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
- Przebieg: 131000
- Silnik: 1.4 V8 + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował: 320 razy
- Otrzymał podziękowań: 346 razy
Re: przewody wysokiego napięcia [1.4 8V]
Wymieniłem dzisiaj te przewody.
Troszkę jestem zaskoczony, bo w mojej bestii fabrycznie były przewody CHAMPION. Byłem przekonany że znajdę tam coś bardziej włoskiego.
Teraz zapytanie:
nigdy nie zwracałem na to uwagi, ale na przewodach są napisane jakieś klasy...
Na Championach był napis Klasa B,
a na Magneti Marelli jest napis Klasa D.
Ktoś wie o co chodzi z tymi klasami???
W każdym razie po wymianie odpaliłem auto, i działa
P.S. Cewka też jest CHAMPION.
-- 7 cze 2014, o 21:34 --
Oooo.. se znalazłem...
Troszkę jestem zaskoczony, bo w mojej bestii fabrycznie były przewody CHAMPION. Byłem przekonany że znajdę tam coś bardziej włoskiego.
Teraz zapytanie:
nigdy nie zwracałem na to uwagi, ale na przewodach są napisane jakieś klasy...
Na Championach był napis Klasa B,
a na Magneti Marelli jest napis Klasa D.
Ktoś wie o co chodzi z tymi klasami???
W każdym razie po wymianie odpaliłem auto, i działa
P.S. Cewka też jest CHAMPION.
-- 7 cze 2014, o 21:34 --
Oooo.. se znalazłem...
Klasy przewodów (A, B, C, D, E, F) to klasy jakościowe.
NIEPRAWDA! Według normy ISO 3808 są to klasy odporności temperaturowej,
A - odpowiada najniższej odporności temperaturowej, F - najwyższej. Jakość i odporność temperaturowa to dwie różne rzeczy. Przewody mogą być bardzo wysokiej jakości i jednocześnie odpowiadać standardom klasy C lub D, a nie E lub F.
- Tomek
- Moderator
- Posty: 6684
- Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
- Przebieg: 131000
- Silnik: 1.4 V8 + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował: 320 razy
- Otrzymał podziękowań: 346 razy
Re: przewody wysokiego napięcia [1.4 8V]
Wymieniłem te przewody trzy dni temu... i jestem bardzo pozytywnie zaskoczony efektem.
Jakoś lepiej zaczęło auto jeździć. Nie wiem czy to efekt placebo, i czy mi się tylko wydaje, ale wcześniej jakoś śmielej trzeba było "pedałem" gazu operować.... obecnie auto jest "chętniejsze" do jazdy, lepiej się zbiera z niskich obrotów.
Jest lepiej, chociaż wcześniej też było poprawnie, ale teraz lepiej
Jakoś lepiej zaczęło auto jeździć. Nie wiem czy to efekt placebo, i czy mi się tylko wydaje, ale wcześniej jakoś śmielej trzeba było "pedałem" gazu operować.... obecnie auto jest "chętniejsze" do jazdy, lepiej się zbiera z niskich obrotów.
Jest lepiej, chociaż wcześniej też było poprawnie, ale teraz lepiej
-
- klubowicz
- Posty: 1646
- Rejestracja: 08 gru 2009, 14:42
- Przebieg: 163000
- Silnik: 1.3 IMA
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Pniów
- Podziękował: 17 razy
- Otrzymał podziękowań: 43 razy
Re: przewody wysokiego napięcia [1.4 8V]
może włączyłeś ukryte turbodoładowanieTomek pisze:chociaż wcześniej też było poprawnie, ale teraz lepiej
Henia ;-) red milano
- buhert
- klubowicz
- Posty: 942
- Rejestracja: 20 gru 2009, 23:13
- Lokalizacja: Polska
- Otrzymał podziękowań: 31 razy
Re: przewody wysokiego napięcia [1.4 8V]
Jak masz to podrzuć jakieś kody (oznaczenia) z Championów i z MM z pudełka - poszukam u Siebie.
