Cześć.
Jakieś pół roku temu wysunął mi się na kilka milimetrów kielich półosi (od strony kierowcy) no i zaczęło cieknąć. Samochód był w warsztacie, wymienili uszczelniacz, wsadzili półoś i wszystko było ok. Do przedwczoraj :( - pod samochodem wielka plama oleju i wyciek w tym samym miejscu przy kielichu ze skrzyni. Widać wyraźnie wybłyszczoną powierzchnie która pracuje pewnie w uszczelniaczu. Czyli..... znów się cholera wysunęła. Po rozmowie ze znajomym mechanikiem, powiedział że muszę kupić nowy: uszczelniacz, zabezpieczenie kielicha i olej. Uszczelniacz i olej mam, zabezpieczenia nigdzie nie mogę dostać.
Gdzie ten element zdobyć? Albo od czego można go założyć? Grande-Putno ma taki sam? Można go kupić? Gdzie?
Dzięki za podpowiedzi, sprawa dość pilna.
Zabezpieczenie na końcu osi kielicha półośki (szukam)
- Alan
- klubowicz
- Posty: 53
- Rejestracja: 26 lip 2015, 20:55
- Przebieg: 68000
- Silnik: 1.4 16V LPG
- Rocznik: 2018
- Lokalizacja: WLKP
- Podziękował: 18 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Zabezpieczenie na końcu osi kielicha półośki (szukam)
Była: LINEA 1.4 8V DYNAMIC + LPG-Stag4 (została w rodzinie)
Jest: TIPO 1.4 16V LOUNGE + LPG-BRC
Jest: TIPO 1.4 16V LOUNGE + LPG-BRC
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5150
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 276000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 399 razy
- Otrzymał podziękowań: 652 razy
Re: Zabezpieczenie na końcu osi kielicha półośki (szukam)
Nie czytałem, ale może coś znajdziesz viewtopic.php?t=5012
smak56
* * * *
* * * *
- Alan
- klubowicz
- Posty: 53
- Rejestracja: 26 lip 2015, 20:55
- Przebieg: 68000
- Silnik: 1.4 16V LPG
- Rocznik: 2018
- Lokalizacja: WLKP
- Podziękował: 18 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Zabezpieczenie na końcu osi kielicha półośki (szukam)
Dzięki za link, przeczytałem. Ogólnie u mnie cieknięcie pojawiło się po lekkim wysunięciu półośki (kielicha) ze skrzyni. Nie wiem tylko dlaczego się wysunęła; tak jakby miało nie trzymać zabezpieczenie na końcu kielicha. No nic, jutro do warsztatu i zobaczy się co jest powodem.
Była: LINEA 1.4 8V DYNAMIC + LPG-Stag4 (została w rodzinie)
Jest: TIPO 1.4 16V LOUNGE + LPG-BRC
Jest: TIPO 1.4 16V LOUNGE + LPG-BRC