Ogłoszenia z Linkami
- adamson
- klubowicz
- Posty: 2375
- Rejestracja: 11 gru 2009, 19:46
- Przebieg: 41000
- Silnik: 1.4 16V Turbo
- Rocznik: 2018
- Lokalizacja: SW / Świętochłowice / O. S.
- Podziękował: 338 razy
- Otrzymał podziękowań: 195 razy
Re: Ogłoszenia z Linkami
A ten to samo w kółko
Nie pisz buhert o oszczędnościach, bo przez 10 lat z hakiem zrobiłeś niecałe 70 tys. .
Nie pisz buhert o oszczędnościach, bo przez 10 lat z hakiem zrobiłeś niecałe 70 tys. .
FIAT TIPO HB Lounge 1.4 T-jet 120 KM
- adamson
- klubowicz
- Posty: 2375
- Rejestracja: 11 gru 2009, 19:46
- Przebieg: 41000
- Silnik: 1.4 16V Turbo
- Rocznik: 2018
- Lokalizacja: SW / Świętochłowice / O. S.
- Podziękował: 338 razy
- Otrzymał podziękowań: 195 razy
- mwas
- Prezes
- Posty: 6950
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 402 razy
- Otrzymał podziękowań: 949 razy
- Kontakt:
Re: Ogłoszenia z Linkami
Wygląda ładnie Jeśli chodzi o budę, to chyba wiesz na co zwracać uwagę, trochę już z nami jesteś Jeśli chodzi o napęd, to może niech się wypowiedzą posiadacze multijetów, ale ja bym sprawdził, poziom oleju, po odpaleniu czy nie dymi, czy równo chodzi i czy nie słychać czegoś niepokojącego z okolic rozrządu Oczywiście jazda próbna obowiązkowa i wtedy sprawdzenie, jak auto reaguje na pedał przyśpieszenia itp W zawieszeniu to chyba do sprawdzenia standard - czy nie ma luzów, czy sprężyny całe, czy łożyska amorów z przodu są OK (nie skrzypi/stuki podczas ruchów kierownicą)
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
- Fiacik
- klubowicz
- Posty: 1301
- Rejestracja: 25 wrz 2014, 15:16
- Przebieg: 27000
- Silnik: 1,0 TSI-110KM
- Rocznik: 2019
- Lokalizacja: Żywiec
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 144 razy
Re: Ogłoszenia z Linkami
Jeżeli chodzi o układ napędowy - mam tu na myśli silnik i sprzęgło ( na skrzynie biegów nie słyszałem narzekań ) to przede wszystkim należy sprawdzić :
- silnik czy nie ma wycieków co w tych silnikach raczej się nie zdarza + poziom oleju ( jeżeli właściciel dbał i był świadomy zagrożenia wynikającego
ze zbyt małego poziomu oleju ( chodzi o rozrząd ) to ten poziom powinien być zasadniczo powyżej średniej oznaczonej na bagnecie.
Turbo też należy dobrze obejrzeć , jak będzie sucho to o,key.
- sprzęgło - przy zmianie biegów ( góra/dół ) w czasie jazdy często ( ale nie zawsze ) słychać lekkie stuknięcie dochodzące jakby z tyłu samochodu
co jest objawem normalnej pracy bo auto nie posiada koła dwumasowego . Aby sprzęgła nie ,, zerwać " auto zostało wyposażone
W zabezpieczenie przeciążeniowe objawiające się brakiem uzyskania na postoju przy wciśniętym sprzęgle więcej niż ok. 2200 obr/min.
Uniemożliwia to też ,, dowcipnym mechanikom " ruszanie z miejsca nazywane strzelaniem ze sprzęgła co go niszczy.
Poza tym to przecież diesel common rail i jeżeli pompa paliwa pracuje prawidłowo to samochód powinien płynnie przyśpieszać powyżej 2000 obr/min
a powyżej ok. 2600 obr/min bardzo zdecydowanie co daje frajdę z jazdy zwłaszcza przy wyprzedzaniu . I tak jest aż do 4000 obr/min ( moc max ) i szybkości
160 km/godz. Dodatkowa frajda to spojrzenie na średnie spalanie - u mnie to przeciętnie 5,4 litra na setkę , a nogę mam raczej ciężką .