Przewody powinno się zmieniać od czasu do czasu bo nic nie jest wieczne a jednak różnica po wymianie będzie odczuwalna (jeśli stare były zużyte).
Czekam na kody to sprawdzę cenę itd.
Przewody powinno się zmieniać od czasu do czasu bo nic nie jest wieczne a jednak różnica po wymianie będzie odczuwalna (jeśli stare były zużyte).
Czekam na kody to sprawdzę cenę itd.
- Tomek
- Moderator
- Posty: 6684
- Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
- Przebieg: 131000
- Silnik: 1.4 V8 + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował: 320 razy
- Otrzymał podziękowań: 346 razy
Re: przewody wysokiego napięcia [1.4 8V]
Nie znam się na tych numerach... zrobiłem fotkę.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Sebek
- klubowicz
- Posty: 1247
- Rejestracja: 04 sty 2014, 20:09
- Przebieg: 100
- Silnik: 1.0 Turbo
- Rocznik: 2023
- Lokalizacja: SWD
- Podziękował: 161 razy
- Otrzymał podziękowań: 134 razy
Re: przewody wysokiego napięcia [1.4 8V]
Wszędzie ta Chińszczyzna
FSO 1500, SKODA FAVORIT lpg BRC, FIAT SIENA lpg BRC, RENAULT CLIO II dCi, FIAT LINEA lpg TARTARINI, RENAULT CLIO V, SKODA KAMIQ
- mwas
- Prezes
- Posty: 6950
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 402 razy
- Otrzymał podziękowań: 949 razy
- Kontakt:
Re: przewody wysokiego napięcia [1.4 8V]
Umieszczam tutaj, żeby nie zgięło gdzieś w gąszczu wątków na forum - informacje od helletica z innego wątku:
Wygląda więc na to, że ta chińszczyzna to strzał w stopę Ciekawy jestem jakości przewodów spod szyldu Bosch'a Tak czy inaczej apetyt na przewody Magneti Marelli mi przeszedł, widać, że tutaj cena idzie w parze z jakościąhelletic pisze:UWAGA ODNOŚNIE KABLI WN MAGNETI MARELLI
Nie kupujcie tego shitu!!! Dziś przy zdejmowaniu jednego z kabli, trzymałem za to zgrubienie obejmujące świecę. Po zdjęciu kabla WN okazało się, że blaszka obejmująca elektrodę świecy została na niej. Drugi kabel już lata jak żyd po pustym sklepie i na dobrą sprawę, chyba trzyma się na słowo honoru. Ja tam tego g...a już nie kupię!
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
-
- klubowicz
- Posty: 344
- Rejestracja: 04 cze 2016, 8:30
- Przebieg: 0
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 29 razy
Re: przewody wysokiego napięcia [1.4 8V]
Panowie czy przewody do linea 1.4 77km z firmy champion mają wejście do cewki takie jak ngk i oryginał z takim drucikiem, zawleczką ? Czy może mają samą tulejkę? Chciałem zamówić oryginał z allegro ale przyszły jakieś podróbki (brak oznaczeń modelu, znaczków fiat czy napisów fiat i wejście od str cewki tam była sama rurka srebrna powleczona gumą ) Zdjęcia przewodów ngk (z internetu bo ngk zamówine mają kolor - miedziany i wejscie do cewki jak oryginał , oraz zdjęcie tych niby oryginałów z allegro (w woreczku) I oryginał z auta gdzie widać moja dłoń .
Wysłane z mojego SM-G770F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G770F przy użyciu Tapatalka
- mwas
- Prezes
- Posty: 6950
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 402 razy
- Otrzymał podziękowań: 949 razy
- Kontakt:
Re: przewody wysokiego napięcia [1.4 8V]
Z tego co wiem (tak mi się przynajmniej wydaje ), na pierwszy montaż szły właśnie kable firmy Champion, więc powinien to być "oryginał"
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM