Interfejs diagnostyczny
- WoReK
- klubowicz
- Posty: 85
- Rejestracja: 11 wrz 2011, 10:08
- Przebieg: 150
- Silnik: 1,3 mjet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował: 3 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
czyli rozumiem że jeszcze to tak?
https://viaken.pl/pl/adapter-do-interfe ... typ-1.html
-- 22 kwi 2017, o 08:46 --
Jeszcze jedno pytanko jak wygląda sprawa oprogramowania bo facet w tym sklepie coś mi mówił że muszę kupić program za 250 zł?
-- 22 kwi 2017, o 08:59 --
https://viaken.pl/pl/adapter-z-obd2-na-fiat-3pin.html
Co to jest?
https://viaken.pl/pl/adapter-do-interfe ... typ-1.html
-- 22 kwi 2017, o 08:46 --
Jeszcze jedno pytanko jak wygląda sprawa oprogramowania bo facet w tym sklepie coś mi mówił że muszę kupić program za 250 zł?
-- 22 kwi 2017, o 08:59 --
https://viaken.pl/pl/adapter-z-obd2-na-fiat-3pin.html
Co to jest?
- mwas
- Prezes
- Posty: 6940
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 218600
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 402 razy
- Otrzymał podziękowań: 944 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny
Ad 1) Tak, to ten adapter
Ad 2) Do interfejsu (kabelka) potrzebny jest jeszcze program. Do Fiata, Alfy i Lancii chyba najlepszy jest Multiecuscan, który w pełnej wersji niestety kosztuje 50 EURO. Wersja FREE jest niestety straaasznie uboga i nie można tam praktycznie nic zrobić. Jednakże... są inne sposoby na zdybcie tego programu, ale nie będę nic sugerować Tutaj pozostawiam inwencję użytkownikom
Ad 3) Jest to "przejściówka" do podłączenia starszych modeli Fiata, gdzie stosowane było trzypinowe gniazdo, u nas kompletnie zbędne
Ad 2) Do interfejsu (kabelka) potrzebny jest jeszcze program. Do Fiata, Alfy i Lancii chyba najlepszy jest Multiecuscan, który w pełnej wersji niestety kosztuje 50 EURO. Wersja FREE jest niestety straaasznie uboga i nie można tam praktycznie nic zrobić. Jednakże... są inne sposoby na zdybcie tego programu, ale nie będę nic sugerować Tutaj pozostawiam inwencję użytkownikom
Ad 3) Jest to "przejściówka" do podłączenia starszych modeli Fiata, gdzie stosowane było trzypinowe gniazdo, u nas kompletnie zbędne
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
- WoReK
- klubowicz
- Posty: 85
- Rejestracja: 11 wrz 2011, 10:08
- Przebieg: 150
- Silnik: 1,3 mjet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował: 3 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
Jeszcze jedno pytanie czy jest szansa podpięcia skody za pomocą tego urządzenia czy też jakieś przejściówki?
-- 23 kwi 2017, o 09:05 --
Kupować z tej strony czy szukać innego źródła?
-- 23 kwi 2017, o 09:05 --
Kupować z tej strony czy szukać innego źródła?
- mwas
- Prezes
- Posty: 6940
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 218600
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 402 razy
- Otrzymał podziękowań: 944 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny
Strona viaken'a to sprawdzone źródło, więc możesz spokojnie brać od nich.
Odnośnie Skody - jaka Skoda ? Ja podłączałem Golfa 4 i generalnie był problem, bo programami do VW nie chciał się połączyć, musiałem użyć kabelka VAG, ale ten golf nie ma szyny CAN.
Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
Odnośnie Skody - jaka Skoda ? Ja podłączałem Golfa 4 i generalnie był problem, bo programami do VW nie chciał się połączyć, musiałem użyć kabelka VAG, ale ten golf nie ma szyny CAN.
Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
- mwas
- Prezes
- Posty: 6940
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 218600
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 402 razy
- Otrzymał podziękowań: 944 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny
Ta skodzina ma powinna mieć już szynę CAN więc ten interfejs teoretycznie powinien ją obsłużyć, ale niestety nie mam doświadczenia w tym temacie z nowszymi autami z grupy VW więc polecam popytać wójka google
Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
- mwas
- Prezes
- Posty: 6940
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 218600
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 402 razy
- Otrzymał podziękowań: 944 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny
Oczywiście, na zlocie będę miał ze sobą standardowy komplet niezbędnych narzędzi Komputer z kabelkiem również
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
- WoReK
- klubowicz
- Posty: 85
- Rejestracja: 11 wrz 2011, 10:08
- Przebieg: 150
- Silnik: 1,3 mjet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował: 3 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
Kabelek dotarł teraz powiedzcie mi jak się program nazywa multiecuscan tak? i w jakiej wersji go załatwić?
- mwas
- Prezes
- Posty: 6940
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 218600
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 402 razy
- Otrzymał podziękowań: 944 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny
Multiecuscan, wersja najnowsza, jaką znajdziesz
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
To stara dawna nazwa, ten sam producent. Może jeszcze nie obsługiwać Linei.
- WoReK
- klubowicz
- Posty: 85
- Rejestracja: 11 wrz 2011, 10:08
- Przebieg: 150
- Silnik: 1,3 mjet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował: 3 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
no ja jestem ślepy i i mam za małe staty do wyszukiwania. Naraze mam wersje free 3.6 multiecu
- mwas
- Prezes
- Posty: 6940
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 218600
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 402 razy
- Otrzymał podziękowań: 944 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny
Wersja 3.6 Multiecuscan to najnowsza wersja, jaka wyszła. Niestety, w wersji FREE zbyt dużo nie zdziałasz a w zasadzie to... nic nie zdziałasz Na chwilę obecną, żeby mieć pełną wersję 3.6 to trzeba niestety wybulić 50 EUR, więc polecam link od prezesa
Linea Dynamic 1.4 8V '2007