Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
- mwas
- Prezes
- Posty: 6941
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 218600
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 402 razy
- Otrzymał podziękowań: 944 razy
- Kontakt:
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
Kwestia różnicy w oleju w waszych autach (Stefan - 5W40, Adam - 5W30) wynika z faktu, że Adam ma DPFa I nie chodzi tutaj wcale o kwestię tych parametrów lepkości a raczej o klasę oleju według normy Fiata, a że Selenia do silników z DPFem robi akurat 5W30, to i Fiat taki właśnie zaleca
Odnośnie tego, co napisał Adam, z wjazdem do miast - to się zgadza i to się już dzieje. Do centrum Berlina nie można wjechać autem innym, niż przynajmniej z normą EURO4. Poświadczeniem posiadania takiego auta jest zielona naklejka przyklejana na szybę wraz z dokumentem wydawanym przez jedną ze stacji diagnostycznych, np Dekra lub TUV. Naklejkę wraz z dokumentem może zdobyć każdy po okazaniu na stacji dowodu rejestracyjnego auta i kosztuje to 5 EURO. Mandat za poruszanie się autem bez naklejki po strefie, gdzie jest to wymagane wynosi 40 albo 50 EURO (nie pamiętam teraz dokładnie). Wiem o tym, bo świeżo "przerabiałem" ten temat - zeszły czwartek i piątek spędziłem w Berlinie i moje auto jest już oznaczone
Odnośnie tego, co napisał Adam, z wjazdem do miast - to się zgadza i to się już dzieje. Do centrum Berlina nie można wjechać autem innym, niż przynajmniej z normą EURO4. Poświadczeniem posiadania takiego auta jest zielona naklejka przyklejana na szybę wraz z dokumentem wydawanym przez jedną ze stacji diagnostycznych, np Dekra lub TUV. Naklejkę wraz z dokumentem może zdobyć każdy po okazaniu na stacji dowodu rejestracyjnego auta i kosztuje to 5 EURO. Mandat za poruszanie się autem bez naklejki po strefie, gdzie jest to wymagane wynosi 40 albo 50 EURO (nie pamiętam teraz dokładnie). Wiem o tym, bo świeżo "przerabiałem" ten temat - zeszły czwartek i piątek spędziłem w Berlinie i moje auto jest już oznaczone
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
- karollino
- klubowicz
- Posty: 781
- Rejestracja: 21 sty 2011, 11:10
- Przebieg: 182000
- Silnik: 1,4 77KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 104 razy
- Otrzymał podziękowań: 96 razy
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
Zrobię mały ale pociągnę temat normy spalin - na szczęście wszystkie nasze autka mają przynajmniej EURO 4 . Co do opłaty w Berlinie - to aż mnie trzepie... tam kosztuje to 5 EUR na całe życie. W stolicy dolnego śląska, baranki z UM chcą zrobić płatny wjazd do centrum dla wszystkich i to w maksymalnej wysokości uiszczanej każdorazowo...
Także zapraszam do Wrocławia na kawę i zwiedzanie rynku póki jeszcze jest ekoterroryści są słabi
Także zapraszam do Wrocławia na kawę i zwiedzanie rynku póki jeszcze jest ekoterroryści są słabi
Fiat Linea Dynamic:
+ DRL
+ subwoofer i maty w drzwiach
+ lusterko wsteczne autochrom z kamerą cofania
+ elektryczna regulacja lędźwi
+ regulacja wysokości fotela pasażera
+ podłokietnik z nawiewem
+ klimatronik
+ tempomat
+ DRL
+ subwoofer i maty w drzwiach
+ lusterko wsteczne autochrom z kamerą cofania
+ elektryczna regulacja lędźwi
+ regulacja wysokości fotela pasażera
+ podłokietnik z nawiewem
+ klimatronik
+ tempomat
-
- Nowy
- Posty: 12
- Rejestracja: 19 lut 2018, 20:39
- Przebieg: 130000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
Czesc Wszystkim,
A co sadzicie O Seleni ? do naszych diesel-kow? warto ja zmienic np na castrol ? czy inny ?
A co sadzicie O Seleni ? do naszych diesel-kow? warto ja zmienic np na castrol ? czy inny ?
-
- klubowicz
- Posty: 1352
- Rejestracja: 16 paź 2016, 23:50
- Przebieg: 173000
- Silnik: 1.4 V8+lpg
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Sławków
- Podziękował: 477 razy
- Otrzymał podziękowań: 141 razy
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
Kolego oleje są w innym dziale warto poszukać
Fiat 125p, Polonez Atu, Fiat Palio, Fiat Cinquecento, Fiat Punto II no i Linijka i czarny pug 308 II sw
-
- Nowy
- Posty: 12
- Rejestracja: 19 lut 2018, 20:39
- Przebieg: 130000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
Kolego "kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu" wiec przy okazji chciałem zapytać o olej do naszego 1.3 mulijet , ale spoko dzieki za info
-
- klubowicz
- Posty: 1352
- Rejestracja: 16 paź 2016, 23:50
- Przebieg: 173000
- Silnik: 1.4 V8+lpg
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Sławków
- Podziękował: 477 razy
- Otrzymał podziękowań: 141 razy
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
http://www.lineaklubpolska.pl/viewtopic ... et#p103213
Proszę cała rozkminka kolegów...
Proszę cała rozkminka kolegów...