Jak ktoś lubi bawić się w eko driving to zejście poniżej 5 litrów nie jest żadnym osiągnięciem .
Dodatkowej dynamiki dodaje też stosowanie lepszego paliwa typu BP Ultimate ,LOTOS Dynamic - próbowałem tylko dwukrotnie na zwykłym i jest u mnie
zdecydowana różnica .
Dobrze by też było odpalić auto zimne co pomoże stwierdzić w jakim stanie są świece żarowe .
Jedna uwaga wydaje mi się cenna - ponieważ to diesel to trochę inaczej jeździ niż benzyniak i tak ze 2 tygodnie trzeba trochę potrenować aby w pełni
wykorzystywać jego walory .
- silnik czy nie ma wycieków co w tych silnikach raczej się nie zdarza + poziom oleju ( jeżeli właściciel dbał i był świadomy zagrożenia wynikającego
ze zbyt małego poziomu oleju ( chodzi o rozrząd ) to ten poziom powinien być zasadniczo powyżej średniej oznaczonej na bagnecie.
Turbo też należy dobrze obejrzeć , jak będzie sucho to o,key.
- sprzęgło - przy zmianie biegów ( góra/dół ) w czasie jazdy często ( ale nie zawsze ) słychać lekkie stuknięcie dochodzące jakby z tyłu samochodu
co jest objawem normalnej pracy bo auto nie posiada koła dwumasowego . Aby sprzęgła nie ,, zerwać " auto zostało wyposażone
W zabezpieczenie przeciążeniowe objawiające się brakiem uzyskania na postoju przy wciśniętym sprzęgle więcej niż ok. 2200 obr/min.
Uniemożliwia to też ,, dowcipnym mechanikom " ruszanie z miejsca nazywane strzelaniem ze sprzęgła co go niszczy.
Poza tym to przecież diesel common rail i jeżeli pompa paliwa pracuje prawidłowo to samochód powinien płynnie przyśpieszać powyżej 2000 obr/min
a powyżej ok. 2600 obr/min bardzo zdecydowanie co daje frajdę z jazdy zwłaszcza przy wyprzedzaniu . I tak jest aż do 4000 obr/min ( moc max ) i szybkości
160 km/godz. Dodatkowa frajda to spojrzenie na średnie spalanie - u mnie to przeciętnie 5,4 litra na setkę , a nogę mam raczej ciężką .
Jak ktoś lubi bawić się w eko driving to zejście poniżej 5 litrów nie jest żadnym osiągnięciem .
Dodatkowej dynamiki dodaje też stosowanie lepszego paliwa typu BP Ultimate ,LOTOS Dynamic - próbowałem tylko dwukrotnie na zwykłym i jest u mnie
zdecydowana różnica .
Dobrze by też było odpalić auto zimne co pomoże stwierdzić w jakim stanie są świece żarowe .
Jedna uwaga wydaje mi się cenna - ponieważ to diesel to trochę inaczej jeździ niż benzyniak i tak ze 2 tygodnie trzeba trochę potrenować aby w pełni
wykorzystywać jego walory .
Piękna kobieta to niezbędny element wyposażenia pięknego auta
- luk006
- klubowicz
- Posty: 131
- Rejestracja: 13 cze 2011, 22:55
- Przebieg: 18972
- Silnik: 1,4 77KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 8 razy
Re: Ogłoszenia z Linkami
Dzięki za pomoc i odpowiedzi Panowie. Jutro wybieramy się obejrzeć samochód. Ciekawe co zastaniemy na miejscu?
kiedyś Linea 1,4 77 KM ale żona zrobiła tuning optyczny przy wymuszeniu pierwszeństwa. Obecnie rumuńsko-francuski cud technologiczny w osobie Drakuli Lodgy.
- mwas
- Prezes
- Posty: 6950
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 402 razy
- Otrzymał podziękowań: 949 razy
- Kontakt:
Re: Ogłoszenia z Linkami
Z Wałbrzycha będziesz ciągnął do Torunia ? No SZACUN Trzymam kciuki, żeby wszystko było OK i żebyś nie jechał taki kawał na darmo, chociaż... w Toruniu zawsze coś ciekawego można znaleźć
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
- michalexc
- klubowicz
- Posty: 345
- Rejestracja: 24 sie 2015, 22:15
- Przebieg: 137000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował: 104 razy
- Otrzymał podziękowań: 49 razy
Re: Ogłoszenia z Linkami
życzę powodzenia -wierzę ,że dołączysz to elitarnego grona posiadaczy Multijeta na forum z silnika będziesz zadowolony.Egzemplarz wygląda dobrze,ogłoszenie widziałem już jakiś tydzień temu.Jeśli przebieg się potwierdzi (myślę ,że prywatnie nikt nie grzebał przy nim) i stan wizualny to jutro wrócisz na kołach.Ja przyznam ,że celowałem w T-Jeta ,ew.77 KM ale z minimalnym przebiegiem.Za rozsądne pieniądze trafił mi się diesel i to emotion.Przbieg 95kkm i cena pratkycznie taka jak ta z Torunia.Kupowałem 1.5 roku temu.Do zrobienia dwie obcierki na zderzakach i do kupienia opony lato.Uwielbiam nim jeździć.Mały silnik ,ale moment obr.robi swoje.Jedyne co przeszkadza to krótka jedynka ,ale to kwestia przyzwczajenia.Po 2 miesiącach już wiedziałem co ten silnik lubi.O spalaniu nie dyskutujemy bo benzyniakom zrobi się przykro.Przeczytałem kilka postów wyżej ,że masz się nakierować na T-Jeta z gazem bo to "lepsze auto" haha rzeczowa porada Uważam ,że te dwa silniki to mimo wszystko udane konstrukcje.Każda ma jakieś wady ,ale to kosmetyka.
- luk006
- klubowicz
- Posty: 131
- Rejestracja: 13 cze 2011, 22:55
- Przebieg: 18972
- Silnik: 1,4 77KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 8 razy
Re: Ogłoszenia z Linkami
No i niestety wróciliśmy bez samochodu. Niestety, nie przypadł nam do gustu. Dla potomnych, może ktoś będzie zainteresowany, więc po krótce streszczę jak się sprawa przedstawia.
Najpierw plusy:
+ właściciel ma wszystkie niezbędne dokumenty do samochody, a dodatkowo plik faktur z ASO, ponieważ wszystko, lub prawie wszystko było robione w ASO, m.in.: egr, amory, hamulce. Jest to jeden jedyny właściciel tego auta;
+ przebieg, patrząc na faktury jest w 100% oryginalny;
+ właściciel deklaruje, że jedyną rzeczą malowaną w aucie był przedni zderzak - nie zmierzyłem niestety powłoki lakierniczej;
+ samochód ma od nowości pokrowce - zaglądałem pod pokrowiec na fotelu kierowcy - fotel wyglądał jak nowy;
+ silnik elegancko ubrudzony/zakurzony - nie zauważyłem na nim żadnych wycieków;
+ do auta są zimówki 15" na stalusach - nie popatrzyłem nawet w jakim stanie.
No i minusy:
- na pierwszy rzut oka auto nie przypadło nam do gustu - tak już jest, że albo coś się podoba albo nie - tu pierwsze wrażenie było negatywne. Dlaczego? O tym więcej poniżej;
- właściciel mówił, że jest kilka odrapań parkingowych. Ja chyba inaczej to sobie wyobrażałem i moja wina, że nie poprosiłem o więcej zdjęć - tylne prawe drzwi dość mocno i głęboko porysowane, do tego sąsiadujące nadkole również dość mocno przetarte - na pewno nie do zapastowania;
- na tylnych lewych drzwiach głęboka wgniota - myślę, że do wyciągnięcia;
- przednie błotniki w miejscu gdzie powinny być chlapacze zaczyna atakować ruda;
- felgi poobijane/odrapane;
- jedna z opon i chyba felga też uszkodzona od wjazdu w dziurę lub na krawężnik;
- jazda próbna:
* jak dla mnie sprzęgło za twarde, brało z samiusieńkiego dołu - to chyba można podregulować - gorzej jakby brało z góry?
