Może i dałoby się to zrobić, tylko zasadnicze pytanie: ale po co ?
[1.3] Wymiana filtra paliwa
- mwas
- Prezes
- Posty: 6935
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 218600
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 401 razy
- Otrzymał podziękowań: 943 razy
- Kontakt:
Re: [1.3] Wymiana filtra paliwa
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
-
- klubowicz
- Posty: 344
- Rejestracja: 04 cze 2016, 8:30
- Przebieg: 0
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 29 razy
Re: [1.3] Wymiana filtra paliwa
@mwas po to żeby można było spokojnie jeździć na rezerwie (kiedy sytuacja tego wymaga), bez obawy że pompa zassie coś z dna zbiornika. Żeby przedłużyć żywotność silnika, bo tankowane paliwo nie zawsze jest czyste, nawet gdy tankujemy na firmowej stacji, do tego nie posiadamy zbiorników z tworzywa czy nierdzewki więc proces korozji postępuje i zawsze coś na dno zbiornika spadnie, bo linea 1.4 8v to jedyne mi znane auto które nie ma filtra paliwa (tylko posiada pseudo filtr z dnie pompy paliwa)... Może dla części użytkowników nie są to ważne argumenty, ale mi osobiście przeszkadza brak filtra paliwa i nie chce robić "druciarni" .
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5140
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 275000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 395 razy
- Otrzymał podziękowań: 649 razy
Re: [1.3] Wymiana filtra paliwa
O jakim odpowietrzniku piszesz? Zaznacz na
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
smak56
* * * *
* * * *
-
- klubowicz
- Posty: 818
- Rejestracja: 03 lut 2018, 1:06
- Przebieg: 170000
- Silnik: 1,3 mjet
- Rocznik: 2007
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 60 razy
Re: [1.3] Wymiana filtra paliwa
Obok króccow paliwa na filtrze, nie wiem czy to dokładnie odpowietrznik ale wykrecilem założyłem że starego filtra.
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5140
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 275000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 395 razy
- Otrzymał podziękowań: 649 razy
Re: [1.3] Wymiana filtra paliwa
Jeżeli w tym miejscu się "pocił" tzn. że dostawał "lewe" powietrze. Wystarczyło dokręcić ten fabryczny odpowietrznik i powinno być dobrze.
Tak samo się zachowa (długie odpalanie) jak popuści podstawa filtra (czujnik wody).Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
smak56
* * * *
* * * *
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5140
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 275000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 395 razy
- Otrzymał podziękowań: 649 razy
Re: [1.3] Wymiana filtra paliwa
Może nie wiedzieli? Może (tak jak ja) nie maja dostępu i nie korzystają z internetu (wakacje).
Musisz zauważyć, że jeśli chodzi o silnik 1.3 mj, to jest nas tutaj zdecydowana mniejszość, a do tego nie mamy zbyt wielkich problemów.
A co do chęci pomocy (lub jej braku). Wiele razy pytałem na forum o czyszczenie EGR-a. Zrobiłeś to i jakoś opisu z wykonanej pracy nie widziałem, a na Twój problem każdy ma natychmiast odpowiedzieć. To tak nie działa.
smak56
* * * *
* * * *
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5140
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 275000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 395 razy
- Otrzymał podziękowań: 649 razy