[ M ] Podłączenie tempomatu
-
- klubowicz
- Posty: 90
- Rejestracja: 18 lip 2018, 14:38
- Przebieg: 126000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Grudziądz
- Podziękował: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
Re: [ M ] Podłączenie tempomatu
No i w mojej linijce, też zagościł tempomat:
Przewody przeciągnięte "znanym szlakiem", za pomocą rurki węglowej. Przycięta manetka:
Zamontowana manetka (przyklejona od środka na klej cyjanoakrylowy):
Zastosowałem konektory od Punto 2. Niestety okazały się troszkę za grube i połamałem czerwoną blokadę pinów, więc musiałem założyć wszystko bez niej.
Koszt:
56zł manetka z przesyłką
15zł wtyczka z konektorami
Pozostało aktywować kontrolki, ale nie mam w tej chwili interfejsu.
PS Po długotrwałym odłączeniu aku kasuje się przebieg i dane z trip A i B.
Przewody przeciągnięte "znanym szlakiem", za pomocą rurki węglowej. Przycięta manetka:
Zamontowana manetka (przyklejona od środka na klej cyjanoakrylowy):
Zastosowałem konektory od Punto 2. Niestety okazały się troszkę za grube i połamałem czerwoną blokadę pinów, więc musiałem założyć wszystko bez niej.
Koszt:
56zł manetka z przesyłką
15zł wtyczka z konektorami
Pozostało aktywować kontrolki, ale nie mam w tej chwili interfejsu.
PS Po długotrwałym odłączeniu aku kasuje się przebieg i dane z trip A i B.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- karol_zydek
- klubowicz
- Posty: 258
- Rejestracja: 04 mar 2011, 18:17
- Przebieg: 170000
- Silnik: 1.4
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Dęblin, Radzionków
- Podziękował: 11 razy
- Otrzymał podziękowań: 39 razy
Re: [ M ] Podłączenie tempomatu
Jest problem. Może ktoś już takie coś miał albo ma pomysł co zrobić z tym fantem. Jak przekręcam stacyjkę to pokazuje mi ikonkę tempomatu mogę go włączyć (zaświeci się) i wyłączyć (zgaśnie) się jak odpalę auto to nie chce się włączyć. Miałem tak już od kilku miesięcy ale włączenie i włączenie silnika załatwiało sprawę i działało. Teraz niestety nie pomaga :( ktoś ma jakiś pomysł?
Pzdro Karol
- zibi186
- klubowicz
- Posty: 1848
- Rejestracja: 09 lis 2012, 3:19
- Przebieg: 195000
- Silnik: 1.4 T-jet + lpg
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: k / Pszczyny
- Podziękował: 335 razy
- Otrzymał podziękowań: 154 razy
Re: [ M ] Podłączenie tempomatu
Karol , myslę ze w pierwszej kolejnosci sprawdzil bym wszystkie dolożone przy montazu tempomatu złącza , luty itp . Jesli to nie pomoze , to chyba pozostanie rozkminiać sprawe w oparciu o schemat . . . Ale wyglada to tak jakby kostka stacyjki miala z tym cos wspolnego Pozdrawiam
- karol_zydek
- klubowicz
- Posty: 258
- Rejestracja: 04 mar 2011, 18:17
- Przebieg: 170000
- Silnik: 1.4
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Dęblin, Radzionków
- Podziękował: 11 razy
- Otrzymał podziękowań: 39 razy
Re: [ M ] Podłączenie tempomatu
Dzięki. W sobotę to zbadam. Dziwi mnie że przy włączonej stacyjce działa. A jak odpalę to nie reaguje.
Pzdro Karol
- adamson
- klubowicz
- Posty: 2375
- Rejestracja: 11 gru 2009, 19:46
- Przebieg: 41000
- Silnik: 1.4 16V Turbo
- Rocznik: 2018
- Lokalizacja: SW / Świętochłowice / O. S.
- Podziękował: 337 razy
- Otrzymał podziękowań: 195 razy
Re: [ M ] Podłączenie tempomatu
Karol, a jak stary masz akumulator?
Miałem podobne objawy, tzn. nie działał tempomat, gdy akum miał 8 lat, auto normalnie odpalało itd.
Po zakupie nowej baterii wszystko wróciło do normy.
Miałem podobne objawy, tzn. nie działał tempomat, gdy akum miał 8 lat, auto normalnie odpalało itd.
Po zakupie nowej baterii wszystko wróciło do normy.