* w samochodzie coś buczy - właściciel twierdzi, że to belki od bagażnika dachowego - kurde jeździłem nie raz z takimi belkami, w tym z najtańszymi kupionymi w Norauto i do 90 km/h była cisza, tymczasem tu już szumiało od 40-50 km/h. Prawdę powiedziawszy, nie sądzę by były to belki;
* coś ściąga w lewo;
* przy jeździe po nierównościach słychać było delikatne stuki z przedniego, lewego koła;
* silnik - niby pracował równo ale... Od najniższej temperatury co chwilę uruchamiał się wentylator na kilkadziesiąt sekund;
* na co dzień jeżdżę Peugeotem 208 1,4hdi 68KM i w tym Fiacie nie było w ogóle dynamiki. Przy obrotach powyżej 2 tys. i wciśnięciu pedału w podłogę czuć było większą dynamikę, ale wydaje mi się, że za słabo ciągnął;
* w aucie słychać było świst turbiny - czyżby to już końcówka, jeździłem kilkoma dizelkami i podobną sytuację miałem w jednym, w momencie kiedy turbina wybierała się już na łono Abrahama.
Właściciel wydaje mi się bardzo skory do negocjacji ceny - próbuje sprzedać auto od maja. Twierdzi, że w ASO, kiedy kupował nowego fiata oferowali mu za Linkę 10,5 tys. Śmiem twierdzić, że obecnie za zbliżoną kwotę oddałby auto. Generalnie bardzo mi się podobało to, że właściciel ma wszystkie papierzyska do auta i generalnie uczciwie przedstawia sytuację. Myślę, że auto jest warte kwoty ok 10-11 tys. jednak to ma być fura dla mojego taty i to on podjął decyzję o dalszym poszukiwaniu i rezygnacji z zakupu tego egzemplarza.
I to na tyle... Aaa i na koniec jeszcze luźna refleksja na temat naszych dróg. Pamiętam, że kiedyś - chyba w 2010 lub 2011 - przejeżdżałem przez Toruń jadąc do Ostródy czy Olsztyna. Wtedy to była droga przez mękę. Dziury, tiry, drogi krajowe, koleiny. Do Torunia chyba z 7h, do Ostórdy prawie 10. A teraz... 485 km w 3h 55 min jadąc na strzała i to do tego zgodnie z przepisami :-). Masakra!!! Jeśli chodzi o drogi to przez ostatnie 10 lat zrobiliśmy mega skok cywilizacyjny. U mnie na Dolnym często korzystam z A4, S8, A18 (choć tu akurat nie ma się czym chwalić) i S3. Dzisiaj jadąc do "Toronto" wspominaliśmy z tatą jak wyglądała jazda bez autostrad i "esek". Do Wrocławia godzinka, przez Wrocław dwie, a dalej kto to wie ;-).
Najpierw plusy:
+ właściciel ma wszystkie niezbędne dokumenty do samochody, a dodatkowo plik faktur z ASO, ponieważ wszystko, lub prawie wszystko było robione w ASO, m.in.: egr, amory, hamulce. Jest to jeden jedyny właściciel tego auta;
+ przebieg, patrząc na faktury jest w 100% oryginalny;
+ właściciel deklaruje, że jedyną rzeczą malowaną w aucie był przedni zderzak - nie zmierzyłem niestety powłoki lakierniczej;
+ samochód ma od nowości pokrowce - zaglądałem pod pokrowiec na fotelu kierowcy - fotel wyglądał jak nowy;
+ silnik elegancko ubrudzony/zakurzony - nie zauważyłem na nim żadnych wycieków;
+ do auta są zimówki 15" na stalusach - nie popatrzyłem nawet w jakim stanie.
