Sony CDX-G3100UV podłączenie
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 25 cze 2020, 20:43
- Przebieg: 0
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Podziękował: 2 razy
Sony CDX-G3100UV podłączenie
Witam.Proszę o pomoc w podłączeniu radioodtwarzacza Sony z tytułu tematu, do Fiata Linea ver active. Podaje w załączniku zdjecia kości iso radia i gniazda w samochodzie.Z góry dziękuję za pomoc.Pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- zibi186
- klubowicz
- Posty: 1846
- Rejestracja: 09 lis 2012, 3:19
- Przebieg: 195000
- Silnik: 1.4 T-jet + lpg
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: k / Pszczyny
- Podziękował: 336 razy
- Otrzymał podziękowań: 152 razy
Re: Sony CDX-G3100UV podłączenie
Myślę że zdjęcia niewiele wnoszą . Przydał by się schemat podłączenia ze sprzętu .
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 25 cze 2020, 20:43
- Przebieg: 0
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Podziękował: 2 razy
Re: Sony CDX-G3100UV podłączenie
Dziękuję Panowie za odpowiedzi Spróbuję dziś zmostkować przewody.W załączniku daję zdjęcie schematu instalacji z instrukcji radia .Jestem w temacie laikiem więc mnie ona nie wiele mówi.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- klubowicz
- Posty: 344
- Rejestracja: 04 cze 2016, 8:30
- Przebieg: 0
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 29 razy
Re: Sony CDX-G3100UV podłączenie
Tylko trzeba zobaczyć czy nie będzie ci rozładowywać aku . No bo np alpine nie lubi mostkowania zasilania i pamięci radia bo w mig rozładuje aku.
Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
- mwas
- Prezes
- Posty: 6950
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 402 razy
- Otrzymał podziękowań: 949 razy
- Kontakt:
Re: Sony CDX-G3100UV podłączenie
Bierzcie proszę pod uwagę, że zmostkowanie przewodów czerwonego i żółtego będzie skutkowało tym, że radio nie będzie się włączało i wyłączało automatycznie po przekręceniu kluczyka Do przewodu czerwonego w kostce od radia powinien być doprowadzony tzw. "plus po stacyjce"
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
- Tomek
- Moderator
- Posty: 6684
- Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
- Przebieg: 131000
- Silnik: 1.4 V8 + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował: 320 razy
- Otrzymał podziękowań: 346 razy
Re: Sony CDX-G3100UV podłączenie
Mostek jest najprostszą metodą aby aftermarketowe radio zadziałało.
Jak się nie chce podnosić ręki i naciskać guziczka to można się bawić w ciągnięcie plusa po stacyjce.
W kostce Linei tam gdzie powinien być plus po stacyjce jest niestety stały plus. A tam gdzie powinien być stały plus.. nie ma nic. Trzeba o tym pamiętać.
Jak się nie chce podnosić ręki i naciskać guziczka to można się bawić w ciągnięcie plusa po stacyjce.
W kostce Linei tam gdzie powinien być plus po stacyjce jest niestety stały plus. A tam gdzie powinien być stały plus.. nie ma nic. Trzeba o tym pamiętać.
- mwas
- Prezes
- Posty: 6950
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 402 razy
- Otrzymał podziękowań: 949 razy
- Kontakt:
Re: Sony CDX-G3100UV podłączenie
Tomek, ale to też zależy od wersji wyposażenia Tam, gdzie było radio fabryczne, to jest taka sytuacja, jak opisujesz, ale w wersjach Active, gdzie nie było fabrycznego radia, to powinna być pociągnięta do kostki "pełna" instalacja razem z "plusem po stacyjce"
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
- Tomek
- Moderator
- Posty: 6684
- Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
- Przebieg: 131000
- Silnik: 1.4 V8 + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował: 320 razy
- Otrzymał podziękowań: 346 razy
Re: Sony CDX-G3100UV podłączenie
Heh.. no właśnie niekoniecznie.
Spójrz na pierwsze zdjęcie w tym temacie. Ewidentnie wersja Activ, a w kostce widzę tylko dwa piny. Masa oraz plus, tam gdzie powinien być plus po stacyjce.
Bez mostka lub pociągnięcia dodatkowego kabelka nie zadziała.
Spójrz na pierwsze zdjęcie w tym temacie. Ewidentnie wersja Activ, a w kostce widzę tylko dwa piny. Masa oraz plus, tam gdzie powinien być plus po stacyjce.
Bez mostka lub pociągnięcia dodatkowego kabelka nie zadziała.