Fiat 125p, Polonez Atu, Fiat Palio, Fiat Cinquecento, Fiat Punto II no i Linijka i czarny pug 308 II sw
-
- klubowicz
- Posty: 1352
- Rejestracja: 16 paź 2016, 23:50
- Przebieg: 173000
- Silnik: 1.4 V8+lpg
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Sławków
- Podziękował: 477 razy
- Otrzymał podziękowań: 141 razy
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
Jak mówiłem wystarczy poszukać a kto pyta nie błądzi
Fiat 125p, Polonez Atu, Fiat Palio, Fiat Cinquecento, Fiat Punto II no i Linijka i czarny pug 308 II sw
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5143
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 276000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 396 razy
- Otrzymał podziękowań: 649 razy
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
W dziale SILNIK masz min 5 tematów na temat oleju; od tego jaki i ile do wycieków, dolewek itd.
smak56
* * * *
* * * *
- karollino
- klubowicz
- Posty: 781
- Rejestracja: 21 sty 2011, 11:10
- Przebieg: 182000
- Silnik: 1,4 77KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 104 razy
- Otrzymał podziękowań: 96 razy
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
Ad.1 piszczy przy zwolnieniu hamulca (reczny i nozny)? Zdejmij bebny i porzadnie wyczysc srodek. U mnie tak bylo a winnym byl caly syf ktory tam sie zgromadzil. Po czyszczeniu, jak reka odjal
Ad. 3. Na allegro albo olx szukales? Jakis czas temu widzialem ta raczke ale nie chromowana niestety :(
Ad. 5 o tej porze nie chce mi sie schodzic do auta ale z tego co pamietam to podporka ta jest kotwiona gdzies przy podszybiu i (w stanie zlozonym) przechodzi przez taka gabke - pogladowo zdjecie z GP, u nas jest podobnie. Ta podporka u Ciebie jest peknieta czy z ogledzin wychodzi ze nie stracila integralnosci?
Ad. 3. Na allegro albo olx szukales? Jakis czas temu widzialem ta raczke ale nie chromowana niestety :(
Ad. 5 o tej porze nie chce mi sie schodzic do auta ale z tego co pamietam to podporka ta jest kotwiona gdzies przy podszybiu i (w stanie zlozonym) przechodzi przez taka gabke - pogladowo zdjecie z GP, u nas jest podobnie. Ta podporka u Ciebie jest peknieta czy z ogledzin wychodzi ze nie stracila integralnosci?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Fiat Linea Dynamic:
+ DRL
+ subwoofer i maty w drzwiach
+ lusterko wsteczne autochrom z kamerą cofania
+ elektryczna regulacja lędźwi
+ regulacja wysokości fotela pasażera
+ podłokietnik z nawiewem
+ klimatronik
+ tempomat
+ DRL
+ subwoofer i maty w drzwiach
+ lusterko wsteczne autochrom z kamerą cofania
+ elektryczna regulacja lędźwi
+ regulacja wysokości fotela pasażera
+ podłokietnik z nawiewem
+ klimatronik
+ tempomat
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5143
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 276000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 396 razy
- Otrzymał podziękowań: 649 razy
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
Na wszystkie pytania masz odpowiedzi na forum:rustin pisze: ↑19 lut 2018, 23:35 1. Między innymi jak nacisnę hamulec na postoju, to coś piszczy z tyłu.
2. Skrzynia biegów jest cała mokra, chociaż olej sprawdzałem i jest, nie jest to olej silnikowy raczej bo brak wycieków od góry. Sprzęgło bierze przy samej podłodze i przy wrzucaniu wstecznego zgrzyta.
3. Rączka od schowka jest urwana, otwiera się i zamyka jak nacisne ten trzpień co jest pod rączką ale rączka leży obok co gorsza nie widzę do kupienia chromowanej.
4. Oparcia kanapy jak się siedzi, naciśnie, strzelają, pukają, coś w środku bo po otwarciu oparć i naciskania ręką puka, jakby blacha?
5. Drut co trzyma maskę nie jest w żadnym uchwycie, można go wyciągnąć, a aby maskę trzymał trzeba włożyć po prostu w otwór w masce i oprzeć o coś. Jakby ktoś miał foto jak ma być albo co kupię i będę wdzięczny
ad 1. http://www.lineaklubpolska.pl/viewtopic.php?f=93&t=2569
ad 2. http://www.lineaklubpolska.pl/search.ph ... ieg%C3%B3w
dodatkowinfo: wsteczny włączamy po zatrzymaniu do 0 - inaczej może zazgrzytać. Jeżeli się nie ślizga to ok. Sprzęgło bierze nisko (mam trzecie i tak jest)
ad 3. np. http://allegro.pl/klamka-zamek-schowka- ... 22600.html oklej folią alu i masz
ad 4. tam jest blacha może się urwała ad 5. http://lineaklubpolska.pl/viewtopic.php ... it=podpora
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
smak56
* * * *
* * * *
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5143
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 276000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 396 razy
- Otrzymał podziękowań: 649 razy
Re: Kilka pytań w sprawie 1.3 Multijet i całokształtu
Nie wiem skąd jesteś (brak danych), ale u mnie jest kilka sklepów moto i u nich kupuję części serwisowe po numerze. Nie ma żadnych problemów z ich sprowadzeniem. Pewnie coś tam sobie dokładają do cen ASO, ale coś za coś (plastiki masz ponumerowane).
smak56
* * * *
* * * *