No i minusy:
- na pierwszy rzut oka auto nie przypadło nam do gustu - tak już jest, że albo coś się podoba albo nie - tu pierwsze wrażenie było negatywne. Dlaczego? O tym więcej poniżej;
- właściciel mówił, że jest kilka odrapań parkingowych. Ja chyba inaczej to sobie wyobrażałem i moja wina, że nie poprosiłem o więcej zdjęć - tylne prawe drzwi dość mocno i głęboko porysowane, do tego sąsiadujące nadkole również dość mocno przetarte - na pewno nie do zapastowania;
- na tylnych lewych drzwiach głęboka wgniota - myślę, że do wyciągnięcia;
- przednie błotniki w miejscu gdzie powinny być chlapacze zaczyna atakować ruda;
- felgi poobijane/odrapane;
- jedna z opon i chyba felga też uszkodzona od wjazdu w dziurę lub na krawężnik;
- jazda próbna:
* jak dla mnie sprzęgło za twarde, brało z samiusieńkiego dołu - to chyba można podregulować - gorzej jakby brało z góry?
* w samochodzie coś buczy - właściciel twierdzi, że to belki od bagażnika dachowego - kurde jeździłem nie raz z takimi belkami, w tym z najtańszymi kupionymi w Norauto i do 90 km/h była cisza, tymczasem tu już szumiało od 40-50 km/h. Prawdę powiedziawszy, nie sądzę by były to belki;
* coś ściąga w lewo;
* przy jeździe po nierównościach słychać było delikatne stuki z przedniego, lewego koła;
* silnik - niby pracował równo ale... Od najniższej temperatury co chwilę uruchamiał się wentylator na kilkadziesiąt sekund;
* na co dzień jeżdżę Peugeotem 208 1,4hdi 68KM i w tym Fiacie nie było w ogóle dynamiki. Przy obrotach powyżej 2 tys. i wciśnięciu pedału w podłogę czuć było większą dynamikę, ale wydaje mi się, że za słabo ciągnął;
* w aucie słychać było świst turbiny - czyżby to już końcówka, jeździłem kilkoma dizelkami i podobną sytuację miałem w jednym, w momencie kiedy turbina wybierała się już na łono Abrahama.
Właściciel wydaje mi się bardzo skory do negocjacji ceny - próbuje sprzedać auto od maja. Twierdzi, że w ASO, kiedy kupował nowego fiata oferowali mu za Linkę 10,5 tys. Śmiem twierdzić, że obecnie za zbliżoną kwotę oddałby auto. Generalnie bardzo mi się podobało to, że właściciel ma wszystkie papierzyska do auta i generalnie uczciwie przedstawia sytuację. Myślę, że auto jest warte kwoty ok 10-11 tys. jednak to ma być fura dla mojego taty i to on podjął decyzję o dalszym poszukiwaniu i rezygnacji z zakupu tego egzemplarza.
I to na tyle... Aaa i na koniec jeszcze luźna refleksja na temat naszych dróg. Pamiętam, że kiedyś - chyba w 2010 lub 2011 - przejeżdżałem przez Toruń jadąc do Ostródy czy Olsztyna. Wtedy to była droga przez mękę. Dziury, tiry, drogi krajowe, koleiny. Do Torunia chyba z 7h, do Ostórdy prawie 10. A teraz... 485 km w 3h 55 min jadąc na strzała i to do tego zgodnie z przepisami :-). Masakra!!! Jeśli chodzi o drogi to przez ostatnie 10 lat zrobiliśmy mega skok cywilizacyjny. U mnie na Dolnym często korzystam z A4, S8, A18 (choć tu akurat nie ma się czym chwalić) i S3. Dzisiaj jadąc do "Toronto" wspominaliśmy z tatą jak wyglądała jazda bez autostrad i "esek". Do Wrocławia godzinka, przez Wrocław dwie, a dalej kto to wie ;-).
kiedyś Linea 1,4 77 KM ale żona zrobiła tuning optyczny przy wymuszeniu pierwszeństwa. Obecnie rumuńsko-francuski cud technologiczny w osobie Drakuli Lodgy.
