Brak mocy
- zibi186
- klubowicz
- Posty: 1846
- Rejestracja: 09 lis 2012, 3:19
- Przebieg: 195000
- Silnik: 1.4 T-jet + lpg
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: k / Pszczyny
- Podziękował: 336 razy
- Otrzymał podziękowań: 152 razy
Re: Brak mocy
Arek , cóż tu dodać . . . Chyba tylko tyle , że pośród użytkowników z podobnym problemem jesteś bodajże w najlepszej sytuacji finansowej - najmniej trzepnęło Cię to po kieszeni Dalszej bezawaryjnej jazdy życzę
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- zibi186
- klubowicz
- Posty: 1846
- Rejestracja: 09 lis 2012, 3:19
- Przebieg: 195000
- Silnik: 1.4 T-jet + lpg
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: k / Pszczyny
- Podziękował: 336 razy
- Otrzymał podziękowań: 152 razy
Re: Brak mocy
Ja mam również problemy na jałowym biegu -bije mocno koło pasowe. Jak poczytałem trochę o tym to łapie się za głowę ... Niecały rok temu robiony rozrząd a teraz jeszcze to.. Auto ma moc jednak mam wrażenie że na wolnych odgłosy pukania w pusty garnek pochodzą z okolic koła pasowego. Wstępnie już umówiony z mechanikiem koszt koła Dayco niecałe 300zł tylko pytanie czy to rzeczywiście ta część będzie do wymiany. Link do Video :
Jakieś sugestie moi drodzy ?
Jakieś sugestie moi drodzy ?
- zibi186
- klubowicz
- Posty: 1846
- Rejestracja: 09 lis 2012, 3:19
- Przebieg: 195000
- Silnik: 1.4 T-jet + lpg
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: k / Pszczyny
- Podziękował: 336 razy
- Otrzymał podziękowań: 152 razy
Re: Brak mocy
Nie ma pewności , że bicie kola pasowego które widzisz , to efekt uszkodzenia wlaśnie tego kola . Przeczytałes temat , więc wiesz że to kolo osadzone jest na kole zębatym walu . Jeśli " pada" u Ciebie ten nieszczesny klin kola zębatego ( jak to bylo w ostatnim opisanym przypadku ) i kolo zebate zaczyna bic , to pasowe bedzie bić tymbardziej . Trzeba sprawę obadać . A swoją drogą : niedawno jak piszesz robiles rozrząd . Czy kolo zębate wału też wymieniałes , czy nie ?
Re: Brak mocy
Jasne że nie co prawda dziwi mnie to że nie zwrócono na to uwagi w końcu człowiek po godzinach z dobrego ASO No ale cóż... ile może policzyć za robociznę ?zibi186 pisze: ↑24 kwie 2018, 17:54 Nie ma pewności , że bicie kola pasowego które widzisz , to efekt uszkodzenia wlaśnie tego kola . Przeczytałes temat , więc wiesz że to kolo osadzone jest na kole zębatym walu . Jeśli " pada" u Ciebie ten nieszczesny klin kola zębatego ( jak to bylo w ostatnim opisanym przypadku ) i kolo zebate zaczyna bic , to pasowe bedzie bić tymbardziej . Trzeba sprawę obadać . A swoją drogą : niedawno jak piszesz robiles rozrząd . Czy kolo zębate wału też wymieniałes , czy nie ?
- zibi186
- klubowicz
- Posty: 1846
- Rejestracja: 09 lis 2012, 3:19
- Przebieg: 195000
- Silnik: 1.4 T-jet + lpg
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: k / Pszczyny
- Podziękował: 336 razy
- Otrzymał podziękowań: 152 razy
Re: Brak mocy
Zapytałem , czy wymieniałeś koło zębate wału jedynie z ciekawości . Nigdzie nie pisze , że jest to wymienny element podczas wymiany rozrządu , nie ma takiego oficjalnego wskazania . Wobec tego wymieniając rozrząd mechanik jeśli nie chciał , albo nie dostał jasnych wskazówek , nie musiał się nad tym pochylić. Ile policzy - to zapewne będzie zależało od tego , które kolo się " posypało " , jak głęboko będzie trzeba ingerować . Z pewnością czytałeś jakie koszta ponosił Arek . Ale u Ciebie może to wyglądać zupełnie inaczej . . .
- Szulcik74
- klubowicz
- Posty: 385
- Rejestracja: 16 paź 2011, 21:57
- Przebieg: 100000
- Silnik: 1.4 16V 120KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: ŁÓdź
- Podziękował: 19 razy
- Otrzymał podziękowań: 24 razy
Re: Brak mocy
W mnie też jest brak mocy silnik dziwnie skacze i nie ma tzw. zugu i świeci się kontrolka check enginie. Trochę lipa bo boję się jeździć a terminy w warsztatach są długie..
- zibi186
- klubowicz
- Posty: 1846
- Rejestracja: 09 lis 2012, 3:19
- Przebieg: 195000
- Silnik: 1.4 T-jet + lpg
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: k / Pszczyny
- Podziękował: 336 razy
- Otrzymał podziękowań: 152 razy
Re: Brak mocy
Szulcik , a przynajmniej pod kompa podpiąłeś , błędy szczytałeś ?
Tymbardziej , że jak widzę lpg u Ciebie nie ma . . .
- Szulcik74
- klubowicz
- Posty: 385
- Rejestracja: 16 paź 2011, 21:57
- Przebieg: 100000
- Silnik: 1.4 16V 120KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: ŁÓdź
- Podziękował: 19 razy
- Otrzymał podziękowań: 24 razy
Re: Brak mocy
Auto dziś odebrane, okazało się że przyczyną były niedokręcone świece i pęknięte kopułki silnik przez to niepracował na jednym cylindrze, poprzedni serwisant (aso fiat) kompletnie spaprał robotę i spowodował unieruchomienie samochodu.