Niczego tam nie spawaj! Jak obciąłeś i nie da się przykręcić to koniec - wymiana.
Amortyzatory wymienia się parami.
Pytałeś jakiej firmy kupić? "Co kraj to obyczaj", na forum jest wiele odpowiedzi na ten temat, opinie są różne.
Niczego tam nie spawaj! Jak obciąłeś i nie da się przykręcić to koniec - wymiana.
Jeśli przy kręceniu kierownicą nie ma żadnych niepokojących dźwięków, to znaczy, że łożyska amortyzatorów na chwilę obecną są sprawne Natomiast stuknięcia w momentach zmian przyśpieszenia samochodu mogą wynikać z innych elementów, jak łączniki stabilizatora, sworznie wahaczy, coś niedobrego na końcówce drążka kierowniczego czy... takie banalne, ale jednak - niedokręcone koło Uwierz mi -kilka razy miałem tak, że śruby na kole mi się poluzowały (po wymianie kół na zimowe) i napitalało z zawieszenia Swoją drogą - chyba czeka mnie wymiana śrub mocujących koła, bo oryginały są już mocno sfatygowane