- Fiacik
- klubowicz
- Posty: 1301
- Rejestracja: 25 wrz 2014, 15:16
- Przebieg: 27000
- Silnik: 1,0 TSI-110KM
- Rocznik: 2019
- Lokalizacja: Żywiec
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 144 razy
Re: Ogłoszenia z Linkami
Ciężko jest kupić auto ,, z dobrej ręki " - z Twojego opisu można wywnioskować, że tych wad jest na pewno więcej . Ale ,, szukajcie a znajdziecie ",
życzę powodzenia .
życzę powodzenia .
Piękna kobieta to niezbędny element wyposażenia pięknego auta
- mwas
- Prezes
- Posty: 6950
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 402 razy
- Otrzymał podziękowań: 949 razy
- Kontakt:
Re: Ogłoszenia z Linkami
Strasznie szkoda, że mieliście wycieczkę bez efektów Dobrze, że prześwietliłeś auto i dałeś znać pozostałym, tak w razie czego Mam tylko nadzieję, że w niedługim czasie dorwiecie egzemplarz warty uwagi nowego użytkownika a informacje zdobyte no forum będą podstawą do nabycia lub odrzucenia oferty
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
- michalexc
- klubowicz
- Posty: 345
- Rejestracja: 24 sie 2015, 22:15
- Przebieg: 137000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował: 104 razy
- Otrzymał podziękowań: 49 razy
Re: Ogłoszenia z Linkami
No to faktycznie więcej przeciw niż za.Nie zawsze trafią się za pierwszym.Szczerze to bym sie nie spodziewał że ma tyle wad.No co zrobić taka magia zdjęć i ogłoszeń.Powodzenia w dalszych poszukiwaniach
-
- klubowicz
- Posty: 1818
- Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
- Przebieg: 113000
- Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 27 razy
Re: Ogłoszenia z Linkami
Akurat znam to auto i ja uważam, że to normalnie użytkowane, NIC NIE KOMBINOWANE i bardzo warte zakupu auto. Jak auto jeździ to zazwyczaj ma ryski, wgniotki. Nikt przed sprzedażą nie wymienia czegoś w zawieszeniu (drążek, łączniki->groszowa sprawa) bo po 1 wygląda to na picowanie a po drugie tnie się koszty bo nikt nie dopłaci za nakład czasu i kasy na części i mechanika. Zwłaszcza jak już ma się nowe auto
Turbina działa właśnie tak jak opisałeś w tym modelu. Sprzęgło również tak chodzi w tym aucie (wymaga przyzwyczajenia, dla porównania 1,4 8V i T-Jet zupełnie inaczej chodzą). Wentylator przy włączonej klimie włącza się nawet na zimnym silniku. Reszta to drobiazgi. Silnik i skrzynia igiełka a to najważniejsze.
Pełen serwis, tylko na plusy wszystko. To nie jest nowe auto z salonu i cena też nie ta
Ja w marcu kupiłem drugą Lineę i miała już 4 przycierki (1 z mojej winy). A pierwsza, którą mam od nowości to ma pełno obić, rys, wgnieceń (z czego tylko 2 są naszą sprawką).
Można oczywiście kombinować przed sprzedażą... pytanie po co?
Turbina działa właśnie tak jak opisałeś w tym modelu. Sprzęgło również tak chodzi w tym aucie (wymaga przyzwyczajenia, dla porównania 1,4 8V i T-Jet zupełnie inaczej chodzą). Wentylator przy włączonej klimie włącza się nawet na zimnym silniku. Reszta to drobiazgi. Silnik i skrzynia igiełka a to najważniejsze.
Pełen serwis, tylko na plusy wszystko. To nie jest nowe auto z salonu i cena też nie ta
Ja w marcu kupiłem drugą Lineę i miała już 4 przycierki (1 z mojej winy). A pierwsza, którą mam od nowości to ma pełno obić, rys, wgnieceń (z czego tylko 2 są naszą sprawką).
Można oczywiście kombinować przed sprzedażą... pytanie po co?
- luk006
- klubowicz
- Posty: 131
- Rejestracja: 13 cze 2011, 22:55
- Przebieg: 18972
- Silnik: 1,4 77KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 8 razy
Re: Ogłoszenia z Linkami
Duskap - wskaż proszę gdzie napisałem, że coś jest kombinowane, bo szukam, czytam i nie mogę znaleźć :-(.
Starałem się przedstawić najrzetelniej stan samochodu. W moim odczuciu ma kilka zalet ale i nie jest pozbawiony wad. Pisałem przecież, że właściciel ma faktury itp. (zresztą sprawiał wrażenie bardzo w porządku człowieka), ale tak już jest, że oglądając samochód albo Ci on przypada do gustu i ustalasz z właścicielem cenę, albo odpuszczasz sobie i szukasz dalej. Zdaję sobie sprawę, że auto nie jest nowe i pewne rzeczy jestem w stanie zaakceptować, jednak pewnych nie zaakceptuje i tyle.
Starałem się przedstawić najrzetelniej stan samochodu. W moim odczuciu ma kilka zalet ale i nie jest pozbawiony wad. Pisałem przecież, że właściciel ma faktury itp. (zresztą sprawiał wrażenie bardzo w porządku człowieka), ale tak już jest, że oglądając samochód albo Ci on przypada do gustu i ustalasz z właścicielem cenę, albo odpuszczasz sobie i szukasz dalej. Zdaję sobie sprawę, że auto nie jest nowe i pewne rzeczy jestem w stanie zaakceptować, jednak pewnych nie zaakceptuje i tyle.
kiedyś Linea 1,4 77 KM ale żona zrobiła tuning optyczny przy wymuszeniu pierwszeństwa. Obecnie rumuńsko-francuski cud technologiczny w osobie Drakuli Lodgy.
-
- klubowicz
- Posty: 1818
- Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
- Przebieg: 113000
- Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 27 razy
Re: Ogłoszenia z Linkami
Wskaż proszę gdzie napisałem, że napisałeś iż jest coś kombinowane. Nigdzie nie napisałem tego. Wyraziłem tylko swoją opinię dużymi literami, że auto nie jest kombinowane. W moim odczuciu to jedna z najlepszych ofert używanych Linei.luk006 pisze: ↑13 lis 2018, 8:09 Duskap - wskaż proszę gdzie napisałem, że coś jest kombinowane, bo szukam, czytam i nie mogę znaleźć :-(.
Starałem się przedstawić najrzetelniej stan samochodu. W moim odczuciu ma kilka zalet ale i nie jest pozbawiony wad. Pisałem przecież, że właściciel ma faktury itp. (zresztą sprawiał wrażenie bardzo w porządku człowieka), ale tak już jest, że oglądając samochód albo Ci on przypada do gustu i ustalasz z właścicielem cenę, albo odpuszczasz sobie i szukasz dalej. Zdaję sobie sprawę, że auto nie jest nowe i pewne rzeczy jestem w stanie zaakceptować, jednak pewnych nie zaakceptuje i tyle.
3 lata temu szukałem Linei dla szwagra pół roku. W tym roku również mu szukałem T-Jeta dwa miesiące. Sam też w tym roku kupiłem drugą używaną.
I żadna z tych 3 nie jest w tak ładnym stanie jak ta w ogłoszeniu. A po Twoim poście można odczuć (i patrząc na komentarze innych właśnie tak jest), że auto nie jest godne uwagi i z usterkami (a tak naprawdę żadna z wymienionych nie jest usterką).
Nie wiem czego szukasz po prostu... Bo jak na używane auto to jest ona wręcz w perfekcyjnym stanie. Może lepiej nowe Tipo w leasing wziąć?
-
- klubowicz
- Posty: 818
- Rejestracja: 03 lut 2018, 1:06
- Przebieg: 170000
- Silnik: 1,3 mjet
- Rocznik: 2007
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 60 razy
Re: Ogłoszenia z Linkami
To nie jest auto z salonu .
Najważniejszy jest silnik a w tym chyba jest ok. Buda też zdrowa , jedyny mankament to rdza i ona odstrasza . Rysy to żaden problem, korekta lakieru i po sprawie .
Najważniejszy jest silnik a w tym chyba jest ok. Buda też zdrowa , jedyny mankament to rdza i ona odstrasza . Rysy to żaden problem, korekta lakieru i po sprawie .