Linea T-Jet Egon
- EGON
- Posty: 273
- Rejestracja: 05 gru 2015, 16:19
- Lokalizacja: Łódź
- Postawił Piwo;: razy
- Otrzymał Piw: razy
Re: Linea T-Jet Egon
Kolejny krok wymiana śruby nr7, śruba od turbosprężarki z filtrem.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Fiat Linea Emotion 1.4 T-Jet 2007
Re: Linea T-Jet Egon
Nie zapomnij o podkładkach nowych. Ja teraz przy wymianie oleju będę wymieniał śrubę 

Re: Linea T-Jet Egon
Nakładałeś pędzlem potem zmyłeś? Bo nie widzę tego preparatu dostępnego w spray’u

Re: Linea T-Jet Egon
Prawda jest taka, że wszystkie tego typu środki są przereklamowane i po czasie wyjdzie spowrotem.
Najlepszym rozwiązaniem jest wyczyszczenie do gołej blachy i podkład epoksydowy, jeżeli się nie uda reaktywny na to już normalna kolejność . Wszystko dwu składnikowe, żadne brunoxy ( nie mylić z podkładem epoksydowym), rstopy czy cortaniny itd.
Nie mam zamiaru się spierać, wiem to z doświadczenia i kilkunastu aut. Polecam fora typu lakiernik lub lakierowanko.
Oczywiście fajna robota i dobrze, że starasz się zatrzymać ruda, też tak działam tylko od kilku lat innymi środkami
Najlepszym rozwiązaniem jest wyczyszczenie do gołej blachy i podkład epoksydowy, jeżeli się nie uda reaktywny na to już normalna kolejność . Wszystko dwu składnikowe, żadne brunoxy ( nie mylić z podkładem epoksydowym), rstopy czy cortaniny itd.
Nie mam zamiaru się spierać, wiem to z doświadczenia i kilkunastu aut. Polecam fora typu lakiernik lub lakierowanko.
Oczywiście fajna robota i dobrze, że starasz się zatrzymać ruda, też tak działam tylko od kilku lat innymi środkami
- EGON
- Posty: 273
- Rejestracja: 05 gru 2015, 16:19
- Lokalizacja: Łódź
- Postawił Piwo;: razy
- Otrzymał Piw: razy
Re: Linea T-Jet Egon
Ja mam duże doświadczenie własnie głownie przy odbudowie klasyków i w walce z korozją. Podkład epoksydowy jest bardzo dobry ale to nie reaguje z rdzą, tylko chroni blachę przed rdzą. Reaktywny jest ok ale najlepsze na rdze są środki typu r-stop (wodniste). Oczywiście najlepsze jest piaskowanie i na to epoksyd. Tylko nie zawsze jest jak to zrobić. Ja uważam że trzeba działać i lepiej wcześniej niż później. Bardzo ważne jest zabezpieczenie profili zamkniętych póki rudej jeszcze nie widać. Moją już dostała w progi i podłużnice zabezpieczenie.Szczypior pisze: ↑22 maja 2018, 22:46Prawda jest taka, że wszystkie tego typu środki są przereklamowane i po czasie wyjdzie spowrotem.
Najlepszym rozwiązaniem jest wyczyszczenie do gołej blachy i podkład epoksydowy, jeżeli się nie uda reaktywny na to już normalna kolejność . Wszystko dwu składnikowe, żadne brunoxy ( nie mylić z podkładem epoksydowym), rstopy czy cortaniny itd.
Nie mam zamiaru się spierać, wiem to z doświadczenia i kilkunastu aut. Polecam fora typu lakiernik lub lakierowanko.
Oczywiście fajna robota i dobrze, że starasz się zatrzymać ruda, też tak działam tylko od kilku lat innymi środkami
Fiat Linea Emotion 1.4 T-Jet 2007
- EGON
- Posty: 273
- Rejestracja: 05 gru 2015, 16:19
- Lokalizacja: Łódź
- Postawił Piwo;: razy
- Otrzymał Piw: razy
Re: Linea T-Jet Egon
Auto już przerejestrowane trochę je wypucowałem i założyłem ledy (tak wiem że na wąsko) ale tutaj mi się najbardziej podoba.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Fiat Linea Emotion 1.4 T-Jet 2007
- EGON
- Posty: 273
- Rejestracja: 05 gru 2015, 16:19
- Lokalizacja: Łódź
- Postawił Piwo;: razy
- Otrzymał Piw: razy
Re: Linea T-Jet Egon
Linea otrzymała LPG i w ostatnim tygodniu wykonałem trasę Łódź-Karwia-Lądek Zdrój-Łódź ogólnie 1500km w międzyczasie na A8 wyskoczył ciekawy przebieg. Auto spisało się na medal tylko "skóra" z kierownicy się znaczenie zmarszczyła czas na jej wymianę.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Fiat Linea Emotion 1.4 T-Jet 2007
-
- klubowicz
- Posty: 106
- Rejestracja: 04 cze 2016, 8:30
- Przebieg: 0
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Otrzymał Piw: razy
Re: Linea T-Jet Egon
Najładniejszy kolor jaki może mieć Linea do tego najmnien widać brud
i najbogatsza wersja emotion hmm taka chciałem kupić ale wybrałem dynamic bo za dużo musiał bym dopłacić
- brałem auto z salonu.