FIAT TIPO HB Lounge 1.4 T-jet 120 KM
- karol_zydek
- klubowicz
- Posty: 258
- Rejestracja: 04 mar 2011, 18:17
- Przebieg: 170000
- Silnik: 1.4
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Dęblin, Radzionków
- Podziękował: 11 razy
- Otrzymał podziękowań: 39 razy
Re: [ M ] Podłączenie tempomatu
Hmm akumulator w miarę nowy. Może 3 lata. Ale sprawdzę stan jego naładowania. Dzięki!
Pzdro Karol
- mwas
- Prezes
- Posty: 6955
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 405 razy
- Otrzymał podziękowań: 950 razy
- Kontakt:
Re: [ M ] Podłączenie tempomatu
Na bank akumulator - sprawdzone niejednokrotnie
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
- karol_zydek
- klubowicz
- Posty: 258
- Rejestracja: 04 mar 2011, 18:17
- Przebieg: 170000
- Silnik: 1.4
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Dęblin, Radzionków
- Podziękował: 11 razy
- Otrzymał podziękowań: 39 razy
Re: [ M ] Podłączenie tempomatu
Mwas dzięki. Jak miernik mnie zmusi to w poniedziałek jadę po nowy;) dzięki Bogu że nie muszę pod blokiem grzebać:P
Pzdro Karol
- mwas
- Prezes
- Posty: 6955
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 405 razy
- Otrzymał podziękowań: 950 razy
- Kontakt:
Re: [ M ] Podłączenie tempomatu
Ale co dokładnie jest problemem ? Program wyświetla błąd podczas aktywacji kontrolki ? Czy aktywuje kontrolkę ale się ona nie świeci ? Robisz wszystko według opisu ? Tempomat w ogóle działa (utrzymuje prędkość) ?
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
-
- klubowicz
- Posty: 43
- Rejestracja: 13 lut 2019, 15:21
- Przebieg: 100000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Odesa
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: [ M ] Podłączenie tempomatu
tempomat dziala
nie ma kontrolki na panelu
- mwas
- Prezes
- Posty: 6955
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 405 razy
- Otrzymał podziękowań: 950 razy
- Kontakt:
Re: [ M ] Podłączenie tempomatu
W zakładce z testami sprawdź, czy w ogóle masz tą kontrolkę. Jaką masz wersję auta ? Zrób fotkę zegarów
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
- karollino
- klubowicz
- Posty: 781
- Rejestracja: 21 sty 2011, 11:10
- Przebieg: 182000
- Silnik: 1,4 77KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 104 razy
- Otrzymał podziękowań: 96 razy
Re: [ M ] Podłączenie tempomatu
mwas wydaje mi się że kolega mówi nam, że właśnie fabrycznie nie ma tej kontrolki. On ma wersję Active (zegary bez chromowanych ramek, wyświetlacz wielofunkcyjny najuboższy - tylko z godziną i kilometrami, no i osłona skrzynki bezpieczników czarna a nie szara/beżowa)
Fiat Linea Dynamic:
+ DRL
+ subwoofer i maty w drzwiach
+ lusterko wsteczne autochrom z kamerą cofania
+ elektryczna regulacja lędźwi
+ regulacja wysokości fotela pasażera
+ podłokietnik z nawiewem
+ klimatronik
+ tempomat
+ DRL
+ subwoofer i maty w drzwiach
+ lusterko wsteczne autochrom z kamerą cofania
+ elektryczna regulacja lędźwi
+ regulacja wysokości fotela pasażera
+ podłokietnik z nawiewem
+ klimatronik
+ tempomat
- mwas
- Prezes
- Posty: 6955
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 405 razy
- Otrzymał podziękowań: 950 razy
- Kontakt:
Re: [ M ] Podłączenie tempomatu
Akurat kolor osłony bezpieczników nie jest tutaj wyznacznikiem, bo ja też mam czarną a mam Dynamic'a Ale zegary właśnie już jak najbardziej Jeśli ma uboższą wersję, czyli ACTIVE, to niestety zegary stosowane w tej wersji z tym silnikiem fizycznie nie posiadają kontrolki tempomatu. Pozostaje więc albo się do tego przyzwyczaić, albo... podmienić zegary na takie z Dynamic'a A to jest do zrobieniakarollino pisze: ↑08 kwie 2019, 19:59 mwas wydaje mi się że kolega mówi nam, że właśnie fabrycznie nie ma tej kontrolki. On ma wersję Active (zegary bez chromowanych ramek, wyświetlacz wielofunkcyjny najuboższy - tylko z godziną i kilometrami, no i osłona skrzynki bezpieczników czarna a nie szara/beżowa)
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM